Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Gamybos įmonių finansinė atskaitomybė, deklaravimas ir naujovės 2024 m.

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 130€ (+ PVM)
  • Kiekvienas dalyvis gauna dovanų!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Finansinių ataskaitų kokybė tapo svarbi ne tik jų vartotojams, bet ir AVNT, kuri po naujojo FAĮ įsigaliojimo buvo įpareigota kasmet atlikti finansinių ataskaitų stebėseną, kurios metu tikrinama finansinių ataskaitų atitiktis teisės aktų reikalavimams. Norėdami kokybiškai parengti FA turime žinoti, kokie pakeitimai įsigaliojo, kurie gali daryti įtaką tiek finansinei tiek mokestinei apskaitai. Taip pat svarbu nepamiršti, kad mokesčių administratorius nuolat pateikia atnaujintus komentarus, kuriais privalome vadovautis taikydami mokesčių įstatymus.

Gamybinių įmonių apskaita yra įdomi tuo, kad jos finansinių ataskaitų informacija ir rezultatai priklauso nuo to, kaip tiksliai įmonėje aprašyta apskaitos politika. AVNT atlikusi gamybinių įmonių finansinių ataskaitų stebėseną ir pateikusi išvadas, kuriose akcentavo, jog ne visos įmonės aiškinamajame rašte nurodo produkcijos, gaminių ir atsargų pasigaminimo savikainos nustatymo būdus, taip pat į savikainą įtraukiamas išlaidų grupes.

Seminaro metu bus nagrinėjami jau priimti ir dar tik numatomi pakeitimai bei aktualūs klausimai gamybinėms įmonėms:

  • Mokesčio už aplinkos teršimą ir nekilnojamojo turto mokesčio apskaičiavimas ir deklaravimas už 2023 m. Pakuočių apskaita GPAIS.
  • Turto ir įsipareigojimų įvertinimas, atliekant inventorizaciją pagal įmonės nustatytą tvarką.
  • Elektroninė prekyba – žaliavų pirkimas, prekių tiekimas, OSS sistema ir jos 3 schemos.
  • PM aktualijos ir jų taikymas gamybinėse įmonėse: PM lengvatos, vykdant stambų projektą.
  • Aiškinamojo rašto svarba ir įmonės padėties dėl ekonominės situacijos bei kitų neapibrėžtumų atskleidimas jame.
  • Nuo 2023-06-22 įsigaliojo Įmonių atskaitomybės įstatymo pakeitimai, susiję su pelno mokesčio informacijos ataskaita stambioms įmonių grupėms nuo 2024-06-22 ir vėliau prasidedančių ataskaitinių laikotarpių.
  • Nuo 2024-01-01 padidėję MMA ir MVA, turės įtakos neapmokestinamų GPM dienpinigių, vykstant į užsienį, dydžiams, taip pat PSD įmokoms.
  • Nuo 2024-01-01 pagal GPMĮ pakeitimą pasikeitė metinės ir mėnesinės NPD formulės, taip pat neįgaliesiems bei riboto darbingumo asmenims taikytinas fiksuotas NPD.
  • Nuo 2024-01-01 pagal Valstybės socialinių fondų biudžetų 2024 metų rodiklių patvirtinimo įstatymą padidintas VDU iki 1902,70 Eur, kuris turės įtakos GPM tarifui, taip pat Sodros įmokų luboms. Taip pat pakeistas II grupės draudėjų Sodros įmokos tarifas.
  • Nuo 2025-01-01 pagal Pelno mokesčio įstatymo pakeitimą ir nuo 2024-07-01 pagal Investicijų įstatymo pakeitimą, naujai nustatomos stambaus projekto įgyvendinimo sąlygos, dėl sukurtų darbo vietų skaičiaus ir dirbančių darbuotojų atlygio dydžio.
  • 2023-05-01 įsigaliojo Akcinių bendrovių įstatymo pakeitimai dėl įstatinio kapitalo mažinimo, privilegijuotų akcijų ir privalomo akcijų pirkimo/pardavimo.
  • 2023-05-01 įsigaliojo MAĮ pakeitimai, kuriais įtvirtinta, kad sunkinančiomis aplinkybėmis laikytini ir tie atvejai, kai į finansinę apskaitą įtraukti juridinę galią turintys apskaitos dokumentai, kuriuose užfiksuotos operacijos įvyko kitomis, negu nurodyta, sąlygomis, pvz., pažeidimas padarytas asmeniui siekiant gauti mokestinę naudą ir kt.
  • 2023-11-18 įsigaliojo nutarimo „Dėl Lietuvos respublikos darbo kodekso įgyvendinimo“ pakeitimas, kuriame yra numatyti reikalavimai, vairuotojams turėti savo darbo (pamainos) grafiko egzempliorių, kai įmonėms netaikomi mobilumo paketo reikalavimai.
  • 2024-05-01 turėtų įsigalioti ir ANK pakeitimo projektas, kuriame siūloma numatyti administracinę atsakomybę ne tik už neteisingos juridinio asmens, finansinės ataskaitos, metinės ataskaitos, bet ir metinio pranešimo, veiklos ataskaitos pateikimą.

Seminare nagrinėsime kaip tinkamai pasiruošti apskaitos politiką, kuri padeda teisingai pripažinti pajamas ir sąnaudų registravimo alternatyvas, aktualius mokesčių pakeitimus, bei metinės pelno mokesčio deklaracijos PLN204 ir jos formų pildymo tvarkos specifiką, pelno mokesčio lengvatų taikymą ir kitus svarbius klausimus, susijusius su finansine atskaitomybe, aktualius gamybinėms įmonėms.

Dovanos!

  1. Kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus 30% vertės nuolaidų kodą, su kuriuo galės įsigyti:
    • Įmonės vidaus tvarkos – atsakomybių ir procesų optimizavimo įrankis. Paruoštos tvarkos orientuotos į įmonėje vykstančius pagrindinius procesus, todėl vietoj keliasdešimties neretai besidubliuojančių tvarkų, kuriose prarandamas laikas ir fokusas esminiams dalykams ieškant atsakingų asmenų ar teisingos bei vadovo patvirtintos procedūros, galėsite turėti koncentruotas ir visą procesą apimančias tvarkas. Efektyvumas slypi paprastume!
    • Apskaitos politika PLIUS, kuri atitinka naujajame FAĮ nustatytą ūkinių operacijų registravimo ir vertinimo tvarką, kurią privalo turėti kiekviena įmonė. Tai naudingas įrankis įmonei, palengvinantis apskaitos tvarkymą, nes joje iš anksto nustatomi apskaitos tvarkymo principai, registravimo, vertinimo, klasifikavimo procedūros, finansinių ataskaitų teikimo susitarimai, taisyklės ir praktika, siekiant apibendrinti informaciją apie įmonės ūkinę veiklą.
  2. Kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus interaktyvią pagalbinę darbo priemonę, parengtą vadovaujantis Pelno mokesčio įstatymu ir jo komentaru. Pateikiama susisteminta informacija su schemomis ir pavyzdžiais apie leidžiamus, neleidžiamus bei ribojamų dydžių leidžiamus atskaitymus (vertė – 30 Eur).

*kodas ir priemonė bus atsiųsti po seminaro į Jūsų nurodytą el. pašto adresą.

TEMOS

  1. Apskaitos politikos pasirinkimas ir monitoringas gamybinėse įmonėse. Gamybos apskaita pagal 9-asis VAS „Atsargos“, 10-asis VAS „Pajamos“, 11-asis VAS „Sąnaudos“. Pajamų pripažinimo ir sąnaudų registravimo alternatyvos.
  2. Finansinė atskaitomybė už 2023 metus. Kokių klaidų reikia nebekartoti?
  3. Mokesčių administravimo įstatymo pakeitimų įtaka gamybinėse įmonėse. Į ką reikėtų atkreipti ypatingą dėmesį?
  4. Pelno mokesčio aktualijos ir jų taikymas gamybinėse įmonėse. Pelno mokesčio įstatymo aktualijos 2024 m. Kaip netapti nepatikimu mokesčių mokėtoju?
  5. Dividendų apmokestinimo tvarka. Kada pelnas negali būti skirstomas?
  6. PVM ypatumai gamybinėse įmonėse 2024 metais. Elektroninės prekybos ypatumai.
  7. Aplinkos taršos mokestis. GPAIS prievolė. – praktiškai visos gamybinės įmonės turi vykdyti šią prievolę.
  8. Gyventojų pajamų mokesčio aktualijos 2024 m. tarifai, NPD, neapmokestinamosios pajamos, pajamos natūra. Deklaravimas.
  9. i.MAS įtaka gamybinių įmonių veiklai.
  10. Darbo sutarties sudarymo ypatumai ir rekomendacijos.
  11. Darbo laiko tinkamiausios alternatyvos pasirinkimas. Darbo laiko režimas. Suminė darbo laiko apskaita.
  12. Darbo užmokesčio skaičiavimas: įprastas darbo laikas, darbas naktį, poilsio ar švenčių dieną, viršvalandžiai.
  13. Pagrindinis ir papildomas darbas. Atostogų suteikimas ir apmokėjimas.
  14. Vidutinio darbo užmokesčio apskaičiavimo tvarkos ypatumai gamybinėse įmonėse.
  15. Išskaitos iš darbo užmokesčio.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Seminaro informacija

Programa

10.00-15:45 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Pertrauka

Papildoma informacija

Sertifikatas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.