Efektyvus skolų valdymas – viena iš svarbiausių užduočių, padedančių užtikrinti įmonės finansinį stabilumą. Neprižiūrimi skolų srautai gali sukelti rimtų likvidumo problemų, sutrikdyti verslo procesus ir apriboti įmonės galimybes.
Seminare kalbėsime apie gautinas pirkėjų ar tiekėjų skolas, galimą jų tapimą beviltiškomis skolomis, kurios gali atsirasti nepaisant griežtos skolų kontrolės. Kaip tai atspindėti finansinėje apskaitoje ir kokie įrodymus reikia surinkti, kad beviltiška skola taptų leidžiamais atskaitymais apskaičiuojant pelno mokestį?
Taip pat aptarsime mokėtinų sumų optimizavimo galimybes, padedančias išvengti vėluojančių mokėjimų ir susijusių baudų.
Verta žinoti, kad nuo 2025-03-27 įsigaliojo VMI įsakymo dėl Mokestinės nepriemokos ar baudos už administracinį nusižengimą mokėjimo atidėjimo ir (ar) išdėstymo taisyklių ir formų patvirtinimo pakeitimai, kurie aktualūs tiek verslu subjektams, tiek individualiai dirbantiems, kuriems būtina užtikrinti prieigą prie „Mano VMI” sistemos, nes tai taps vieninteliu būdu teikti prašymus dėl mokestinės nepriemokos atidėjimo.
Taip pat gali būti aktualu ir tai, kad 2025-03-20 įsigaliojo Muitinės departamento įsakymas dėl Atleidimo nuo skaičiuojamų (apskaičiuotų) delspinigių ir (ar) palūkanų tvarkos aprašo patvirtinimo, kuriais numatyti pagrindai, kuriais remiantis mokesčių mokėtojas gali būti atleistas nuo delspinigių ir (ar) palūkanų mokėjimo.
Kitoje seminaro dalyje bus dalijamasi žiniomis apie bylų nagrinėjimą teisme, atskleisti procesų privalumai ir trūkumai, kurie padės lengviau pasirinkti Jums priimtiniausią ir tinkamiausią iškilusių ginčų sprendimą, išgirsite naudingų patarimų bei praktinių įžvalgų skolų išieškojimo Lietuvoje ir užsienyje temomis.
Bus mokoma, kaip teisingai parengti procesinius dokumentus, kokius priedus pridėti, aptartas painiai reglamentuotas žyminio mokesčio skaičiavimas, supažindinama su Europos mokėjimo įsakymo institutu, išaiškinta taikos sutarties be ginčo teisme svarba.
Praktinėse įvairaus sudėtingumo užduotyse skaičiuosite delspinigius, palūkanas, spręsite dėl teismingumo, ieškosite klaidų pareiškime dėl teismo įsakymo išdavimo, ieškinyje (dokumentinis procesas) arba jį pildysite.
Šis seminaras skirtas buhalteriams, norintiems efektyviai valdyti skolas bei jų apskaitą ir įgyti teisinių bei praktinių įgūdžių.
1 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (10:00-12:00)
2 dalis. Advokatas Aleksandras Kovalevskis (13:00-15:45)
Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė
Profesinė veikla:
Verslumo skatinimas:
Švietimas ir konsultavimas:
Aleksandras Kovalevskis yra advokatų kontoros „Justicion“ partneris, advokatas ir mediatorius. Pagrindinės advokato praktikos sritys: civilinė, verslo, sutarčių bei darbo teisė. Per daugiau kaip dešimties metų teisinio darbo patirtį advokatas yra įgijęs reikšmingos patirties sprendžiant sudėtingus teisinius ginčus. Aleksandras Kovalevskis taip pat teikia konsultacijas ir komentarus aktualiais teisiniais klausimais įvairiose visuomenės informavimo priemonėse, veda viešus ir vidinius seminarus teisinėmis temomis.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
10:00-15:45 | Seminaro trukmė | |
09:30-10:00 | Nuotolinė registracija | |
12:00–13:00 | Pietų pertrauka | |
14:15-14:30 | Pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą. |
Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.