Countline Management
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Darbas su sudėtingais asmenimis viešajam sektoriui

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 8 ak. val.
      Kaina: 120€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

„Sudėtingas klientas – tai pats geriausias klientas!“

Bijodami konfliktų, susierzinusių ir nepatenkintų klientų, vengiame bendravimo su jais, nesprendžiame jų problemų ir taip konfliktus tik didiname. Tinkamai bendraudami su nepatogiais klientais, mes tobulėjame kaip profesionalai, gerokai padidiname savo veiklos efektyvumą, o buvę, atrodo, iš pradžių neigiamai nusiteikę klientai tampa lojaliais partneriais ar net draugais.

Mėgstame diskutuoti, ar klientas visuomet teisus, ir, jei neteisus, tuomet atsakomybę už konfliktą „permetame“ klientui, ramindami save ir kolegas, kad „yra juk ir normalių klientų“. Deja, toks požiūris užkerta kelią mūsų galimybėms išspręsti situacijas ir pasiekti aukštesnių rezultatų. Svarbu yra keisti požiūrį, prisiimti atsakomybę pagal principą: „klientas gali elgtis kaip nori, aš privalau elgtis teisingai“. Mokymų metu bandysime tai taikyti praktikoje.

Bendravimo su sudėtingais klientais meistriškumas pasireiškia sugebėjimu taikyti platų spektrą nestandartinių technikų, leidžiančių nestandartines situacijas paversti teigiamais rezultatais.

Per mokymus bus pateiktas arsenalas metodų, taikomų nestandartinėms situacijoms spręsti. Mokymų metu skiriama laiko probleminių situacijų modeliavimui bei „pražaidimui“ su analize.

Temos

  1. Kas yra sudėtingas klientas? Kokių būna probleminių situacijų darbe su klientais? Probleminio kliento samprata.
  2. Ar klientas visuomet teisus? Piktnaudžiavimo identifikavimas ir tinkamas elgesys esant piktnaudžiavimo elementams.
  3. Skundų valdymas. Skundų klasifikavimas ir reagavimo būdai.
  4. Sudėtingų situacijų profilaktika. Psichologiniai bendravimo dėsniai, užtikrinantys į partnerystę orientuotą komunikaciją. Tinkamų lūkesčių formavimas. Transakcinės analizės taikymas.
  5. Konfliktiškas klientas. Pretenzijos, kaltinimai ir įžeidinėjimai. Konfliktų anatomija. Konfliktų dalykinis ir psichologinis lygmuo. Konfliktų valdymo strategijos ir technikos. 12 efektyviausių taikytinų konfliktų suvaldymo metodų.
  6. Manipuliacijos iš klientų pusės. Jų atpažinimas ir neutralizavimas. Antimanipuliavimo technikos.
  7. Darbas su sudėtinga auditorija. Provokacijos viešų pristatymų metu. Profilaktiniai ir situaciniai neutralizavimo metodai.
  8. Dalyvių išsakytų sudėtingų situacijų analizė ir aptarimas.

Metodologija

  • Auditorinis dėstymas,
  • Darbas grupėmis,
  • Diskusijos,
  • Pratimai ir užduotys,
  • Situacijų simuliavimas ir vaidybiniai žaidimai.

ŽINIOMIS DALINASI

Juris Belte

Juris Belte turi verslo vadybos bei socialinės psichologijos išsilavinimą, taip pat yra sertifikuotas NLP ir koučingo specialistas. Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kūrybinių industrijų fakulteto dėstytojas. Lektorius nuolat veda seminarus ir teikia konsultacijas verslo įmonėms dalykinės komunikacijos, vadovavimo psichologijos, klientų aptarnavimo, sprendimų priėmimo, konfliktų valdymo ir kitomis temomis. Jurio Belte paskaitos pasižymi gera nuotaika ir puikia auditorijos valdymo technika, supažindinama su svarbiausiais temos aspektais kitaip.

 

Tiesioginė seminaro transliacija

Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Apmokėjus sąskaitą, kartu su registracijos patvirtinimu el. paštu atsiųsime nuorodą bei prisijungimo instrukciją.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

09:00-16:30 Seminaro trukmė
08:30-09:00 Registracija
10:30-10:45 Kavos pertrauka
12:15-13:15 Pietų pertrauka
14:45-15:00 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden