Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Lietuvos nuolatinių buveinių veikla užsienyje: apskaita ir apmokestinimas

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 4 ak. val.
      Kaina: 130€ (+ PVM)
  • Taikoma nuolaida!

Laikas ir vieta

2024-12-05,  Vilnius
Countline mokymų auditorija

Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.

130€
Lietuvos nuolatinių buveinių veikla užsienyje: apskaita ir apmokestinimas
Rinkitės patogų mokymosi būdą – jei nebegalėsite atvykti į vietą, visada galėsime perkelti Jūsų mokymąsi į nuotolinį formatą.
130 (+ PVM)
2024-12-05,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
130€
Lietuvos nuolatinių buveinių veikla užsienyje: apskaita ir apmokestinimas (tiesioginė seminaro transliacija)
130 (+ PVM)

Akcija! Dalyvaujant daugiau nei vienam dalyviui iš tos pačios įmonės, antram ir paskesniam dalyviui taikoma 15% nuolaida!

Apie seminarą

Vykdant veiklą per nuolatinę buveinę, iškyla daug mokestinių klausimų, tokių kaip PVM atskaitos niuansai, dividendų apmokestinimo ypatumai, nuostolių perkėlimo galimybės ir rezidento dvigubo apmokestinimo išvengimas. Taip pat ne mažiau aktualus ir kainodaros dokumentavimas.

Lietuva šiuo metu yra pasirašiusi net 56 dvigubo apmokestinimo išvengimo sutartis, kurių tikslas yra reguliuoti mokestinius ir su jais susijusius santykius (vykdant veiklą atitinkamoje šalyje) tarp susitariančių šalių.

Atkreipiame dėmesį, jog Lietuvai nedraugiškos šalys 2024 m. pateko į tikslinių teritorijų sąrašą, todėl svarbu atsižvelgti taikant PMĮ ir GPMĮ lengvatas, apskaičiuojant ir apmokestinant pozityviąsias pajamas, pripažįstant pajamas ir sąnaudas, bei naikinant dvigubą apmokestinimą. Taip pat pagal dekreto projektą ketinama nutraukti ir sutartis dėl investicijų skatinimo ir abipusės apsaugos. Aptarsime, kaip šių sutarčių panaikinimas paveiks tiek fizinius, tiek juridinius asmenis.

Nors VMI ir pateikia komentarus ar išaiškinimus, tačiau praktikoje vis dar kyla nemažai klausimų:

  • Kaip perkelti nuostolius?
  • Kokiais atvejais turto perkėlimas laikomas apmokestinamuoju sandoriu, o kada jis yra neapmokestinamas?
  • Pagal kokias taisykles taikomas turto perkėlimo apmokestinamas, jei po kurio laiko įmonė keliama atgal į Lietuvą?
  • Kokios yra finansinės atskaitomybės sudarymo ypatybės?
  • Kokios prievolės kyla, vykdant veiklą per kelias nuolatines buveines?
  • Kokiais atvejais galima ypatingai atkreipti kontroliuojančių institucijų dėmesį?

Sužinokite atsakymus į šiuos ir kitus Jums rūpimus klausimus seminaro metu.

Temos

  1. Lietuvos juridinio vieneto veikla per nuolatinę buveinę užsienio valstybėje:
    • Nuolatinės buveinės samprata:
      • Nuolatinės veiklos sąlygos;
      • Nepriklausomo agento veiklos sąlygos;
      • Statybos teritorijos sąlygos;
      • Gamtos išteklių tyrimų ar gavybos sąlygos;
    • Dvigubo apmokestinimo išvengimo sutarčių nuostatų taikymas;
    • Mokesčių apskaičiavimo ir deklaravimo ypatumai dėl Lietuvos vieneto veiklos užsienyje:
      • PVM ir kada atsiranda prievolė registruotis PVM mokėtoju;
      • GPM ir dienpinigių apmokestinimas Lietuvoje ir užsienyje;
      • SODROS įmokos;
      • Pelno mokesčio apskaičiavimas;
      • Nuostolių perkėlimas;
      • Dividendų, palūkanų, honorarų apmokestinimas;
      • Kiti mokami mokesčiai: nekilnojamojo turto, taršos;
      • Mokesčių lengvatos;
      • Mokestiniai laikotarpiai – kalendoriniai metai; kitas pasirinktas mokestinis laikotarpis;
    • Finansinės atskaitomybės sudarymas.
  2. Rezidentas:
    • Rezidento statuso samprata pagal dvigubo apmokestinimo išvengimo sutartis;
    • Pildomos formos užsienyje;
    • Apmokėjimas už darbą ir mokami mokesčiai užsienyje.
  3. Nuolatinės buveinės svarba sandorių kainodarai:
    • Kainodaros dokumentavimas;
    • Dvigubo apmokestinimo išvengimo ir ginčų sprendimo priemonės.
  4. Veiklos vykdymas per kelias nuolatines buveines.
  5. Vieneto veiklos dalies perleidimas kitam vienetui.

ŽINIOMIS DALINASI

ARTŪRAS KAPITANOVAS

Artūras Kapitanovas – auditorius, mokesčių ekspertas, kurio nuomone pasikliauna tiek mokesčius administruojantys pareigūnai, tiek teisėkūros specialistai. Verslo bendruomenė ypač vertina jo gilias įžvalgas, reakcijos greitį ir atvirumą.

Profesinė patirtis:

  • Finansų ministerijos specialistas.
  • Valstybinės mokesčių inspekcijos Audito skyriaus viršininkas.
  • Buvo premjero patarėjas mokesčių klausimais.
  • „Mokesčių Ekspertų Biuras“ įkūrėjas ir vadovas.
  • „Auditoriaus konsultacijos“ partneris, specializuojantis mokesčių srityje.
  • Narys darbo grupėje, nagrinėjusioje mokesčių reformą.
  • Auditorių rūmų narys.
  • Vilniaus klubo narys.

Profesinė veikla:

  • Atstovauja mokesčių mokėtojus valstybės institucijose, įskaitant VMI prie FM, Mokestinių ginčų komisiją prie LRV ir „Sodrą“.
  • Sėkmingai gina mokesčių mokėtojų interesus teismuose.
  • Kasmet dalyvauja atliekant daugiau nei 100 įmonių auditus ir mokestinius patikrinimus.
  • Skiria daug laiko mokesčių mokėtojų švietimui, kasmet veda virš 70 mokymų ir seminarų.
  • Dažnas pranešėjas verslo konferencijose.
  • Dažnai cituojamas žiniasklaidoje mokesčių temomis.

Konsultacinė veikla:

  • Teikia tiek kontaktines, tiek nuotolines konsultacijas fiziniams asmenims bei įmonėms.

Su nepaprastu įžvalgumo, profesionalumo ir patirties deriniu, šis auditorius neabejotinai yra vienas ryškiausių savo srities žinovų, kuris ne tik supranta mokesčių subtilybes, bet ir sugeba jas perteikti kitiems, keičiant suvokimą apie mokesčius.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti

SEMINARO INFORMACIJA

Programa

09:00-12:15 Seminaro trukmė
08:30-09:00 Nuotolinė registracija
10:30-10:45 Pertrauka

Papildoma informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymų medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna mokymų medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.
Mokymų įrašas
Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu.

Laikas ir vieta

2024-12-05,  Vilnius
Countline mokymų auditorija

Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.

130€
Lietuvos nuolatinių buveinių veikla užsienyje: apskaita ir apmokestinimas
Rinkitės patogų mokymosi būdą – jei nebegalėsite atvykti į vietą, visada galėsime perkelti Jūsų mokymąsi į nuotolinį formatą.
130 (+ PVM)
2024-12-05,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
130€
Lietuvos nuolatinių buveinių veikla užsienyje: apskaita ir apmokestinimas (tiesioginė seminaro transliacija)
130 (+ PVM)

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.

Tęsti mokymų paiešką: