Konsultacija
Čia vieta tekstui apie konsulatcijos vertę vartotoui. Pvz. individuali profesionalo pagalba tai greičiausias kelias link užsibrėžto tikslo.
Esame pripratę, kad mokestinių ir susijusių santykių teisinis reguliavimas nėra statiškas – per metus mokesčių mokėtojų teises ir pareigas, mokesčių ir kitas administravimo procedūras reguliuojantys įstatymai bei juos lydintys norminiai aktai (jų dalys) ne kartą yra keičiami ar pildomi. Pasitaiko ir atvejų, kai pakeičiamos ar panaikinamos dar nespėjusios įsigalioti įstatymų ar kitų norminių aktų nuostatos. Tokia teisinio reglamentavimo kaita, ypač atsižvelgiant į galimas (neretai skaudžias) netinkamo šio reguliavimo taikymo teisines ir finansines pasekmes, reikalauja didelio mokesčių mokėtojo ir jam padedančių buhalterių, finansininkų, teisininkų ir kitų specialistų nuolatinio atidumo.
Kadangi savalaikis mokestinių prievolių vykdymas bei teisių realizavimas yra neatsiejamas ir nuo tinkamo apskaitos tvarkymo, beveik kiekvienas mokestinių santykių teisinio reglamentavimo pokytis suponuoja ir tam tikrus apskaitos tvarkymo, finansinės atskaitomybės dokumentų rengimo praktikos pokyčius; keičiasi ir šiuos procesus reguliuojančios taisyklės.
2019 metais įsigalioję ar šiais metais priimti įstatymai ir juos lydintys norminiai aktai įtvirtino reikšmingus pokyčius bei naujas taisykles, susijusias tiek su pagrindiniais mokesčių elementais, mokesčių administravimo procedūromis, tiek su atskirais ūkinių operacijų vykdymo, apskaitos tvarkymo aspektais. Kiekvienas nepastebėtas ar netinkamai suprastas (įvertintas) pokytis didina klaidų tikimybę, o visus šiuos pasikeitimus atrasti, sužiūrėti, suprasti bei kompleksiškai įvertinti jų reikšmę ir realias jais sukeliamas pasekmes tikrai reikia nemažai laiko.
Todėl COUNT LINE kviečia Jus į seminarą, kurio metu mūsų lektorius sistemiškai ir išsamiai (i) pristatys reikšmingiausius pelno, pridėtinės vertės, gyventojų pajamų, kitus mokesčius bei mokesčių administravimą reguliuojančių įstatymų ir susijusių norminių aktų pasikeitimus, jų reikšmę, taikymo ypatumus; (ii) aptars apskaitos tvarkymo bei atskaitomybės rengimo naujoves, laukiančius iššūkius bei svarbiausius praktinius aspektus; (iii) kitus klausimus.
10:00-16:30 | Seminaro trukmė | |
9:00-10:00 | Registracija | |
12:00-13:00 | Pietų pertrauka | |
14:30-15:00 | Kavos pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą. |
Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.