Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Registruodamiesi pažymėkite, jog renkatės tiesioginę transliaciją, ir, atėjus laikui, el. paštu atsiųsime nuorodą bei prisijungimo instrukciją.
Kai įmonės susiduria su mokumo, veiklos ar kitomis problemomis, tolesnis jų veiklos scenarijus gali pasisukti keliomis kryptimis – bankrotas, likvidavimas ar restruktūrizavimas.
2020-01-01 įsigaliojo naujas Nemokumo įstatymas, įtvirtinęs naują juridinio asmens nemokumo sampratą, reformuotos procedūros iki teismo, supaprastintas turto neturinčių įmonių likvidavimas bei įvestos naujovės restruktūrizavimo procese. Taip pat Lietuvoje vis dar tęsiantis karantinui buvo priimtas Naujojo koronaviruso (covid-19) sukeltų pasekmių poveikio Lietuvos respublikos juridinių asmenų nemokumo įstatymo taikymui įstatymas
Nemokumas nebūtinai neišvengiamai baigsis bankrotu – įtvirtinama galimybė restruktūrizuoti dar gyvybingas įmones, keisti jų verslo profilį, taip pat nauji būdai atgaivinti verslą, pavyzdžiui taikant tarpinio finansavimo strategiją kas ypač aktualus šiuo metu kai dėl paskelbto karantino nemaža dalis įmonių susiduria su finansiniais sunkumais.
Taigi, kokie iššūkiai laukia tokių įmonių buhalterių dėl apskaitos ir mokesčių ypatumų? Žinoma, pirmiausia aptarsime prievoles, nors ne mažiau dėmesio bus skiriama ir galimoms lengvatoms, taip pat ieškosime geriausių alternatyvų.
Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.
COUNTLINE mokymai organizacijoje – tai puikus būdas gauti žinias atitinkančias būtent Jūsų įmonės/įstaigos poreikius Jums patogiu metu ir vietoje. Mokymų programa ir dėstymo trukmė yra koreguojama pagal Jūsų pageidavimus.
Dėl seminarų organizavimo Jūsų įmonėje prašome kreiptis tel. +370 5 263 9922 arba el. paštu mokymai@countline.lt
10:00-15:45 | Seminaro trukmė | |
09:30-10:00 | Registracija | |
12:00-13:00 | Pietų pertrauka | |
14:30-14:45 | Pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.