Įsigaliojęs naujas Įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatymas ir 15 susijusių įstatymų paketas, įgyvendinantis Bendrovių tvarumo atskaitomybės direktyvos nuostatas, finansinių ir nefinansinių ataskaitų ruošime įnešė daug aktualių naujovių.
Pagrindiniai pakeitimai:
Šiuos pakeitimus paskatino kelios pagrindinės priežastys:
Seminaro metu ne tik susipažinsite su naujausiais teisės aktų reikalavimai, bet ir sužinosite kaip praktiškai juos taikyti, kaip tinkamai parengti finansines ir nefinansines ataskaitas pagal naująjį ĮĮGAĮ, kaip įgyvendinti tvarumo atskleidimo reikalavimus ir užtikrinti ataskaitų kokybę.
1 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (09:00-12:00 val.)
2 dalis. Tvarumo ekspertė Nino Inasaridze (13:00-14:30 val.)
Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:
Profesinė veikla:
Verslumo skatinimas:
Švietimas ir konsultavimas:
Tvarumo ekspertė, VšĮ Aplinkos apsaugos instituto vykdomoji direktorė, baigusi Aplinkos inžinerijos ir aplinkosaugos mokslų Vilniaus Gedimino Technikos ir Rygos Technikos universiteto dvigubo diplomo programos magistro studijas, apjungianti atitinkamą praktinę darbo patirtį tvarumo kontekste įvairiose šalyse, tokiose kaip Lietuva, Latvija, Sakartvelas, Italija, Portugalija. Nino konsultuoja bei padeda skirtingiems verslo sektoriams diegti tvarumą savo įmonės veikloje: nuo tvarumo strategijos sudarymo ir tvarumo priemonių įgyvendinimo, šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijų skaičiavimo, tarptautinių tvarumo reikalavimų iki tvarumo ataskaitų ruošimo.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
09:00-14:30 | Seminaro trukmė | |
8:30-09:00 | Registracija | |
10:30-10:45 | Pertrauka | |
12:00-13:00 | Pietų pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna mokymų medžiagą. | |
Konsultacija Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto. | |
Mokymų įrašas Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu. |
Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.