Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Odontologijos mokesčių ir apskaitos iššūkiai: praktiniai patarimai

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 4 ak. val.
     

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

2021 m. toliau tęsiasi instituciniai įmonių patikrinimai. Ir tai atrodo teisinga. Tik ar nuo to apsaugoti ir sąžiningai mokesčius mokantys verslo subjektai? Kartais kova su šešėliu paliečia ir niekuo dėtas įmones. Taigi, šiame seminare apžvelgsime odontologų verslo specifiką – kokie požymiai signalizuoja apie galimo šešėlio buvimą, kaip tinkamai susitvarkyti apskaitą ir apskaičiuoti mokesčius? Kaip bendradarbiauti su mokesčių administratoriaus pareigūnu tyrimo ar patikrinimo metu?

Analizuosime kiekvieną balanso ir pelno (nuostolių) ataskaitos eilutę vadovui ir finansininkui suprantama kalba ir pasitelksime net finansinės analizės rodiklius, kuriuos naudoja ir mokesčių administratorius. Apžvelgsime ir pelno mokesčio deklaracijos ypatumus bei galimybę ją tikslinti.

Temos

  1. Ypatingas kontroliuojančių institucijų dėmesys odontologams – kokia viešai pateikiama informacija signalizuoja šešėlį?
  2. Kaip patiems įvertinti, ar Jūsų verslas skaidrus – Balanso ir Pelno (nuostolių) ataskaitos eilučių tarpusavio ryšys.
  3. Nepatikimo mokesčių mokėtojo kriterijai – ar galės būti pritaikyti Jūsų įmonei? Už viską atsakingas vadovas, kol tam tikros pareigos nėra deleguotos darbuotojams.
  4. Neapmokestintų pajamų „ištraukimas iš šešėlio“ – ar „švarus“ Jūsų ir Jūsų įmonės kapitalas? VMI vykdo akcininkų, vadovų ir darbuotojų pajamų kontrolę.
  5. Atsakomybė dėl buhalterinės apskaitos: ar už viską atsakingas vadovas? Turinio viršenybės prieš formą principo taikymas ūkinėms operacijoms.
  6. Išmanioji VMI: kaip ji keičia apskaitos politiką ir įmonės veiklos procesus? Kiek tai kainuoja?
  7. Finansinė apskaita: nuo pirminių dokumentų iki finansinių ataskaitų.
  8. Finansinės apskaitos paprastumas ir skaidrumas – teisingi mokesčiai.
  9. Pelno (nuostolių) ataskaitos sudarymo principai. Kokios grėsmės dėl nepakankamo veiklos pelningumo? Kokie rodikliai signalizuoja apie veiklos šešėlį?
  10. Balanso sudarymo ypatumai ir pavyzdžiai. Vadovo atsakomybė pagal Akcinių bendrovių įstatymą dėl nuosavo kapitalo. Balanso eilučių analizė ir išvados.
  11. Probleminių klausimų sprendimo būdai:
    • dėl grynųjų pinigų apskaitos;
    • dėl atsargų sunaudojimo;
    • dėl darbo užmokesčio;
  12. Audito prievolė.
  13. Finansinės analizės rodikliai, padedantys įvertinti finansines ataskaitas.
  14. Kūrybinės apskaitos aspektai.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Dėmesio! vietų skaičius auditorijoje ribotas

 

Informacija dalyvaujantiems mokymuose auditorijoje

Laikydamiesi Sveikatos apsaugos ministerijos ir kitų institucijų rekomendacijų, užtikriname dalyvių saugumą ir imamės būtinų saugumo priemonių, todėl:

  1. Į mokymus bus įleidžiami tik dalyviai, atlikę išankstinę registraciją.
  2. Į mokymus nebus įleidžiami dalyviai, kurie karščiuos ar turės kitų matomų peršalimo simptomų. Todėl jeigu sergate, jaučiatės blogai, labai prašome dėl savo ir kitų saugumo rinktis nuotolinius mokymus, tai puiki alternatyva.
  3. Dalyvius, atvykusius į mokymus, primygtinai prašysime prieš patenkant į patalpą dezinfekuoti rankas, o renginio metu laikytis čiaudėjimo ir kosėjimo etiketo bei rankų higienos.
  4. Dalyviai į mokymų erdvę bus įleidžiami ne anksčiau negu 30 min. iki renginio pradžios.
  5. Mokymų metu privaloma dėvėti medicinines kaukes ar respiratorius.
  6. Mokymų metu draudžiama vartoti maistą ir gėrimus.
  7. Užtikrinsime, kad aptarnaujantis personalas būtų sveikas ir visada pasiruošęs Jums padėti.
  8. Dalyvius, kuriems per 14 dienų po mokymų buvo nustatyta COVID-19, prašome apie tai informuoti mokymų organizatorių info@countline.lt arba telefonu 8659 22 169
  9. Gavę informaciją apie dalyviui nustatytą COVID-19, apie tai informuosime Nacionalinį visuomenės sveikatos centrą.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti

Seminaro informacija

PROGRAMA

09:00-12:15 Seminaro trukmė
08:00-09:00 Registracija
10:30-10:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.