Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Bankrutuojančių, pertvarkomų ir likviduojamų įmonių apskaitos iššūkiai. Mokesčių ir finansinių ataskaitų prievolės

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 5 ak. val.
      Kaina: 120€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Kai įmonės susiduria su mokumo, veiklos ar kitomis problemomis, tolesnis jų veiklos scenarijus gali pasisukti keliomis kryptimis – bankroto, likvidavimo ar restruktūrizavimo.

Įsigaliojęs Nemokumo įstatymas įtvirtino naują juridinio asmens nemokumo sampratą, reformavo procedūras iki teismo, supaprastino turto neturinčių įmonių likvidavimą bei įvedė naujoves restruktūrizavimo procese. Nemokumas nebūtinai neišvengiamai baigsis bankrotu – įtvirtinta galimybė restruktūrizuoti dar gyvybingas įmones, keisti jų verslo profilį, taip pat nauji būdai atgaivinti verslą, pavyzdžiui, taikant tarpinio finansavimo strategiją, kas ypač aktualu šiuo metu, kai dėl paskelbto karantino nemaža dalis įmonių susiduria su finansiniais sunkumais.

Verta paminėti, kad 2021-12-27 ANVT pateikė rekomendacijas dėl atsiskaitymų grynaisiais ir negrynaisiais pinigais organizavimo ir jų apskaitos tvarkymo juridinio asmens bankroto procese. Taip pat 2021-12-30 įsigaliojo “Juridinių asmenų nemokumo ir fizinių asmenų bankroto procesuose, priimamų sprendimų, susijusių su piniginių prievolių vykdymu, metodikos” pakeitimai.

2021-12-31 įsigaliojo ir “Informacijos, būtinos tarptautiniams bendradarbiavimo įsipareigojimams dėl automatinių informacijos apie finansines sąskaitas mainų įgyvendinti, pateikimo taisyklių” pakeitimai, susiję su taisyklėse nustatyta tvarka teikiamos informacijos pateikimu įmonės bankroto ar likvidavimo metu.

2022-05-01 įsigalioja Labdaros ir paramos fondų įstatymo pakeitimai, susiję su likviduojamos ar reorganizuojamos įmonių finansinių ataskaitų rinkiniais ar metinėmis ataskaitomis.

Taigi, kokie iššūkiai laukia tokių įmonių buhalterių dėl apskaitos ir mokesčių ypatumų? Žinoma, pirmiausia aptarsime prievoles, nors ne mažiau dėmesio skirsime ir galimoms lengvatoms, taip pat ieškosime geriausių alternatyvų.

 

Temos

  1. Bankrutuojančių įmonių apskaita:
    • Kas organizuoja apskaitos vykdymą? Kokios ūkinės operacijos vyksta bankroto metu ir kokia jų apskaita?
    • Prievolių, susijusių su deklaracijų teikimu mokesčių administratoriui, vykdymas. Privalomos deklaracijos ir ataskaitos.
    • Finansinių ataskaitų teikimo prievolė Juridinių asmenų registrui bankroto proceso metu.
  2. Įmonių pertvarkymas:
    • Juridinio asmens formos keitimas: kokios galimybės?
    • Pertvarkymo procedūros, susijusios su finansine apskaita: finansinės ataskaitos pertvarkymo metu. Metinė finansinė atskaitomybė.
    • Mokestinės prievolės ir mokesčių deklaracijų teikimas iki pertvarkymo ir po pertvarkymo procedūros.
  3. Likviduojamų įmonių apskaita:
    • Kas organizuoja apskaitos vykdymą? Kokios ūkinės operacijos vyksta likvidavimo procedūros metu?
    • Atleidimas nuo mokesčių deklaracijų teikimo.
    • Finansinių ataskaitų teikimo prievolė Juridinių asmenų registrui, įregistravus likviduojamos įmonės statusą.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti

Seminaro informacija

PROGRAMA

10:00-14:30 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-12:45 Pietų pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.