Kliento aptarnavimas – pojūtis (geras ar blogas), kurį žmogui suteikia su klientu dirbantis žmogus. Pozityvus, profesionalus ir efektyvus bendravimas su klientais yra ypač svarbi organizacijos sėkmės dalis. Pozityvus, įtraukiantis bendravimas veikia žmogiškus ryšius įmonės viduje ir su klientais. Efektyvus bendravimas padidina darbuotojų įsitraukimą, atsakomybės jausmą, savigarbą ir bendrą komandos efektyvumą.
„Gartner“ tyrimai rodo, kad 70 proc. verslo problemų kyla dėl prastos komunikacijos. Būtent todėl ši mokymų programa skirta bendravimo su klientais įgūdžiams lavinti, gerinant įmonės darbuotojų klientų aptarnavimo kultūrą, pasitelkiant pozityvumą bei savo reakcijų į kitus valdymą, kad augtų klientų pasitikėjimas specialistais bei įmone per jų pozityvią patirtį.
Publikuota: 2025-05-07