Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnyba žengia naują žingsnį stiprindama pinigų plovimo prevencijos kontrolę, nuo 2025-03-01 įsigaliojo nauji FNTT direktoriaus nurodymai dėl pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos. Šie pakeitimai ženkliai išplečia reikalavimus, asmenims, kurie, vykdydami savo pagrindinę verslo arba profesinę veiklą, įsipareigoja tiesiogiai arba per kitus asmenis, su kuriais tas kitas asmuo yra susijęs, teikti materialinę pagalbą, paramą ar patarimus mokesčių klausimais. Taip pat nustatyta nauja prievolė paskirti atsakingą darbuotoją, kuris būtų atsakingas už sankcijų laikymosi kontrolę.
Nacionalinio pinigų plovimo ir teroristų finansavimo rizikos vertinimo rezultatai patvirtina, kad nekilnojamojo turto sektorius, prekyba atsiskaitant grynaisiais pinigais (pavyzdžiui, meno dirbinių mažmenininkai, motorinių transporto priemonių mažmenininkai), bendrovių steigimo veikla, apskaitos, audito ir mokesčių konsultavimo veikla – vis dar išlieka labai didelės pinigų plovimo rizikos sritimis, kurioms skiriamas padidintas dėmesys.
Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo 2 straipsnio 10 dalyje yra išvardinti kiti įpareigotieji subjektai, kurie privalo įgyvendinti šiame įstatyme numatytas PPTF prevencijos priemones, tai:
Visi šie subjektai privalo nustatyti ir patikrinti kliento ir naudos gavėjo tapatybę prieš užmegzdami dalykinius santykius, vykdyti dalykinių santykių stebėseną ir įgyvendinti visą eilę kitų pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos priemonių.
Advokatė Lorena Paškūnaitė-Lickan turi beveik 15 metų teisinio darbo patirtį. Iki privačios advokatės praktikos, patirtis kaupta finansų, nemokumo, audito, verslo ir darbo teisės, ginčų sprendimo srityse.
Šiuo metu Lorena specializuojasi civilinės bei administracinės teisės srityse ir savo klientams gali pasiūlyti pagalbą visais įmonių teisės, darbo teisės, šeimos teisės, mokesčių teisės, statybų rangos, sutarčių, viešųjų pirkimų, nemokumo ir kitais teisės klausimais.
Be Vilniaus universitete įgyto teisės magistro laipsnio, lektorė yra įgijusi ir ekonomikos magistro laipsnį. Taip pat Lorena nuo 2015 m. yra įgijusi nemokumo administratorės kvalifikaciją.
Lektorė daug dėmesio skiria mokymuisi ir tobulėjimui, nuolatos kelia savo kvalifikaciją bei pati dalinasi savo profesinėmis žiniomis, viena pirmųjų sėkmingai baigė Mykolo Romerio universiteto ir Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro vykdomą „Kvalifikacinę pinigų plovimo prevencijos specialistų mokymo programą”.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
09:00-11:30 | Seminaro trukmė | |
08:30-09:00 | Nuotolinė registracija | |
10:15-10:30 | Pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.