Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nemokami mokymai.
Vaizdo įrašas.

Remiamas įdarbinimas: priemonės, subsidijų apskaita ir panaudojimas

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Susisiekti
  • 5 ak. val.
     

Apie seminarą

Remiamas įdarbinimas leidžia įmonėms sutaupyti darbo užmokesčio fondo lėšų, o tuo pačiu tokios įmonės prisideda prie nedarbo lygio mažinimo. Tai tikrai neabejotinai naudinga kiekvienai įmonei. Kodėl kai kurios įmonės vangiai naudojasi remiamu įdarbinimu, anot personalo specialistų – kartais netinka remiamų bedarbių kvalifikacija, atsainus požiūris į darbą, dokumentų pateikimo Užimtumo tarnybai našta ir dar daugelis kitų niuansų. Dalis mažesnių įmonių noriai naudojasi remiamu įdarbinimu ir taip sutaupo reikšmingas darbo užmokesčio sąnaudų sumas. Nepaisant to, privalu žinoti ir teisės aktų pakeitimus.

Kai kurie asmenys susikuria darbo vietą patys, todėl ne mažiau aktualios pagalbos priemonės yra dotacijos ar subsidijos ilgalaikio turto įsigijimui. Tuo atveju reikia pateikti veiklos vykdymo įrodymus Užimtumo tarnybos specialistų patikrinimo metu.

Šiame seminare susipažinsime su Užimtumo tarnybos remiamo įdarbinimo priemonėmis ir aptarsime praktines situacijas nuo pat remiamo bedarbio priėmimo, darbo užmokesčio skaičiavimo, pagrindžiančių dokumentų teikimo iki atleidimo.

Temos

1 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė

  1. Darbo užmokesčio apskaita, priėmus subsidijuojamą darbuotoją iš Užimtumo tarnybos:
    •        Darbo sutarties įforminimas;
    •       Priedų, priemokų apskaita;
    •       Dokumentų siuntimas subsidijai išmokėti;
    •       Subsidijų ir dotacijų finansinė apskaita.
  2. Ilgalaikio turto apskaita, gavus subsidiją iš Užimtumo tarnybos:
    • Ilgalaikio turto pirminis registravimas apskaitoje, nusidėvėjimo skaičiavimas;
    • Subsidijos apskaita: gavimas ir panaudojimas;
    • Veiklą įrodantys dokumentai, teikiami Užimtumo tarnybos patikrinimo metu.

2 dalis. Užimtumo tarnybos priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus patarėja Ramunė Grigienė

  1. Įdarbinimo subsidijuojant ir paramos darbo vietoms steigti priemonių praktiniai aspektai.

Užsakyti vebinaro vaizdo įrašą

2023-03-14 dienos mokymai „Remiamas įdarbinimas: priemonės, subsidijų apskaita ir panaudojimas“

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje bei didžiuosiuose šalies žiniasklaidos portaluose. Jurgita Navikienė nuolat ir pati kelia kvalifikaciją. Pastaraisiais metais dalyvavo mokymuose Austrijoje Antikorupcijos akademijoje ir Baltijos šalyse gilinosi į valdybų gerąją praktiką.

J. Navikienė prisideda prie verslumo Lietuvoje skatinimo – aktyviai dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose, yra Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė ir padeda jauniems verslininkams suteikdama jėgų judėti pirmyn. Kaip Jurgita teigia, „mentoriaus vaidmuo pradedančiojo verslininko kelyje yra daugialypis – tai ne vien dalijimasis profesine patirtimi, dalykinėmis žiniomis, bet ir mokinio asmeninių savybių vertinimas bei pasiūlymas jam lygiagrečiai tobulinti tam tikras mažiau išreikštas asmenines kompetencijas“.

Ramunė Grigienė

Ramunė Grigienė – Užimtumo tarnybos priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus patarėja.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.