Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Bankrutuojančių, pertvarkomų ir likviduojamų įmonių apskaita

Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 105€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Tiesioginė seminaro transliacija

Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Registruodamiesi pažymėkite, jog renkatės tiesioginę transliaciją, ir, atėjus laikui, el. paštu atsiųsime nuorodą bei prisijungimo instrukciją.

Apie seminarą

Kai įmonės susiduria su mokumo, veiklos ar kitomis problemomis, tolesnis jų veiklos scenarijus gali pasisukti keliomis kryptimis – bankrotas, likvidavimas ar restruktūrizavimas.

2020-01-01 įsigaliojo naujas Nemokumo įstatymas, įtvirtinęs naują juridinio asmens nemokumo sampratą, reformuotos procedūros iki teismo, supaprastintas turto neturinčių įmonių likvidavimas bei įvestos naujovės restruktūrizavimo procese. Taip pat Lietuvoje vis dar tęsiantis karantinui buvo priimtas Naujojo koronaviruso (covid-19) sukeltų pasekmių poveikio Lietuvos respublikos juridinių asmenų nemokumo įstatymo taikymui įstatymas

 

Nemokumas nebūtinai neišvengiamai baigsis bankrotu – įtvirtinama galimybė restruktūrizuoti dar gyvybingas įmones, keisti jų verslo profilį, taip pat nauji būdai atgaivinti verslą, pavyzdžiui taikant tarpinio finansavimo strategiją kas ypač aktualus šiuo metu kai dėl paskelbto karantino nemaža dalis įmonių susiduria su finansiniais sunkumais.

 

Taigi, kokie iššūkiai laukia tokių įmonių buhalterių dėl apskaitos ir mokesčių ypatumų? Žinoma, pirmiausia aptarsime prievoles, nors ne mažiau dėmesio bus skiriama ir galimoms lengvatoms, taip pat ieškosime geriausių alternatyvų.

 

 

Temos

  1. Bankrutuojančių įmonių apskaita:
    • Kas organizuoja apskaitos vykdymą? Kokios ūkinės operacijos vyksta bankroto metu ir kokia jų apskaita?
    • Prievolių, susijusių su deklaracijų teikimu mokesčių administratoriui, vykdymas. Privalomos deklaracijos ir ataskaitos.
    • Finansinių ataskaitų teikimo prievolė Juridinių asmenų registrui bankroto proceso metu.
  2. Įmonių pertvarkymas:
    • Juridinio asmens formos keitimas: kokios galimybės?
    • Pertvarkymo procedūros, susijusios su finansine apskaita: finansinės ataskaitos pertvarkymo metu. Metinė finansinė atskaitomybė.
    • Mokestinės prievolės ir mokesčių deklaracijų teikimas iki pertvarkymo ir po pertvarkymo procedūros.
  3. Likviduojamų įmonių apskaita:
    • Kas organizuoja apskaitos vykdymą? Kokios ūkinės operacijos vyksta likvidavimo procedūros metu?
    • Atleidimas nuo mokesčių deklaracijų teikimo.
    • Finansinių ataskaitų teikimo prievolė Juridinių asmenų registrui, įregistravus likviduojamos įmonės statusą.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Mokymai jūsų organizacijoje

COUNTLINE mokymai organizacijoje – tai puikus būdas gauti žinias atitinkančias būtent Jūsų įmonės/įstaigos poreikius Jums patogiu metu ir vietoje. Mokymų programa ir dėstymo trukmė yra koreguojama pagal Jūsų pageidavimus.

Dėl seminarų organizavimo Jūsų įmonėje prašome kreiptis tel. (8 5) 263 99 22 arba el. paštu mokymai@countline.lt

Susisiekti 

Seminaro informacija

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą

Laikas ir vieta