Countline Law Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Pinigų plovimo prevencijos reikalavimai: NT, prekybos, mokesčių ir apskaitos specialistams

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 3 ak. val.
      Kaina: 100€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

2025-02-28,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
100€
Pinigų plovimo prevencijos reikalavimai: NT, prekybos, mokesčių ir apskaitos specialistams (tiesioginė seminaro transliacija)
100 (+ PVM)

Apie seminarą

Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnyba prieš pat didžiąsias metų šventes paskelbė ir visuomenei pristatė ilgai lauktus Nacionalinio pinigų plovimo ir teroristų finansavimo rizikos vertinimo rezultatus, kurie atskleidė, kad nekilnojamojo turto sektorius, prekyba atsiskaitant grynaisiais pinigais (pavyzdžiui, meno dirbinių mažmenininkai, motorinių transporto priemonių mažmenininkai), bendrovių steigimo veikla, apskaitos, audito ir mokesčių konsultavimo veikla – vis dar išlieka labai didelės pinigų plovimo rizikos sritimis, kurioms turėtų būti skiriamas padidintas dėmesys.

Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo 2 straipsnio 10 dalyje yra išvardinti kiti įpareigotieji subjektai, kurie privalo įgyvendinti šiame įstatyme numatytas PPTF prevencijos priemones, tai:

  • nekilnojamojo turto agentai ir (arba) brokeriai, įskaitant atvejus, kai jie veikia savo kliento vardu ir jo naudai arba padeda savo klientui vykdyti sandorius, susijusius su nekilnojamojo turto pirkimu ar pardavimu, ir (arba) susijusius sandorius, taip pat veikia kaip tarpininkai nuomojant nekilnojamąjį turtą, tačiau tik tais atvejais, kai tai susiję su sandoriais, kurių mėnesio nuomos suma yra 10 tūkst. Eur ar daugiau, arba lygiavertė suma užsienio valiuta, laikomi įpareigotaisiais subjektais, kurie privalo vadovautis PPTFPĮ;
  • asmenys, kurie verčiasi ūkine komercine veikla, apimančia prekybą brangakmeniais, tauriaisiais metalais, kilnojamosiomis kultūros vertybėmis, antikvariniais daiktais ar kitu turtu, kurio vertė lygi arba viršija 10 000 eurų ar ją atitinkančią sumą užsienio valiuta, nesvarbu, ar sandoris atliekamas vienos, ar kelių susijusių operacijų metu, jeigu atsiskaitoma grynaisiais pinigais;
  • patikos ar bendrovių steigimo ar administravimo paslaugų teikėjai;
  • finansinės apskaitos ar mokesčių konsultavimo paslaugas teikiantys juridiniai asmenys ir šias paslaugas savarankiškai teikiantys asmenys, taip pat asmenys, kurie, vykdydami savo pagrindinę verslo arba profesinę veiklą, įsipareigoja tiesiogiai arba per kitus asmenis, su kuriais tas kitas asmuo yra susijęs, teikti materialinę pagalbą, paramą ar patarimus mokesčių klausimais;

Visi šie subjektai privalo nustatyti ir patikrinti kliento ir naudos gavėjo tapatybę prieš užmegzdami dalykinius santykius, vykdyti dalykinių santykių stebėseną ir įgyvendinti visą eilę kitų pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos priemonių.

TEMOS

 

  1. Atvejai, kai NT brokeriai, bendrovių steigimo bei administravimo veikla užsiimantys asmenys, prekybininkai bet kokiu turtu, apskaitos specialistai ar mokesčių konsultantai privalo įgyvendinti PPTFPĮ reikalavimus.
  2. Šiems įpareigotiesiems subjektams taikomi pagrindiniai reikalavimais ir būtinos įgyvendinti PPTFP priemonės:
    • Klientų ir naudos gavėjų tapatybės nustatymo procedūra.
    • Dalykinių santykių stebėsenos įgyvendinimas.
    • Procedūrų dokumentavimo tvarka, saugojimas.
    • Pranešimų FNTT teikimo tvarka.
    • Vidaus politika ir vidaus kontrolės procedūros.
    • Personalo pasirengimas, kvalifikacija ir mokymai.
  3. Atsakomybė už PPTFPĮ pažeidimus, poveikio priemonės ir baudų dydžiai.
  4. Praktiniai pavyzdžiai bei didžiausios veiklos rizikos.

ŽINIOMIS DALINASI

Lorena Paškūnaitė-Lickan

Advokatė Lorena Paškūnaitė-Lickan turi beveik 15 metų teisinio darbo patirtį. Iki privačios advokatės praktikos, patirtis kaupta finansų, nemokumo, audito, verslo ir darbo teisės, ginčų sprendimo srityse.

Šiuo metu Lorena specializuojasi civilinės bei administracinės teisės srityse ir savo klientams gali pasiūlyti pagalbą visais įmonių teisės, darbo teisės, šeimos teisės, mokesčių teisės, statybų rangos, sutarčių, viešųjų pirkimų, nemokumo ir kitais teisės klausimais.

Be Vilniaus universitete įgyto teisės magistro laipsnio, lektorė yra įgijusi ir ekonomikos magistro laipsnį. Taip pat Lorena nuo 2015 m. yra įgijusi nemokumo administratorės kvalifikaciją.

Lektorė daug dėmesio skiria mokymuisi ir tobulėjimui, nuolatos kelia savo kvalifikaciją bei pati dalinasi savo profesinėmis žiniomis, viena pirmųjų sėkmingai baigė Mykolo Romerio universiteto ir Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro vykdomą „Kvalifikacinę pinigų plovimo prevencijos specialistų mokymo programą”.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

09:00-11:30 Seminaro trukmė
08:30-09:00 Nuotolinė registracija
10:15-10:30 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

2025-02-28,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
100€
Pinigų plovimo prevencijos reikalavimai: NT, prekybos, mokesčių ir apskaitos specialistams (tiesioginė seminaro transliacija)
100 (+ PVM)

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.

Tęsti mokymų paiešką: