Countline Management
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Sėkminga adaptacija – darbuotojų kaitos prevencijai

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 135€ (+ PVM)
  • Specialus pasiūlymas!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Organizacijos bilietas!

Dalyvaukite mokymuose 4, o mokėkite tik už 3!

Apie seminarą

Darbuotojų kaitos procesas organizacijoje atlieką itin didelį vaidmenį, tiek pozityvų tiek negatyvų. Tad kodėl šis aspektas taip svarbus ir kokį poveikį jis daro verslo plėtrai?

Iš pradžių verta paminėti, jog darbuotojų rotacija gali pasireikšti kaip dviprasmiškas fenomenas: viena vertus, į organizaciją atneša naujų idėjų, skirtingą patirtį ir naują perspektyvą. Kita vertus, per didelė darbuotojų kaita gali lemti nestabilumą, prarandamą kompetenciją, o kartu ir įmonės kultūros silpnėjimą. Tai ne tik ženkliai padidina atrankos ir naujų darbuotojų mokymo išlaidas, bet ir verčia komandas nuolat prisitaikyti prie naujų narių, o tai savo ruožtu gali paveikti bendrą produktyvumą ir darbo efektyvumą.

Ši programa padės vadovams ir darbuotojams suprasti, kaip veiksmingai integruoti naujokus ir užtikrinti, kad jie greitai taptų produktyviais ir laimingais organizacijos nariais.

Temos

  1. Adaptacijos ir socializacijos samprata. Ką svarbu žinoti mums?
    • Asmeninė patirtis: kaip aš buvau įvestas?
    • Socializacijos procesas. Kokie žingsniai iš darbuotojo, o kokie veiksmai – iš vadovo pusės užtikrina veiksmingą socializaciją?
  2. Dešimt adaptavimo proceso klaidų
  3. Kaip pasirengti naujo darbuotojo priėmimui:
    • KLAIDA „Manęs nelaukė“. Kaip pasiruošti?
    • KLAIDA „Mane ignoruoja“.

    Su kokiais sunkumais susiduria naujokas? Kaip išvengti tokių situacijų?

    • KLAIDA „Per daug informacijos“. Kaip galima efektyviai pateikti didelius naujam darbuotojui reikalingos informacijos kiekius? Kas padėtų geriau įsiminti? Kaip organizuoti informavimo procesą?
    • KLAIDA „O kaip yra iš tiesų?“

    Kokią informaciją Jūs suteikiate naujokui, kai jis / ji ateina dirbti?

    Veiksmai, kurių reikėtų imtis, kad naujus darbuotojus pasiektų vienoda informacija.

    • KLAIDA „Aš – balta varna?“

    Kokią informaciją Jūs suteikiate naujokui, kai jis / ji ateina dirbti, apie vidinius organizacijos ypatumus (santykius, tarpusavio bendravimo normas ir pan.)?

    Ar, Jūsų manymu, to pakanka? Ko galėtų trūkti? Kas tokią informaciją galėtų suteikti?

    • KLAIDA „Kur mano globėjas?“

    Koks galėtų būti globėjo vaidmuo? Kokias naudas / grėsmes įžvelgiate naujokui? Globėjui?

    Ar Jūsų organizacijoje yra reikalinga globėjų sistema?

    • KLAIDA „Kam aš pavaldus?“

    Kokios šioje situacijoje yra pagrindinės vadovo klaidos? Kokios yra tokio kolegų elgesio priežastys? Kokios yra tokios situacijos trumpalaikės ir ilgalaikės pasekmės?

    Kaip elgsis naujokas? Kaip naujokas turėtų elgtis?

    • KLAIDA „Kokios mano pareigos?“

    Kokie veiksmai leistų išvengti panašių nesusipratimų? Į ką turi atkreipti dėmesį naujo darbuotojo vadovas, kad pasiekti rezultatai tenkintų jo lūkesčius?

    • KLAIDA „Patyręs specialistas – irgi naujokas“. Kokią įtaką „žvaigždės“ atėjimas daro kitiems darbuotojams? Kaip galima tinkamai pasirengti „žvaigždės“ atėjimui?
    • KLAIDA „Kai nėra sistemos“. Ką toks vadovo požiūris sako darbuotojams? Kas yra atsakingas dėl tokios situacijos? Kaip galima šią situaciją ištaisyti?
  4. Idėjos Jūsų organizacijai. Praktiniai klausimai ir atsakymai.
    • Adaptacijos knyga. Planas.
    • Adaptacinis interviu.
    • Naujoko mokymas.

KLAUSIMUS GALITE PATEIKTI IŠ ANKSTO

Klausimų pateikimas seminaro metu

ŽINIOMIS DALINASI

Aistė Mažeikienė

Organizacijų psichologė, konsultantė, turinti 25 metų mokymų ir konsultavimo patirtį, 9 metų patirtį atrankose ir „galvų medžioklėse“, nuolat dirba su žmonėmis, kurie turi maksimaliai valdyti svarbias, kartais ir ekstremalias situacijas: nuo statutinių organizacijų vadovų, pagalbos tarnybų operatorių iki verslo įmonių atstovų.

Taip pat Kazimiero Simonavičiaus universitete lektorė dėsto „Bendravimo psichologijos“, „Teisės psichologijos“, „Privačios detektyvinės veiklos“, „Juridinės retorikos“ ir „Vadovavimo bei lyderystės psichologijos“ dalykus.

 

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden