Institucijos susitelkusios ieško stabilių gynybos finansavimo šaltinių. VMI prisideda prie šio tikslo bei 2025 m. didins prekybos sektoriaus mokestinės priežiūros intensyvinimą, kurio metu atlikinės prekių atsargų ir apyvartos santykio atitikties vertinimą bei nedeklaruotų pardavimų pajamų identifikavimą.
VMI vis dažniau pastebi, kad prekyba užsiimančių įmonių atsargos kaupiasi, o kartais jos net viršija metines apyvartas. Tokia tendencija kelia labai daug klausimų – kam prekybos įmonėms reikia didinti atsargų likučius, bet nevykdyti pardavimų, ir kaip tai atsispindi mokamuose mokesčiuose. Mokesčių administratorius stebi – ar įmonių atsargų likučiai balanse nekelia abejonių ir bet kada gali atlikti operatyvų patikrinimą.
Seminare aptarsime pagrindines rizikas, kurias stebi ir vertina mokesčių administratorius. Pasitarsime, kaip reaguoti, kai gaunamas klausimynas ir kaip atsakyti, kad griežtesnių kontrolės veiksmų nebūtų. Taip pat analizuosime „netinkamos elgsenos“ modelius ir galimybes – kaip susidariusią padėtį ištaisyti. Įmonės, pateikusios patikslintas mokesčių deklaracijas, VMI kontrolės veiksmų turėtų išvengti.
Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:
Profesinė veikla:
Verslumo skatinimas:
Švietimas ir konsultavimas:
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
09:00-12:15 | Seminaro trukmė | |
8:30-09:00 | Registracija | |
10:30-10:45 | Pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą. | |
Mokymų medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą. | |
Konsultacija Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto. | |
Mokymų įrašas Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu. |
Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.