Dalyvaukite mokymuose 4, o mokėkite tik už 3!
Klientų aptarnavimo mokymai organizacijoms, norinčioms sukurti tvirtą paslaugų kultūrą, kuriančią lojalius santykius su klientais ir geresnę aplinką darbuotojams.
Tikslinė auditorija: Darbuotojai, tiesiogiai ar netiesiogiai bendraujantys su klientais.
Mokymų tikslas: Padėti dalyviams įgyti ir tobulinti klientų aptarnavimo įgūdžius, kurti profesionalų įvaizdį ir stiprinti organizacijos reputaciją.
Laukiami rezultatai: dalyviai gebės efektyviai bendrauti su klientais įvairiomis aplinkybėmis, valdyti sudėtingas situacijas ir emocijas, kurti ilgalaikius santykius su klientais, kas pagerins klientų aptarnavimo kokybę, formuos profesionalų įvaizdį ir sustiprins organizacijos reputaciją.
Mokymų metu dalyviai ne tik įgis teorinių žinių, bet ir dalyvaus praktiniuose užsiėmimuose, vaidmenų žaidimuose bei diskusijose.
Organizacijų psichologė, konsultantė, turinti 25 metų mokymų ir konsultavimo patirtį, 9 metų patirtį atrankose ir „galvų medžioklėse“, nuolat dirba su žmonėmis, kurie turi maksimaliai valdyti svarbias, kartais ir ekstremalias situacijas: nuo statutinių organizacijų vadovų, pagalbos tarnybų operatorių iki verslo įmonių atstovų.
Taip pat Kazimiero Simonavičiaus universitete lektorė dėsto „Bendravimo psichologijos“, „Teisės psichologijos“, „Privačios detektyvinės veiklos“, „Juridinės retorikos“ ir „Vadovavimo bei lyderystės psichologijos“ dalykus.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
10:00-15:45 | Seminaro trukmė | |
09:30-10:00 | Registracija | |
12:00-13:00 | Pietų pertrauka | |
14:30-14:45 | Kavos pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą. |