Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Valstybės paramos nuomos sąnaudų kompensavimui apskaitos ir mokesčių ypatumai

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 2 ak. val.
      Kaina: 50€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Tiesioginė seminaro transliacija

Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Apmokėjus sąskaitą, kartu su registracijos patvirtinimu el. paštu atsiųsime nuorodą bei prisijungimo instrukciją.

Apie seminarą

2020 m. gegužės 3 d. įsigaliojo Priemonės „Dalinis nuomos mokesčio kompensavimas labiausiai nuo COVID-19 nukentėjusioms įmonėms“ valstybės pagalbos schemos ir sąlygų aprašas.

Priemonei įgyvendinti numatoma skirti iki 100 000 000 Eur (vieno šimto milijonų eurų) valstybės biudžeto lėšų.

Paraiškas jau galite teikti INVEGA interneto svetainėje iki 2020 gruodžio 1 d., bet rekomenduojame nedelsti.

Kas gali teikti paraiškas?

Ekonominę veiklą vykdantys juridiniai asmenys ir verslininkai, jei:

  • vykdoma pagrindinė veikla atitinka veiklas, kurios karantino laikotarpiu buvo arba yra uždraustos;
  • pagrindinė veikla nebuvo vykdoma;
  • nuomotojas taiko ne mažesnę kaip 30 proc. nuomos mokesčio nuolaidą;
  • patalpų nuomos sutartis turi būti pasirašyta ne vėliau kaip 2020 m. kovo 15 d., ji turi būti galiojanti ir registruota valstybės įmonėje Registrų centre (nuomos sutartį galima užregistruoti ir šiuo metu);
  • metinės pajamos 2019 m. neviršijo 50 000 000 Eur (penkiasdešimt milijonų eurų) arba turto balansinė vertė 2019 m. gruodžio 31 d. neviršijo 43 000 000 Eur (keturiasdešimt trijų milijonų eurų);
  • įmonė nėra valstybės ar savivaldybės įmonė;
  • vykdoma pagrindinė veikla nėra e-prekyba, ginklų ir šaudmenų spec. mažmeninė prekyba, azartinių žaidimų ir lažybų ar kt. azartinių lošimų organizavimo veikla, finansų įstaigų vykdoma veikla;
  • 2019 m. gruodžio 31 d. nebuvo sunkumų patirianti įmonė;
  • įmonė paraiškos pateikimo metu nėra įgijusi bankrutuojančios, restruktūrizuojamos, likviduojamos įmonės statuso;
  • įmonė įregistruota JA registre arba verslininkas pradėjo vykdyti veiklą ne vėliau kaip 2020 m. kovo 16 d.;
  • nuomininkas ir nuomotojas negali priklausyti tai pačiai įmonių grupei ir (ar) pareiškėjas negali nuomotis patalpų iš nuomotojo, kai nuomotojas yra fizinis asmuo, turintis daugumą dalyvių balsų įmonėje, teikiančioje paraišką;
  • pareiškėjas neturi būti gavęs neteisėtos pagalbos;
  • pareiškėjas nėra gavęs dalinio nuomos mokesčio kompensavimo už kompensavimo laikotapiu patirtas nuomos mokesčio išlaidas iš kt. biudžeto ar tarptautinės paramos lešų.

Taip pat vyriausybė priėmė nutarimą Dėl valstybės ilgalaikio materialiojo turto, valstybės ir savivaldybių nekilnojamojo turto nuomos, kuriuo valstybės turto valdytojas karantino laikotarpiu ir du mėnesius po karantino atšaukimo sumažina valstybės nekilnojamojo turto nuomos sutartyje nurodytą valstybės nekilnojamojo turto nuomininko mokėtiną nuompinigių dydį.

 

Kviečiame prisijungti prie tiesioginės seminaro-konsultacijos transliacijos ir kartu su lektore Jurgita Navikiene išsiaiškinti Jums šiuo metu aktualius valstybės paramos nuomos sąnaudų kompensavimo klausimus bei  apskaitos ir mokesčių ypatumus. Seminaro-konsultacijos metu bus galima pateikti visus iškilusius klausimus, į kuriuos atsakymus gausite žodžiu.

 

 

Temos

  1. Privataus ir valstybinio turto nuomos mokesčio kompensavimo ypatumai;
  2. Savivaldybių parama – ar sumažinti žemės ir nekilnojamojo turto mokesčiai?
  3. Finansinė apskaita – nuomos sąnaudų ir subsidijų;
  4. Mokesčių apskaita – subsidijų pripažinimo įtaka PVM, GPM ir pelno mokesčiui;
  5. Dokumentavimas.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė 

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

J. Navikienė prisideda prie verslumo Lietuvoje skatinimo – aktyviai dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose, yra Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė ir padeda jauniems verslininkams suteikdama jėgų judėti pirmyn.

 

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Seminaro informacija

PROGRAMA

15:00-16:30 Seminaro trukmė
14:00-15:00 Nuotolinė registracija

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. seminaro medžiagą

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.