Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Užsigulėjusios ir besibaigiančio galiojimo termino atsargos ir žaliavos

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 3 ak. val.
      Kaina: 100€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Užsigulėjusios ir besibaigiančio galiojimo atsargos – dažna ne tik prekyba užsiimančių įmonių problema. Jau kurį laiką mokesčių administratorius nustato vis daugiau įmonių, kurių atsargų likučiai kaupiasi. Todėl ypatingai svarbu pasibaigus metams ir prieš sudarant finansinę atskaitomybę įsitikinti, ar apskaitoje esantys atsargų likučiai yra realūs ir atitinka tikrovę?

Norint efektyviai planuoti įmonės pinigų srautus, kai kurios įmonės net nusistato tam tikrą normatyvą – kiek atsargų gali užsigulėti. Tačiau efektyvios vadybos principai leidžia sumažinti galimus nuostolius dėl užsigulėjusių atsargų pardavimo. Dėl šios priežasties galima teigti – turi būti sukurta tokia užsigulėjusių atsargų apskaitos ir mokesčių politika, kuri leistų tiek sumažinti mokestinę nurašytų ar nukainotų atsargų riziką, tiek ir efektyviai jas atspindėti finansinėje apskaitoje.

Šio seminaro metu aptarsime užsigulėjusių ir besibaigiančio galiojimo termino atsargų ir žaliavų apskaitos ir mokesčių problemas ir rasime efektyvius jų sprendimo būdus ir kaip nesulaukti padidinto mokesčių administratoriaus dėmesio.

Temos

  1. Atsargų ir žaliavų apskaitos ir kontrolės optimalumas – kaip tai daryti efektyviai?
  2. Inventorizacija – būtina vidaus kontrolės priemonė. Kaip ją atlikti efektyviai?
  3. Periodinis ir nuolat apskaitomų atsargų būdas – privalumai ir trūkumai.
  4. Užsigulėjusių atsargų finansinės ir mokesčių apskaitos skirtumai.
  5. Besibaigiančių galioti atsargų pardavimas žemiau savikainos – kaip įforminti, kad netektų apmokestinti menamų pajamų?
  6. Nepanaudotų ir nerealizuotų atsargų ir žaliavų nurašymas. Neleidžiami atskaitymai ir PVM atskaitos tikslinimas.
  7. VMI dėmesys įmonėms į „augančias“ įmonių atsargas. Kada galite sulaukti patikrinimo? Kaip ištaisyti susidariusią padėtį?

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Tiesioginė seminaro transliacija

Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Apmokėjus sąskaitą, kartu su registracijos patvirtinimu el. paštu atsiųsime nuorodą bei prisijungimo instrukciją.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

14:00-16:30 Seminaro trukmė
13:30-14:00 Registracija
15:15-15:30 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.