Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Mažosios bendrijos 2022 m.: valdymas, apmokestinimas ir apskaita

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 5 ak. val.
      Kaina: 130€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Galima drąsiai teigti, kad MB yra viena iš populiariausių juridinio asmens statuso formų, suteikianti gerokai daugiau privalumų ir lankstumo, lyginant su kitomis formomis. Kokiais šios juridinio asmens statuso formos privalumais galima naudotis ir kaip tai tinkamai daryti?

2022-05-01 įsigaliojo naujos redakcijos Finansinės apskaitos įstatymas, kartu su šiuo įstatymu keitėsi ir Mažųjų bendrijų įstatymas. Naujosios redakcijos įstatymas turi įtakos visų verslininkų, tiek fizinių, tiek ir juridinių asmenų, finansinei apskaitai bei metinių finansinių ataskaitų sudarymui.

Taip pat 2022-05-01 įsigaliojo ir Nutarimo Nr. 780 pakeitimai, reglamentuojantys apskaitos dokumentus. Pakeistas sąskaitų faktūrų išrašymo reglamentavimas: papildytos nuostatos dėl sąskaitų faktūrų išrašymo, nustatyti atvejai, kuomet ūkio subjektas gali nenaudoti sąskaitų faktūrų, atsisakyta nuostatų dėl mokesčiams apskaičiuoti naudojamų apskaitos dokumentų klaidų taisymo.

Atkreiptinas dėmesys, kad 2022-08-01 įsigaliojo Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo pakeitimai, pagal kuriuos įstatyme įpareigoti asmenys atsižvelgia ar informacija yra pateikta į posistemį JANGIS bei pateiktos informacijos tikrumą. Nepateikus naudos gavėjų duomenų, gali būti taikomos ne tik finansinės, bet ir veiklos apribojimo sankcijos.

2023-01-01 turėtų įsigalioti PVM įstatymo pakeitimo projektas, kuriuo patikslinamas bendras susijusių asmenų gauto ar gautino atlygio skaičiavimas, įtvirtinant dvi sąlygas.

Jau kurį laiką galiojantis MBĮ pakeitimas mažosios bendrijos nariui suteikia galimybę sudaryti civilines paslaugų sutartis su MB, tačiau bendra paslaugų suma negali viršyti 100 000 eurų per metus. Ar tinkamai šią nuostatą taikome?

Šis seminaras skirtas ne tik apskaitą tvarkantiems asmenims, bet kartu ir MB nariams, o gal net labiausiai jiems būtinas, kad aiškiai suprasdami galėtų tinkamai planuoti mokestinę naštą.

Temos

  1. Mažųjų bendrijų įstatymo apribojimai. Kaip jie daro įtaką ūkinėms operacijoms?
  2. MB privalumai – neribotas MB narių darbo laikas, patogesnis uždirbto pelno išsiėmimas, galimybė spręsti, kiek mokėti kai kurių mokesčių, paprastesnė finansinių ataskaitų rengimo tvarka.
  3. Kokių rūšių pajamas gali gauti MB narys ir MB vadovas? Skirtumai dėl apmokestinimo.
  4. Finansinė apskaita mažosiose bendrijose. Ypatumai dėl finansinių ataskaitų rinkimo pateikimo Juridinių asmenų registrui. Kokios sankcijos gresia, neįvykdžius šios pareigos?
  5. Turto, įsipareigojimų apskaitos problemos, pajamų pripažinimo ir sąnaudų registravimo alternatyvos. Kaip pasirinkti naudingiausią apskaitos būdą?
  6. Finansinės apskaitos įstatymo pakeitimai. Kaip skaitmenizacija paveiks Jūsų MB veiklą ir apskaitą?
  7. Mokesčių apskaičiavimo ypatumai mažosiose bendrijose.
  8. Mokesčių lengvatos.
  9. Mokesčių deklaracijų pildymas ir atspindėjimas finansinėje apskaitoje.
  10. Finansinės atskaitomybės procesas – pagrindiniai principai ir finansinių ataskaitų teikimas Juridinių asmenų registrui.
  11. Finansinių ataskaitų rinkinio sudarymo kūrybiniai aspektai.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje bei didžiuosiuose šalies žiniasklaidos portaluose. Jurgita Navikienė nuolat ir pati kelia kvalifikaciją. Pastaraisiais metais dalyvavo mokymuose Austrijoje Antikorupcijos akademijoje ir Baltijos šalyse gilinosi į valdybų gerąją praktiką.
J. Navikienė prisideda prie verslumo Lietuvoje skatinimo – aktyviai dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose, yra Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė ir padeda jauniems verslininkams suteikdama jėgų judėti pirmyn. Kaip Jurgita teigia, „mentoriaus vaidmuo pradedančiojo verslininko kelyje yra daugialypis – tai ne vien dalijimasis profesine patirtimi, dalykinėmis žiniomis, bet ir mokinio asmeninių savybių vertinimas bei pasiūlymas jam lygiagrečiai tobulinti tam tikras mažiau išreikštas asmenines kompetencijas“.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-14:30 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-12:45 Pietų pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.