Countline Management
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Praktinis seminaras.

Kaip pagerinti pardavimo dialogą ir padidinti įtaką: mokymai pardavimo specialistams

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 16 ak. val.
     
  • Specialus pasiūlymas!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Organizacijos bilietas!

Dalyvaukite mokymuose 4, o mokėkite tik už 3!

– 2 dienų seminaras –

 

Mokymo tikslas:

Suteikti dalyviams įgūdžių ir žinių, kurie padės jiems efektyviai planuoti pardavimus, valdyti pardavimo pokalbius ir daryti įtaką klientams, taip padidinant pardavimų rezultatus ir organizacijos sėkmę.

Ugdomos kompetencijos:

  • Pasiruošimas pardavimui;
  • Pardavimo tikslų formavimas;
  • Asmeninė atsakomybė;
  • Verbalinė ir neverbalinė komunikacija;
  • Pardavimo pokalbio valdymas;
  • Aktyvus klausymasis;
  • Darbas su įsitikinimais;
  • Vidinio potencialo atskleidimas ir motyvacija;
  • Gebėjimas daryti įtaką.

Metodai:

  • Open space;
  • Diskusijos;
  • Darbas grupėse, dvejetuose ir trejetuose;
  • Situacinės simuliacijos, mokymas per patyrimą;
  • Testas;
  • Asociacija ir disociacija;
  • Analizė.

Mokymus sudaro 40 % teorija 60 % praktika.

Temos

  1. Pardavimo planavimas. Pasiruošimas pardavimui.
    • Pasiruošimas: skambučiui, susitikimui. Pasiruošimo skirtumai.
    • Bendravimo su klientu telefonu specifika. Skambučio tikslas.
    • Susitikimo reikšmė pardavimo procese.
    • Kliento įtakojimo mechanizmai: telefonu ir susitikimo metu.
    • Pardavimo tikslų formavimo mechanizmas pagal SMART EF.
    • Asmeninė atsakomybė už darbo su klientais eigą ir rezultatus ir iniciatyva.
    • Darbo su klientais tikslai. Tikslų hierarchija.
    • Tikslo formulavimas konkrečiam klientui.
  2. Susitikimo pradžia
    • Verbalinė ir neverbalinė komunikacija.
    • Sąmoningas ir nesąmoningas informacijos priėmimas.
    • Kūno kalba ir jos vertinimas.
    • Kaip formuojasi mūsų neverbaliniai signalai.
    • Kaip įtakoti kliento būsenas?
    • Susitikimo naudos parodymas.
    • „Raporto“ bei teigiamos psichologinės atmosferos kūrimas:
      • Stebėjimas, nustatymas;
      • Prisitaikymas: 2 lygiai- verbalinis ir neverbalinis;
      • Pašnekovo vedimas.
  3. Efektyvus pardavimo dialogas ir pokalbio valdymas
  4. Prisitaikymas prie kliento poreikio dialogo metu
  5. Aktyvus klausymasis
  6. Mano vidinio potencialo atskleidimas ir motyvacija pardavimo metu
  7. Kaip daryti įtaką?
  8. Efektyvaus pardavimo dialogo kriterijai ir įtakos mechanizmas.

ŽINIOMIS DALINASI

Reda Bendoraitytė

Verslo trenerė, profesionali koučingo specialistė, NLP trenerė.

Patirtis:

  • 13 metų verslo konsultavimo ir mokymų vedimo patirtis taikant šiuolaikinius verslo konsultavimo metodus;
  • 20 metų vadovavimo patirtis („Mokymų erdvė“; „Profesionalų aljansas“ – vadovaujanti partnerė; „Dokeda“,„Swedbank“, Lietuvos draudimas – klientų aptarnavimo vadovė);
  • Virš 5000 valandų asmeninio ir karjeros koučingo;
  • 13 metų praktinė patirtis diegiant ugdančio vadovavimo kultūrą organizacijose;
  • 18 metų praktinė patirtis kuriant ir diegiant Klientų aptarnavimo ir pardavimų standartus organizacijose.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Seminaro informacija

PROGRAMA

09:00-16:30 Seminaro trukmė
08:30-09:00 Registracija
10:30-10:45 Kavos pertrauka
12:15-13:15 Pietų pertrauka
14:45-15:00 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden