Šiame seminare dalyviai įgis esminių žinių apie akcijų sandorius. Bus nagrinėjamos pagrindinės akcijų perleidimo sutarčių sąlygos, praktiniai nuosavybės perdavimo aspektai ir naujausia Akcinių bendrovių įstatymo reguliavimo praktika dėl akcijų išpirkimo iš smulkiųjų akcininkų. Taip pat bus aptariami teisiniai iššūkiai, su kuriais dažniausiai susiduriama akcijų sandoriuose.
Seminare taip pat gilinsimės į dividendų skyrimo subtilybes – kada juos galima skirti, o kada draudžiama, kokią atsakomybę prisiima akcininkai bei įmonės vadovybė. Išsiaiškinsime dividendų apmokestinimo ypatumus, priklausomai nuo to, ar akcininkas yra fizinis, ar juridinis asmuo, bei aptarsime galimas apmokestinimo rizikas, mokant dividendus kitai įmonei. Sužinosite, kokie dividendų mokėjimo atvejai neapmokestinami ir kada mokesčių administratorius gali traktuoti, jog išmokant dividendus per holdingus ar užsienio „tarpines įmones” siekiama gauti mokestinės naudos.
Taip pat bus aptariama naujausia praktika, leidžianti perduoti mokestinius nuostolius tarp įmonių grupių. Anksčiau VMI nepagrįstai ribojo nuostolių perdavimą įmonių grupėse, sukurdama per griežtus ribojimus, o šiuo metu VMI yra patikslinusi nuostatų taikymą naujame PMĮ 56-1 str. komentare.
1 dalis. Advokatė Džiuginta Balčiūnė (10:00-11:30 val.)
2 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (11:30-14:30 val.)
WIND advokatų kontoros partnerė, advokatė, įmonių teisės, susijungimų bei įsigijimų praktikos vadovė. Džiuginta yra sukaupusi daugiau nei 15 metų patirtį konsultuojant klientus įmonių susijungimo ir įsigijimų klausimais. Prieš prisijungdama prie WIDEN, ji teikė teisines paslaugas aviacijos, žemės ūkio, nekilnojamojo turto bei statybų sektoriuose veikiančioms įmonių grupėms pastarųjų restruktūrizavimo, įsigijimų ir susijungimų, bankų ir finansų, ginčų sprendimo, konkurencijos teisės srityse.
Advokatė konsultavo emitentus, išleidžiant naujas akcijų emisijas prekybai biržose ir vertybinių popierių perleidimo sandoriuose, atstovavo akcininkų ir bendrovių interesus reguliuojamos rinkos priežiūros institucijose bei užėmė stebėtojų tarybos narės pareigas įvairiose akcinėse bendrovėse. Džiuginta taip pat yra dirbusi „PwC Legal“, „Raidla, Lejins & Norcous“ bei „Bernotas & Dominas Glimstedt“ advokatų kontorose, o taip pat Berlyne, Europos Komisijos atstovybėje.
Advokatė turi Komercinės teisės magistro laipsnį, įgytą Vilniaus universitete, bei Vokietijos ir Europos teisės magistro laipsnį, įgytą Humboldt universitete, Berlyne.
Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:
Profesinė veikla:
Verslumo skatinimas:
Švietimas ir konsultavimas:
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
10:00-14:30 | Seminaro trukmė | |
9:00-10:00 | Registracija | |
12:00-12:45 | Pietų pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą. | |
Mokymų medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna mokymų medžiagą. | |
Konsultacija Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto. | |
Mokymų įrašas Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu. | |
Maitinimas Viso seminaro metu dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis. |
Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.