Viešojo sektoriaus įstaigos vis dažniau susiduria su klausimais – nuo kada biudžetinė įstaiga tampa PVM mokėtoju? Kaip atskirti, ar veikla yra PVM objektas, ar ne? Kokie 2025 m. pakeitimai gali turėti įtakos? Šie mokymai padės aiškiai suprasti, kur baigiasi neapmokestinama veikla ir kur prasideda prievolė registruotis PVM mokėtoju. Seminaras orientuotas tiek jau esantiems PVM mokėtojams, tiek dar nesantiems.
Daugeliui biudžetinių įstaigų PVM registracijos prievolė tampa netikėtu iššūkiu – ypač kai vykdoma mišri veikla, teikiamos švietimo, maitinimo ar patalpų nuomos paslaugos. Nežinojimas ar neteisingas vertinimas gali lemti deklaravimo klaidas, atskaitymo netikslumus ar perteklinę administracinę naštą.
Šiuose mokymuose su auditorės Jurgitos Navikienės pagalba įgysite ne tik teorinį pagrindą, bet ir praktinių žinių, paremtų realiomis situacijomis ir VMI pozicija. Mokymų metu gilinsitės į 2025 m. PVM pokyčius: SVS poveikį, ES paslaugų įsigijimo niuansus, o taip pat – kaip tinkamai taikyti atvirkštinį apmokestinimą.
Seminaro nauda:
Registruokitės jau dabar ir priimkite aiškius sprendimus be jokių abejonių.
Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:
Profesinė veikla:
Verslumo skatinimas:
Švietimas ir konsultavimas:

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
| 09:30-12:00 | Seminaro trukmė | |
| 9:00-09:30 | Registracija | |
| 10:30-10:45 | Pertrauka |
| Sertifikatas Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą. | |
| Mokymų medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna mokymų medžiagą. | |
| Konsultacija Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto. | |
| Mokymų įrašas Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu. |
Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.