Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Mažosios bendrijos 2022 m.: valdymas, apmokestinimas ir apskaita

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 120€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

2021-12-09, Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
120€
Mažosios bendrijos 2022 m.: valdymas, apmokestinimas ir apskaita (tiesioginė seminaro transliacija)
120 (+ PVM)
2021-12-09, Vilnius
Renginio vieta bus patikslinta
120€
Mažosios bendrijos 2022 m.: valdymas, apmokestinimas ir apskaita
Su pietumis. Rinkitės patogų mokymosi būdą – jei nebegalėsite atvykti į vietą, visada galėsime perkelti Jūsų mokymąsi į nuotolinį formatą.
120 (+ PVM)

Apie seminarą

Dažnai ir jau veikiančių verslų savininkai įkuria papildomą įmonę, pasirinkdami MB rūšį. Tik ar visi MB nariai žino ir supranta, kokiomis lengvatomis galima naudotis. Nuo 2022-01-01 įsigalioja daugybė pakeitimų, kurie turi įtakos ir MB veiklai:

Kokie pajamų apmokestinimo tarifai ir NPD formulės bus taikomi 2021–2022 m. sandūroje? Kaip tinkamai pakeisti darbo sutartis su darbuotojais dėl didėjančio MMA? Ne mažiau aktualus ir atostoginių apskaičiavimas darbuotojams, atostogaujantiems metų sandūroje.

Nuo 2022-01-01 turėtų įsigalioti Valstybinio socialinio draudimo įstatymo pakeitimai, pagal kuriuos keisis tam tikrų „Sodros“ mokesčių ir išmokų skaičiavimo tvarka:

  • MB vadovams ne nariams draudimo stažas bus nustatomas pagal priskaičiuotas socialinio draudimo įmokas;
  • Darbdaviai mokės ligos išmokas už pirmąsias dvi dienas nepriklausomai nuo darbuotojo turimo stažo;
  • Motinystės ir vaiko priežiūros išmokų gavėjams.

2021-10-06 VMI paskelbė išaiškinimą dėl darbuotojų maitinimo ir pavėžėjimo į darbą išlaidų priskyrimo leidžiamiems atskaitymams paskelbus valstybės lygio ekstremaliąją situaciją šalyje dėl COVID-19 ligos.

Nuo 2021-12-01 įsigalioja įsakymas dėl mokestinio tyrimo atlikimo taisyklių, pagal kurį VMI turės daugiau galių: galės atlikti mokėtojo veiklos stebėseną, turės teisę neribotam laikui vizituoti verslo subjektus ir iš mokesčių mokėtojų paimti ne tik apskaitos bei kitų dokumentų originalus, bet ir kompiuterinės apskaitos duomenis. Kiek darbuotojų skatinimas kainuoja darbdaviui ir kaip rasti optimalų būdą suderinti darbdavio naudą bei darbuotojo pasitenkinimą? Reikia nepamiršti įvertinti ir apmokestinimo gyventojų pajamų mokesčiu ir valstybinio socialinio draudimo įmokomis klausimų. Kurios iš papildomų naudų priskiriamos leidžiamiems atskaitymams apskaičiuojant pelno mokestį?

Šioje Seimo sesijoje planuojama patvirtinti naujos redakcijos Finansinės apskaitos įstatymą, kuris pakeis beveik 20 metų galiojusį Buhalterinės apskaitos įstatymą. Kartu su šiuo įstatymu planuojama keisti ir Mažųjų bendrijų įstatymą. Galima teigti, kad „pajudės“ patys buhalterinės apskaitos pamatai. Vadinasi, ir MB teks prisitaikyti prie naujo reglamentavimo.

Keičiasi ir įmonių vadovų atsakomybės ribos – kai kur jos liberalizuojamos, o kai kur teks labiau apibrėžti ir formalizuoti apskaitos etapus – nuo apskaitą tvarkančio asmens parinkimo iki atsakingų asmenų už tam tikras ūkines operacijas paskyrimo.

Taigi, jau dabar pats metas susipažinti su planuojamais pakeitimais ir patiems atlikti galimų pokyčių analizę. Šis seminaras skirtas ne tik buhalteriams, bet kartu ir MB nariams, o gal net labiausiai jiems būtinas, kad aiškiai suprasdami galėtų tinkamai planuoti mokestinę naštą.

Temos

1 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (09:00-12:15 val.):

  1. Mažųjų bendrijų įstatymo apribojimai. Kaip jie daro įtaką ūkinėms operacijoms?
  2. MB privalumai – neribotas MB narių darbo laikas, patogesnis uždirbto pelno išsiėmimas, galimybė spręsti, kiek mokėti kai kurių mokesčių, paprastesnė finansinių ataskaitų rengimo tvarka.
  3. Kokių rūšių pajamas gali gauti MB narys ir MB vadovas? Skirtumai dėl apmokestinimo.
  4. Finansinė apskaita mažosiose bendrijose. Ypatumai dėl finansinių ataskaitų rinkimo pateikimo Juridinių asmenų registrui. Kokios sankcijos gresia, neįvykdžius šios pareigos?
  5. Turto, įsipareigojimų apskaitos problemos, pajamų pripažinimo ir sąnaudų registravimo alternatyvos. Kaip pasirinkti naudingiausią apskaitos būdą?
  6. Planuojami Buhalterinės apskaitos įstatymo pakeitimai. Kaip skaitmenizacija paveiks Jūsų MB veiklą ir apskaitą?
  7. Mokesčių apskaičiavimo ypatumai mažosiose bendrijose.
  8. Mokesčių lengvatos.
  9. Mokesčių deklaracijų pildymas ir atspindėjimas finansinėje apskaitoje.
  10. Finansinės atskaitomybės procesas – pagrindiniai principai ir finansinių ataskaitų teikimas Juridinių asmenų registrui.
  11. Finansinių ataskaitų rinkinio sudarymo kūrybiniai aspektai.

2 dalis. Advokatė Džiuginta Balčiūnė (13:00-14:30 val.):

  1. Mažosios bendrijos valdymo modelio pasirinkimas: teisiniai aspektai.
  2. Mažųjų bendrijų veiklos teisinis reguliavimas: santykiai tarp narių, narių ir vadovų.
  3. Sprendimų priėmimas mažojoje bendrijoje.
  4. Mažosios bendrijos pelno paskirstymas: kuris būdas geriausias?

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Džiuginta Balčiūnė

Džiuginta Balčiūnė turi sukaupusi daugiau nei 10 metų patirtį konsultuojant klientus įmonių susijungimo ir įsigijimų klausimais. Prieš prisijungdama prie ILAW, ji teikė teisines paslaugas aviacijos, žemės ūkio, nekilnojamojo turto bei statybų sektoriuose veikiančioms įmonių grupėms pastarųjų restruktūrizavimo, įsigijimų ir susijungimų, bankų ir finansų, ginčų sprendimo, konkurencijos teisės srityse.

Advokatė konsultavo emitentus, išleidžiant naujas akcijų emisijas prekybai biržose ir vertybinių popierių perleidimo sandoriuose, atstovavo akcininkų ir bendrovių interesus reguliuojamos rinkos priežiūros institucijose bei užėmė stebėtojų tarybos narės pareigas įvairiose akcinėse bendrovėse. Džiuginta taip pat yra dirbusi „PwC Legal“, „Raidla, Lejins & Norcous“ bei „Bernotas & Dominas Glimstedt“ advokatų kontorose, o taip pat Berlyne, Europos Komisijos atstovybėje.

Advokatė turi Komercinės teisės magistro laipsnį, įgytą Vilniaus universitete bei Vokietijos ir Europos teisės magistro laipsnį, įgytą Humboldt‘ų universitete, Berlyne.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

09:00-14:30 Seminaro trukmė
08:30-09:00 Registracija
10:30-10:45 Kavos pertrauka
12:15-13:00 Pietų pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

2021-12-09, Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
120€
Mažosios bendrijos 2022 m.: valdymas, apmokestinimas ir apskaita (tiesioginė seminaro transliacija)
120 (+ PVM)
2021-12-09, Vilnius
Renginio vieta bus patikslinta
120€
Mažosios bendrijos 2022 m.: valdymas, apmokestinimas ir apskaita
Su pietumis. Rinkitės patogų mokymosi būdą – jei nebegalėsite atvykti į vietą, visada galėsime perkelti Jūsų mokymąsi į nuotolinį formatą.
120 (+ PVM)

Galimybių pasas ir alternatyvūs dokumentai

 

  1. Pasitikdami Jus auditorijoje prašysime pateikti vieną iš šių dokumentų (gali būti prašoma kartu pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą):

  2. Mokymuose privalu dalyvauti tik sveikiems asmenims bei laikytis bendrųjų higienos ir saugos reikalavimų.
  3. Veido apsaugos priemonės yra rekomendacinio pobūdžio. Mokymų metu galima vartoti maistą ir gėrimus.

Užtikrinsime, kad aptarnaujantis personalas būtų sveikas ir visada pasiruošęs Jums padėti.

Tęsti mokymų paiešką: