Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Pelno nesiekiančių įmonių projektų apskaita ir darbo užmokesčio ypatumai

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 110€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei domina mokymai šia tema, susisiekite su mūsų vadybininku

APIE SEMINARĄ

Dažnai pelno nesiekiantys subjektai vykdo projektus, kurie yra finansuojami iš ES ar kitų fondų lėšų. Nors tokių finansavimo sumų sutartys būna griežtai reglamentuotos, tačiau klausimų dėl apskaitos ir mokesčių kyla nemažai. Žvelgiant į daugybę reikalavimų, kriterijų, reikalingų prašymų ir paraiškų, projektų apskaitos vykdymas gali pasirodyti itin sudėtingas ir ilgas procesas. Svarbu žinoti kaip tinkamai paprašyti finansavimo, atlikti mokėjimus, įvertinti projektų išlaidų tinkamumą bei įforminti darbo projekte santykius ir atlygį už jį.

2022-12-08 įsigaliojo įsakymo Nr. 1K-372 pakeitimai, kuriais įtvirtinta pareiga aiškinamajame rašte pateikti informaciją apie savanorių skaičių ir savanoriškos veiklos valandų skaičių per ataskaitinį laikotarpį. Pakeitimai taikomi rengiant 2022-01-01 ir vėliau prasidedančių ataskaitinių laikotarpių metinių finansinių ataskaitų rinkinius ir metines ataskaitas.

2023-01-07 įsigaliojo įsakymo Nr. 1K-316 pakeitimai, susiję su vėlesniu projektų mokėjimo prašymų pateikimo terminu taip pat su tam tikrų asmens duomenų neskelbimu.

Svarbu paminėti ir jau kurį laiką galiojančius Viešųjų įstaigų įstatymo pakeitimus, pagal kuriuos galima sudaryti savanoriškos veiklos sutartis su vadovu bei VDI pateiktą komentarą, kuriame paaiškinta dėl darbo dienos sutrumpinimo šventinės dienos išvakarėse.

Atkreiptinas dėmesys, kad Finansų ministerija parengė “Dėl pelno nesiekiančių subjektų” atmintinę, kurioje pateikiamos įžvalgos atskaitomybės rengimo reikalavimams, o taip pat ir “Dėl grynųjų pinigų operacijų”, kurioje nurodė, kad subjektai, nustatydami tvarką, gali pasinaudoti iki 2022-05-01 galiojusiomis Kasos darbo organizavimo ir kasos operacijų atlikimo taisyklėmis ir jas pritaikyti savo reikmėms.

Seminare dalyviai sužinos:

  • Projektų pirkimų ir išlaidų apskaitos ypatumus.
  • Kaip apskaityti finansavimą;
  • Turto ir pinigų apskaitos ypatumus;
  • Kaip taisyti klaidas po ataskaitų pateikimo.

 

Tikslas

Seminaro tikslas supažindinti su pelno nesiekiančių įmonių projektų apskaitos tvarkymo ypatumais, reglamentuojančių veiklą norminių aktų pakeitimais, pagerinti praktinius įgūdžius teikiant ataskaitas apie projektų vykdymą skaičiuojant darbo užmokestį ir kt.

Temos

  1. Projektų, finansuojamų iš ES paramos apskaitos reglamentavimas.
  2. Projektų avansinių mokėjimų ir finansavimo pripažinimo kriterijai.
  3. Projektų avansinių mokėjimų ir finansavimo sumų apskaita.
  4. Projektų pirkimų ir išlaidų apskaita.
  5. Projektų pajamų ir įplaukų apskaita.
  6. Projektų finansavimo sumų pergrupavimas ir atkūrimas. Mokėjimų prašymai ir paraiškos.
  7. PVM – kada jį galima kompensuoti iš projekto lėšų?
  8. Netinkamų finansuoti išlaidų kompensavimo galimybės.
  9. Projektų darbo užmokesčio fondo sudėtis.
  10. Darbo užmokestis už darbą projekte: valandinis mokėjimas, nustatymas, apskaita.
  11. Apmokėjimas už darbą nepilnu etatu.
  12. Darbo užmokestis projektų vadovui ir projektų buhalteriui.
  13. Ataskaitos apie darbo užmokestį pildymas.
  14. Darbas nuotoliniu būdu: darbo organizavimas, darbo laiko planavimas ir apskaita.
  15. Papildomas darbas: dvi pareigybės ar padidintas darbų mastas?
  16. Finansavimo sumų, skirtų darbo apmokėjimui, gavimas, panaudojimas ir grąžinimas.
  17. Priemokų ir premijų skyrimas projekte: ar taip gali būti?
  18. Darbo užmokesčio apskaita ir apmokestinimas. Darbo užmokesčio pakeitimai nuo 2023-01-01 ir pereinamojo laikotarpio aktualijos.
  19. Naujas vaiko priežiūros atostogų ir išmokų reglamentavimas nuo 2023-01-01.
  20. Projektų lėšų panaudojimo ataskaitų ir finansinės atskaitomybės parengimas.

ŽINIOMIS DALINASI

Natalja Kobzevienė

Natalja Kobzevienė – lektorė praktikė, ekonomikos ir viešojo administravimo mokslų magistrė. Nuo 2008 m. veda mokymus ir seminarus apskaitos ir mokesčių temomis. Mokymų metu temos pristatomos remiantis ne teoriniais, o praktiniais pavyzdžiais, todėl sulaukia palankaus dalyvių įvertinimo. Lektorė rengia įmonių apskaitos politikas ir teikia praktines konsultacijas verslo, apskaitos ir mokesčių klausimais.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti

Seminaro informacija

Programa

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:00-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Pertrauka

Papildoma Informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei domina mokymai šia tema, susisiekite su mūsų vadybininku