Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Pelno nesiekiančių įmonių 2019 m. finansinių ataskaitų rinkinio rengimas ir Covid-19 viruso įtakos atskleidimas. Darbo santykių aktualijos

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 4 ak. val.
      Kaina: 60€

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Tiesioginė seminaro transliacija

Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Apmokėjus sąskaitą, kartu su registracijos patvirtinimu el. paštu atsiųsime nuorodą bei prisijungimo instrukciją.

Apie seminarą

Šių dienų krizės kontekste dažna įmonė sprendžia pagrindinę dilemą – kaip išgyventi šį sunkų laikotarpį. Svarbiausi iššūkiai yra šie: toliau vykdyti veiklą, suvaldyti apyvartines lėšas, pasinaudoti valstybės teikiama pagalba, išlaikyti darbuotojus. Socialiai atsakingo verslo misija išeina už įmonės ribų – išlaikę darbuotojus ir įmonę, taip padėsime ir visuomenei.

Ne mažiau svarbus iššūkis – laiku sumokėti mokesčius. Kokios galimybės būti atleistiems nuo mokesčių delspinigių, išvengti mokesčių inkasinių pavedimų bei sudaryti mokestinės paskolos sutartis? Pažeidusiems mokėjimų eiliškumą, nustatytą LR civiliniame kodekse, galima patekti ir į nepatikimų mokesčių mokėtojų sąrašą.

2019 m. finansinių ataskaitų rengimas eina į pabaigą. Poataskaitinis įvykis – karantinas dėl Covid-19 viruso grėsmės gali turėti reikšmingą įtaką įmonės veiklos tęstinumui. Todėl dažnai įmonei teks šią grėsmę įvertinti ir atitinkamai atskleisti aiškinamajame rašte.

 

Temos

  1. Ekstremali padėtis:
    • Darbo organizavimas karantino metu;
    • Nuotolinis darbas;
    • Nedarbingumas;
    • Kasmetinės ir nemokamos atostogos;
    • Prastova;
    • Atleidimas iš darbo;
  2. Grėsmė dėl ekstremalios padėties laikotarpiu ne laiku sumokėtų mokesčių.
  3. Valstybės pagalba ekonomikai ir konkrečiai įmonei – galimybė ja pasinaudoti.
  4. Ar Jūsų įmonė įtraukta į nukentėjusių įmonių sąrašą?
  5. Pasinaudojimo valstybės parama galimybės ir darbai.
  6. Nesumokėtų mokesčių pasekmės ir valstybės parama. Rizika neteisingai pasinaudojus parama – įtraukimas į nepatikimų mokesčių mokėtojų sąrašą.
  7. Apskaitos tvarkymo ypatumai ir finansinė atskaitomybė:
    • 2019 m. finansinių ataskaitų rinkinio rengimas;
    • Pelno nesiekiančių subjektų apskaitos ypatumai ir apskaitos politika;
    • Balansas ir veiklos rezultatų ataskaitos pildymo specifika. Covid-19 viruso įtakos atskleidimas aiškinamajame rašte;
    • Finansinių ataskaitų teikimas Registrų centrui ir rizika neįvykdžius šios prievolės.
  8. Pelno mokestis, ūkinė komercinė veikla ir pajamų skyrimas viešiesiems interesams:
    • Pelno mokesčio įstatymo pakeitimai, galiojantys 2019 m.;
    • Pelno mokesčio objekto nustatymas pelno nesiekiantiems vienetams;
    • Lengvatiniai pelno mokesčio tarifai ir jų taikymo sąlygos;
    • Leidžiamų ir neleidžiamų atskaitymų nustatymo problematika;
    • Neapmokestinamosios pajamos;
    • Pelno mokesčio mokėjimo tvarka 2019 m.;
    • Apmokestinimas prie pajamų šaltinio;
    • Pelno mokesčio deklaracijos PLN204N pildymas: deklaracijos pildymo tvarka, prievolė teikti deklaraciją; naujos deklaracijos formos pildymas.
  9. Gyventojų pajamų mokestis:
    • Gyventojų pajamų mokesčio įstatymo pakeitimai, įsigaliosiantys 2020 m.;
    • MMA pakeitimas, skaičiavimas, dokumentavimas;
    • Darbo užmokesčio skaičiavimo ypatumai;
    • NPD naujovės ir skaičiavimas 2020 m.;
    • A ir B klasės pajamų deklaravimo ypatumai;
    • Neapmokestinamosios pajamos 2019–2020 m.;
    • Nenuolatinio Lietuvos gyventojo pajamų apmokestinimo niuansai;
    • Užsienyje gautų pajamų apmokestinimas.
  10. Paramos gavimas ir panaudojimas:
    • Paramos teikimo metinės ataskaitos FR0477 formos, paramos gavimo ir panaudojimo metinės ataskaitos FR0478 formos užpildymo rekomendacijos;
    • Parama, tampanti pelno mokesčio objektu;
    • Metinės paramos deklaracijos.
  11. PVM apskaičiavimas:
    • PVM įstatymo nuostatų taikymas;
    • Lengvatinių PVM tarifų taikymo ypatumai;
    • Paslaugų apmokestinimo vietos nustatymas;
    • Pelno nesiekiančių vienetų PVM neapmokestinamoji veikla;
    • PVM atskaitos ypatumai ir mišrios veiklos apmokestinimas;
    • PVM deklaracijų pildymo tvarka.
  12. Antikorupcija – ar tai aktualu pelno nesiekiančiai įmonei?
    • Neigiama korupcijos įtaka gyventojų gerovei ir mokesčių sistemai;
    • Antikorupcijos politika diegiama tik retoje įmonėje;
    • Kaip antikorupcijos politika gali apsaugoti įmonės reputaciją ir nuo milžiniškų nuostolių.
  13. 2019 m. naujiena – informacija apie nepatikimus mokesčių mokėtojus pateikiama viešai. Kaip tai apriboja pelno nesiekiančių įmonių veiklą?
    • Patikimo mokesčių mokėtojo kriterijų sąrašas;
    • Nepatikimas mokesčių mokėtojas gali būti tiek fizinis, tiek juridinis asmuo. Kaip sužinosime apie nepatikimus fizinius asmenis?
    • Grėsmė įmonėms – nepatikimo mokesčių mokėtojo statusą gali lemti ir naujai į darbą priimtas vadovas, jeigu turi galiojantį nusižengimą;
    • Kaip ištaisyti susidariusią padėtį?
    • Įmonės veiklos skaidrumas – galimybė atitikti patikimo mokesčių mokėtojo kriterijus. Kaip tai pasiekti?
    • VMI tikrinamojo laikotarpio ribų išplėtimas nepatikimiems mokesčių mokėtojams.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Mokymai jūsų organizacijoje

COUNTLINE mokymai organizacijoje – tai puikus būdas gauti žinias atitinkančias būtent Jūsų įmonės/įstaigos poreikius Jums patogiu metu ir vietoje. Mokymų programa ir dėstymo trukmė yra koreguojama pagal Jūsų pageidavimus.

Dėl seminarų organizavimo Jūsų įmonėje prašome kreiptis tel. +370 5 263 9922 arba el. paštu mokymai@countline.lt

Susisiekti 

Seminaro informacija

Programa

10:00-13:15 Seminaro trukmė
9:00-10:00 Nuotolinė registracija
11:30-11:45 Pertrauka

Papildoma informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.