Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Perėjimas iš individualios veiklos į mažąją bendriją – mokesčių optimizavimas reformos kontekste

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 4 ak. val.
      Kaina: 120€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

2025-08-28,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
120€
Perėjimas iš individualios veiklos į mažąją bendriją – mokesčių optimizavimas reformos kontekste (tiesioginė seminaro transliacija)
120 (+ PVM)

Apie seminarą

Nuo 2026 m. įsigaliosianti mokesčių reforma gali atnešti dar didesnį poreikį steigti įmones – iš kurių šiuo metu patraukliausia juridinė forma yra mažoji bendrija (MB), išsiskirianti kaip optimaliausia ir lanksčiausia verslo forma, tinkanti smulkiajam verslui.

Esminiai mokesčių reformos pakeitimai, įsigaliosiantys nuo 2026-01-01:

  • Gyventojų pajamų mokesčio sistemos pokyčiai – nauja progresinių tarifų sistema, lengvatų apribojimas, NPD taikymas. Ypač aktualu mažųjų bendrijų (MB) savininkams, kad MB vadovų pajamos pagal civilines sutartis bus įtraukiamos į bendrą apmokestinamųjų pajamų krepšelį
  • Pelno mokesčio pokyčiai – tarifų padidinimas, avansinio pelno mokesčio metodikos pakeitimai, atleidimas nuo pelno mokesčio naujai įsteigtam verslui
  • PVM pokyčiai – lengvatinių tarifų naikinimas bei jų dydžio keitimas
  • Nekilnojamojo turto mokesčio reforma – papildomai apmokestinamas komercinis turtas, dažnesnis masinis turto vertinimas
  • Nauji mokesčiai – naujas saugumo mokestis draudimo įmokoms ir „cukraus” mokestis

Visi šie pakeitimai tiesiogiai ar netiesiogiai palies kiekvieną – tiek įmonę, tiek fizinį asmenį.

Tam, kad išnaudotumėte visus MB teikiamus privalumus ir išvengtumėte klaidų, būtina išmanyti ir suprasti jos teisinius ir mokestinius ypatumus, bei tam tikrą specifiką.

Seminaro metu nagrinėsime svarbiausius MB veiklos aspektus – nuo steigimo iki pelno paskirstymo ir valdymo struktūros. Gilinsimės į naujausią MB reglamentavimą, pelno išsimokėjimo būdus, apskaitos bei mokesčių specifiką, taip pat tarpusavio atsakomybes ir rizikas. Dalyviai gaus praktinių įžvalgų ir pavyzdžių, padedančių priimti pagrįstus sprendimus ir išvengti brangių klaidų.

Seminaro nauda dalyviams:

  • Sužinosite, kaip praktiškai pasiruošti mokesčių pokyčiams ir juos pritaikyti MB veiklai
  • Išsiaiškinsite, kokį poveikį Jūsų bendrijai turės nauji mokesčių tarifai ir jų ribos
  • Suprasite, kaip tinkamai planuoti MB vadovų atlyginimus pagal GPMĮ pokyčius
  • Išmoksite, kaip pasinaudoti pelno mokesčio lengvatomis
  • Gausite praktinių pavyzdžių ir sprendimų, kaip išvengti dažniausiai pasitaikančių apskaitos klaidų

Temos

  1. MB reglamentavimas. Mažųjų bendrijų įstatymo naujovės
    • Mažosios bendrijos apskaitos ypatumai taikant 38-ąjį LFAS
  2. MB Finansinių ataskaitų sudarymo ir teikimo prievolės, ypatumai
  3. Mažosios bendrijos narių pelno ir pajamų išsimokėjimo iš mažosios bendrijos pasirinkimai, ir nuo to priklausantis apmokestinimas nuo 2026 m.
    • Mokestinė našta – praktiniai pavyzdžiai
  4. Mažųjų bendrijų narių tarpusavio teisės ir pareigos, atsakomybių ribos, pasitikėjimas ir tarpusavio kontrolės užtikrinimas
  5. Narių Įnašai į mažąją bendriją: pinigais, turtu, know-how. Apmokestinimas, apskaita ir kylančios rizikos
  6. MB Narių priėmimas ir pasitraukimas. Kylančios mokestinės prievolės ir rizikos
  7. Kas geriau MB narys ar MB darbuotojas. Praktinių situacijų analizė
  8. Mažosios bendrijos valdymas ir sprendimų priėmimas:
    • Narių susirinkimas
    • Samdomas vadovas pagal civilinę sutartį ar direktorius pagal Darbo sutartį

ŽINIOMIS DALINASI

Rūta Ūsaitė-Duonielienė

Rūta Ūsaitė-Duonielienė – patyrusi finansų specialistė su daugiau nei 20 metų praktine veikla finansų, mokesčių ir apskaitos srityje. Nuo 2017 m. veda seminarus ir mokymus, skirtus visų lygių vadovams, įmonių savininkams, buhalteriams, verslų vertintojams ir analitikams.

Rūtos karjeros kelias prasidėjo 2003 m., kai pradėjo dirbti apskaitininke audito kompanijoje, vėliau dirbo vyr. buhaltere užsienio kapitalo įmonių grupėse, kol pasiekė finansų direktorės poziciją įmonių grupėje. Ši praktinė patirtis suteikė gilų finansų valdymo ir apskaitos procesų supratimą.

Nuo 2017 m. vadovauja nuosavam verslui. Aktyviai dalyvauja verslumo skatinimo veikloje – yra pradedančiųjų verslų mentorė Inovacijų agentūroje Klaipėdos spiečiuje bei Klaipėdos Kultūros fabriko „Verslų inkubavimo programoje”.

Savo darbe sėkmingai derina teorines žinias su praktine patirtimi, padėdama klientams geriau suprasti finansų valdymo subtilybes ir priimti pagrįstus sprendimus.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

Programa

09:00-12:15 Seminaro trukmė
08:30-09:00 Nuotolinė registracija
10:30-10:45 Pertrauka

Papildoma informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymų medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna mokymų medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.
Mokymų įrašas
Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu.

Laikas ir vieta

2025-08-28,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
120€
Perėjimas iš individualios veiklos į mažąją bendriją – mokesčių optimizavimas reformos kontekste (tiesioginė seminaro transliacija)
120 (+ PVM)

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.

Tęsti mokymų paiešką: