Countline Finance
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Darbo užmokestis 2021 m.: naujovės ir netipiniai skaičiavimo atvejai

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 5 ak. val.
      Kaina: 95 – 110€ (+ PVM)
  • Kiekvienas seminaro dalyvis gauna dovanų!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

APIE SEMINARĄ

Darbo užmokestis – pati jautriausia kiekvienos įmonės apskaitos ir mokesčių dalis, dėl kurios kyla daugiausiai darbo ginčų. Remiantis VDI, su darbo užmokesčiu susiję darbo ginčai sudaro 74 proc. visų nagrinėjamų ginčų. Nuo 2021 m. padidintas MMA, kuris turi įtakos darbuotojų atlyginimams, mėnesio NPD, metinio NPD apskaičiavimui, neapmokestinamų GPM dienpinigių į užsienį dydžiams, taip pat keisis ir NPD apskaičiavimo tvarka, nes nuo 2021-01-01 yra taikomos naujos NPD ir MNPD formulės. Kaip teisingai apskaičiuoti ir apmokestinti darbo užmokestį ir atostoginius? Ką svarbu žinoti didėjant minimaliajai mėnesinei algai? Kaip apmokestinama darbdavio mokama kompensacija darbuotojui už patirtas išlaidas?

Taip pat darbo užmokesčio apskaičiavimui bus aktualus ir šiuo metu svarstomas VMI GPMĮ 2 str. 9 14 bei 15 dalies ir 38 str. apibendrinto paaiškinimo komentaro projektas.

TEMOS

  1. Darbo užmokesčio pakeitimai nuo 2021 m.:
    • Padidinto MMA ir MVA įtaka DU skaičiavimui;
    • NPD ir MNPD formulės;
    • Metinės ir mėnesinės NPD formulės taikymas;
    • MMA įtaka PSD įmokoms;
    • MMA įtaka „Sodros“ įmokoms, uždirbantiems mažesnį nei MMA DU;
    • Išmokų darbuotojams apmokestinimas;
    • Atostoginių skaičiavimas pasikeitus MMA;
    • Padidinto MMA įtaka neapmokestinamų GPM dienpinigių į užsienį dydžiams;
    • Valstybinio socialinio draudimo įmokų bazės pakeitimai. Kam apmokestinimas didės?
    • Padidinto VDU įtaka pajamų apmokestinimui GPM, gaunantiems pajamas iš autorinės veiklos;
    • Pakeitimai nuo 2020-08-04, susiję su VDU skaičiavimo taisyklėmis;
    • Padidėjęs papildomo pensijos draudimo įmokos tarifas nuo 2021 m.
  2. Darbo užmokesčio sudedamosios dalys. Priedų, priemokų, premijų apskaita. Kurių darbo užmokesčio dalių galima neįtraukti į vidutinio darbo užmokesčio skaičiavimą ir nukrypimų apmokėjimą?
  3. Pašalpos darbuotojams, kompensacijos.
  4. Subsidijos darbo užmokesčiui kompensuoti skyrimo tvarka ir rėmimas, taikoma nuo 2021-01-01.
  5. Ligos ir motinystės socialinio draudimo įstatymo pakeitimai nuo 2020-10-10.
  6. Priklausančios kompensacijos darbuotojams už darbą lauko sąlygomis. VDI požiūris.
  7. Kokiu tarifu apmokėti darbą švenčių, poilsio dienomis, viršvalandžius, naktinį darbą ir budėjimą? Kaip šiuos nukrypimus derinti tarpusavyje?
  8. Darbo komandiruotėje apskaita. Kokiu tarifu apmokėti komandiruotės kelionės laiką ir kada jo nebūna? Kada komandiruotės dienpinigiai turi būti apmokestinami? Rizika dėl darbo užmokesčio ir dienpinigių apmokestinimo Lietuvoje ir užsienyje. Pavyzdžiai.
  9. Vidutinio darbo užmokesčio, atostoginių ir atostoginių kaupinių skaičiavimo ypatumai nuo 2020 m. Kaip keisis kompensacijos už nepanaudotas atostogas tvarka, pasibaigus pereinamajam laikotarpiui? Ką daryti, kai neužtenka reglamentavimo vidutinio darbo užmokesčio skaičiavimo tvarkoje?
  10. Atostoginių kaupinių perskaičiavimas ir koregavimas.
  11. Nepanaudotų atostogų nurašymo ypatumai.
  12. Pajamos natūra – grėsmės, galimybės, įvairovė.
  13. Darbuotojų motyvavimo priemonių ir opcionų įforminimas ir apmokestinimas.
  14. Išskaitų iš darbo užmokesčio vykdymo rekomendacijos ir apskaičiavimo ypatumai. Išskaitas pagrindžiantys dokumentai. Išskaitų eiliškumas.
  15. Darbo užmokesčio sistemos aprašymas – privalomi ir papildomi (netipiniai) punktai.
  16. Darbo laiko apskaita: įmonių prievolės dėl darbo laiko apskaitos žiniaraščio formos ir pildymo tvarkos.
  17. Darbo grafikų palyginimas su darbo užmokesčio apskaitos žiniaraščiais. Faktiškai dirbto laiko apskaita ir įrodymų dokumentacija. Rizika dėl netinkamai pažymėto faktiškai dirbto laiko – galima „užsidirbti“ net ir nepatikimo mokesčių mokėtojo statusą.
  18. Suminės darbo laiko apskaitos taikymo atvejai, darbo grafikų sudarymas, derinimas, vykdymas, pakeitimas. Darbo laiko balanso apskaičiavimas ir nukrypimų apmokėjimas. Nereglamentuotų teisės aktais pavyzdžių įforminimas įmonėje ar įstaigoje.
  19. Darbo sutarčių įforminimo ypatumai: dažniausiai daromų klaidų apibendrinimas ir praktinės rekomendacijos. Specifinės situacijos.
  20. Lygių galimybių užtikrinimas, nustatant darbo užmokestį.

Dėmesio! vietų skaičius auditorijoje ribotas

 

Informacija dalyvaujantiems mokymuose auditorijoje

Laikydamiesi Sveikatos apsaugos ministerijos ir kitų institucijų rekomendacijų, užtikriname dalyvių saugumą ir imamės būtinų saugumo priemonių, todėl:

  1. Į mokymus bus įleidžiami tik dalyviai, atlikę išankstinę registraciją ir renginio dieną turintys galiojantį Galimybių pasą. Daugiau informacijos apie galimybių pasą ir kaip jį gauti rasite čia.
  2. Į mokymus nebus įleidžiami dalyviai, kurie karščiuos ar turės kitų matomų peršalimo simptomų. Todėl jeigu sergate, jaučiatės blogai, labai prašome dėl savo ir kitų saugumo rinktis nuotolinius mokymus, tai puiki alternatyva.
  3. Dalyvius, atvykusius į mokymus, primygtinai prašysime prieš patenkant į patalpą dezinfekuoti rankas, o renginio metu laikytis čiaudėjimo ir kosėjimo etiketo bei rankų higienos.
  4. Dalyviai į mokymų erdvę bus įleidžiami ne anksčiau negu 30 min. iki renginio pradžios.
  5. Mokymų metu privaloma dėvėti medicinines kaukes ar respiratorius.
  6. Mokymų metu draudžiama vartoti maistą ir gėrimus.
  7. Užtikrinsime, kad aptarnaujantis personalas būtų sveikas ir visada pasiruošęs Jums padėti.
  8. Dalyvius, kuriems per 14 dienų po mokymų buvo nustatyta COVID-19, prašome apie tai informuoti mokymų organizatorių info@countline.lt arba telefonu 8659 22 169
  9. Gavę informaciją apie dalyviui nustatytą COVID-19, apie tai informuosime Nacionalinį visuomenės sveikatos centrą.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Dovana!

Kiekvienas seminaro dalyvis gauna dovanų atnaujintą Darbo užmokesčio skaičiuoklę, kurios vertė 30 Eur + PVM!

Tiesioginė seminaro transliacija

Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Apmokėjus sąskaitą, kartu su registracijos patvirtinimu el. paštu atsiųsime nuorodą bei prisijungimo instrukciją.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Seminaro informacija

Programa

10.00-15.00 Seminaro trukmė
09:00-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka

Papildoma informacija

Sertifikatas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.