Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Elektroninės prekybos mokesčiai ir apskaita. Auditorės rekomendacijos

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 5 ak. val.
      Kaina: 125€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Prekiaujant elektroninėje erdvėje dažnai kyla klausimų, kaip teisingai vykdyti finansinę apskaitą ir kokiais mokesčiais apmokestinama vykdoma veikla. Bene didžiausia painiava yra dėl PVM apskaičiavimo. Dažnu atveju elektroninė prekyba vykdoma įsigijus prekes iš užsienio valstybių, didžiausia problematika pastebima, kuomet prekių tiekėjas įsikūręs ne Europos Sąjungoje. Apmokestinimo ribos gali būti plačios, PVM, muito mokesčiai gali sukelti galvos skausmą , o neteisingas apskaitos vedimas ar netinkamas mokesčių apskaičiavimas gali užtraukti neigiamas mokestines pasekmes. Siekiant išvengti galimų rizikų, svarbu žinoti reikšmingus pasikeitimus dėl PVM ir muito mokesčių. Kokios taikomos lengvatos ir kaip jomis pasinaudoti? Kas yra OSS sistema ir kokia jos teikiama nauda?

Svarbu paminėti, kad OSS sudaro kelios schemos: importo, ES ir ne ES, kuriose registruotas asmuo turi skirtingas teises ir pareigas.

  • Kokios pareigos kyla pasirinkus skirtingą schemą?
  • Kokiems sandoriams gali būti taikomos importo, ES ir ne ES schemos?
  • Ar reikia teikti OSS deklaracijas, jei tam tikrą laikotarpį nebuvo pardavimų?
  • Kokius reikalavimus turi atitikti Lietuvos įmonė, norinti įsiregistruoti OSS importo tarpininke?
  • Kiek ir kokių deklaracijų reikia teikti, jeigu asmuo yra registruotas keliose OSS schemose?
  • Ar deklaracijos OSS sistemoje gali būti tikslinamos?

Kitas svarbus aspektas – apskaitos reikalavimai. Elektroninėje prekyboje yra daugybė skirtingų transakcijų, kurias būtina atitinkamai įforminti apskaitos dokumentuose. Kaip teisingai vesti elektroninės prekybos apskaitą ir kokie pagrindiniai reikalavimai keliami apskaitos dokumentams?

Seminaras skirtas įmonių vadovams, finansų ir buhalterijos specialistams, kurie yra susidūrę arba ketina susidurti su elektroninės prekybos veikla. Seminaro metu sužinosite apskaitos ir mokesčių niuansus, susijusius su elektronine prekyba. Taip pat šis seminaras naudingas tiems, kurie planuoja pradėti elektroninės prekybos veiklą, nes jie gaus naudingos informacijos apie buhalterijos ir mokesčių reikalavimus, susijusius su šia veikla.

Temos

  1. Elektroninė prekyba 2024 m.:
    • Prekių tiekimo ir apmokestinimo vietos;
    • Vieno langelio OSS sistema;
    • Apmokestinamųjų asmenų registravimosi OSS sistemoje taisyklės;
    • Importo PVM deklaravimas elektroninėje prekyboje;
    • Su elektronine prekyba susijusių paslaugų apmokestinimo niuansai.
  2. Elektroninės prekybos dokumentavimas: užsakymų pateikimas ir priėmimas, prekių pardavimas, gabenimas. Atsiskaitymų valdymas ir apskaita.
  3. Finansinė apskaita elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse pagal VAS.
  4. Apskaitos politikos pasirinkimo galimybės.
  5. Turto, įsipareigojimų apskaitos problemos, pajamų pripažinimo ir sąnaudų registravimo alternatyvos.
  6. Veiklos finansavimo alternatyvos. Pelno paskirstymas.
  7. Prievolių dėl iMAS sistemos vykdymas.
  8. Mokesčių apskaičiavimo ypatumai elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse:
    • Pelno mokestis;
    • Pridėtinės vertės mokestis. Ypatumai dėl apmokestinimo objekto vietos. Reikšmingi pasikeitimai – gal pavyks išvengti registravimosi PVM mokėtoju užsienyje?;
    • PVM atskaita, kai prekių grąžinimas tampa neleidžiamais atskaitymais.
    • Gyventojų pajamų mokestis. Kitų išmokų gyventojams apmokestinimo ypatumai;
    • Kiti mokesčiai, GPAIS reikalavimai.
  9. Kokius duomenis apie Jus teikia finansų įstaigos?
  10. Mokesčių lengvatos elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse.
  11. Mokesčių deklaracijų pildymas ir atspindėjimas finansinėje apskaitoje.
  12. Finansinės atskaitomybės procesas: pagrindiniai principai ir finansinių ataskaitų teikimas Juridinių asmenų registrui.
  13. Finansinės apskaitos ir ataskaitų sudarymo kūrybiniai aspektai.
  14. Kontroliuojančių institucijų identifikuojamos rizikos.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-14:30 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-12:45 Pietų pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.