This block has no preview;

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Apie seminarą

Viešojo pirkimo sutartys – specifinio pobūdžio sutartys, kurių sudarymui ir vykdymui keliami pakankamai griežti reikalavimai, joms labai ribotai galioja komercinėms sutartims įprastas sutarčių laisvės principas. Net ir patyrusiems viešųjų pirkimų praktikams neretai kyla klausimų dėl tokių sutarčių keitimo subtilybių, vykdymo kontrolės. Advokatų kontoros ECOVIS ProventusLaw viešųjų pirkimų ekspertai seminare dalinsis patarimais, kaip siekti tiekėjų ir perkančiųjų organizacijų interesų balanso sudarant viešojo pirkimo sutartis, kokių klaidų reikėtų vengti, pateiks praktinių rekomendacijų, kaip turėtų ar neturėtų būti elgiamasi susidūrus su iššūkiais vykdant sutartis, jas keičiant ar nutraukiant.

 

Seminare sužinosite

  • Kaip perkančiajai organizacijai tinkamai parengti viešojo pirkimo sutarties projektą, į ką atkreipti dėmesį tiekėjui jį vertinant;
  • Ko tiekėjas gali reikalauti iš perkančiosios organizacijos ir kokias pareigas pats turi;
  • Kaip elgtis susidūrus su sunkumais vykdant sutartį;
  • Išgirsite praktinių gerosios ir blogosios perkančiųjų organizacijų elgesio, teikėjų dalyvavimo pirkimuose pavyzdžių.

Temos

  1. Viešojo pirkimo sutarties turinys: būtinos sutarties sąlygos, sąlygų proporcingumas.
  2. Viešojo pirkimo sutarties vykdymas ir vykdymo kontrolė, netinkamas sutarties vykdymas ir sankcijos.
  3. Viešojo pirkimo sutarties keitimas: atvejai ir galimybės.
  4. Viešojo pirkimo sutartys ir COVID-19 pandemija.
  5. Viešojo pirkimo sutarties nutraukimas ir nutraukimo pasekmės.

ŽINIOMIS DALINASI

Brigida Bacienė

Brigida Bacienė yra advokatų kontoros ECOVIS ProventusLaw vyr. teisininkė, advokato padėjėja. Ji turi ilgametės IT įmonių konsultavimo, šioms dalyvaujant viešuosiuose pirkimuose, patirties. Brigida Bacienė padeda klientams užtikrinti atitiktį viešojo pirkimo procesą reguliuojančių teisės aktų reikalavimams, specializuojasi sprendžiant viešųjų pirkimų ginčus, vertinant viešojo pirkimo sąlygas, teikiant pretenzijas ir rengiant procesinius dokumentus bei atstovaujant klientų interesams teismuose. Brigida Bacienė gerai išmano IT sektoriaus viešųjų pirkimų specifiką, teikia konsultacijas dėl pasiūlymų pirkimui rengimo, konkurso rezultatų ginčijimo bei rekomenduojamos praktikos ateityje.

Linas Vidžys

Linas Vidžys yra advokatų kontoros ECOVIS ProventusLaw vyr. teisininkas, advokato padėjėjas, besispecializuojantis tiek viešųjų pirkimų, tiek statybos teisės srityje jau daugiau nei 10 metų. Lino Vidžio teisinio darbo patirtis apima ne tik praktiką advokatų kontoroje, bet ir statybos priežiūros sektoriuje, dalyvavimą viešųjų pirkimų komisijų darbe vykdant viešuosius pirkimus. Linas Vidžys taip pat atstovauja klientams viešųjų pirkimų ginčuose, konsultuoja viešųjų pirkimų dokumentacijos rengimo klausimais, visais teritorijų planavimo ir statybos proceso reguliavimo klausimais.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

Seminaro informacija

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
9:00-10:00 Nuotolinė registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. seminaro medžiagą
This block has no preview;

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Apie seminarą

Viešojo pirkimo sutartys – specifinio pobūdžio sutartys, kurių sudarymui ir vykdymui keliami pakankamai griežti reikalavimai, joms labai ribotai galioja komercinėms sutartims įprastas sutarčių laisvės principas. Net ir patyrusiems viešųjų pirkimų praktikams neretai kyla klausimų dėl tokių sutarčių keitimo subtilybių, vykdymo kontrolės. Advokatų kontoros ECOVIS ProventusLaw viešųjų pirkimų ekspertai seminare dalinsis patarimais, kaip siekti tiekėjų ir perkančiųjų organizacijų interesų balanso sudarant viešojo pirkimo sutartis, kokių klaidų reikėtų vengti, pateiks praktinių rekomendacijų, kaip turėtų ar neturėtų būti elgiamasi susidūrus su iššūkiais vykdant sutartis, jas keičiant ar nutraukiant.

 

Seminare sužinosite

Temos

  1. Viešojo pirkimo sutarties turinys: būtinos sutarties sąlygos, sąlygų proporcingumas.
  2. Viešojo pirkimo sutarties vykdymas ir vykdymo kontrolė, netinkamas sutarties vykdymas ir sankcijos.
  3. Viešojo pirkimo sutarties keitimas: atvejai ir galimybės.
  4. Viešojo pirkimo sutartys ir COVID-19 pandemija.
  5. Viešojo pirkimo sutarties nutraukimas ir nutraukimo pasekmės.

ŽINIOMIS DALINASI

Brigida Bacienė

Brigida Bacienė yra advokatų kontoros ECOVIS ProventusLaw vyr. teisininkė, advokato padėjėja. Ji turi ilgametės IT įmonių konsultavimo, šioms dalyvaujant viešuosiuose pirkimuose, patirties. Brigida Bacienė padeda klientams užtikrinti atitiktį viešojo pirkimo procesą reguliuojančių teisės aktų reikalavimams, specializuojasi sprendžiant viešųjų pirkimų ginčus, vertinant viešojo pirkimo sąlygas, teikiant pretenzijas ir rengiant procesinius dokumentus bei atstovaujant klientų interesams teismuose. Brigida Bacienė gerai išmano IT sektoriaus viešųjų pirkimų specifiką, teikia konsultacijas dėl pasiūlymų pirkimui rengimo, konkurso rezultatų ginčijimo bei rekomenduojamos praktikos ateityje.

Linas Vidžys

Linas Vidžys yra advokatų kontoros ECOVIS ProventusLaw vyr. teisininkas, advokato padėjėjas, besispecializuojantis tiek viešųjų pirkimų, tiek statybos teisės srityje jau daugiau nei 10 metų. Lino Vidžio teisinio darbo patirtis apima ne tik praktiką advokatų kontoroje, bet ir statybos priežiūros sektoriuje, dalyvavimą viešųjų pirkimų komisijų darbe vykdant viešuosius pirkimus. Linas Vidžys taip pat atstovauja klientams viešųjų pirkimų ginčuose, konsultuoja viešųjų pirkimų dokumentacijos rengimo klausimais, visais teritorijų planavimo ir statybos proceso reguliavimo klausimais.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

Seminaro informacija

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
9:00-10:00 Nuotolinė registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. seminaro medžiagą
This block has no preview;

Apie seminarą

Nuo ko pradėti, siekiant tapti viešųjų pirkimų specialistu?

Viešieji pirkimai – daug skirtingų procedūrų ir ypatumų turinti sritis. Todėl nenuostabu, kad pradedančiajam pirkimų specialistui kyla daug klausimų, kuo reikėtų vadovautis ir kokias pirkimų taisykles taikyti.

Neretai or­ga­ni­zuo­jant vie­šuo­sius pir­ki­mus, per­kan­čių­jų or­ga­ni­zacijų spren­di­mai bū­na ne vi­sai pa­ma­tuo­ti. To priežastimi galima laikyti nepakankamą specialistų kompetenciją ar, dažnu atveju, pasenusių taisyklių taikymą.

2020 m. įsigaliojo nauji viešųjų pirkimų įstatymo pakeitimai, ne išimtis – ir mažos vertės pirkimų tvarka, kurioje sulauksime naujovių. Todėl, kviečiame įsigilinti ir nepraleisti svarbiausių viešųjų pirkimų teisinio reguliavimo principų ir naujovių bei išmokti efektyviai vykdyti mažos vertės pirkimus.

Mokymų trukmė – 7 akademinės valandos.

Mokymų programa yra atnaujinta pagal naujausius teisė aktų pakeitimus:

Be to, Vyriausybė pritarė parengtiems Viešųjų pirkimų įstatymo pakeitimams, kuriais perkančiajai organizacijai nustatoma pareiga reikalauti, kad dalyvis savo pasiūlyme nurodytų, kokiai pirkimo sutarties daliai, nurodant ir jos piniginę vertę, ir kokius subtiekėjus, jeigu jie yražinomi, jis ketina pasitelkti, taip pat reikalavimai būtinosioms pirkimo sutarties sąlygoms ir kt.

Temos

 

  1. Mažos vertės pirkimų reglamentavimas: kuo vadovautis, kas taikoma?
  2. Pirkimo vertės skaičiavimas: kada pirkimas laikomas mažos vertės pirkimu (ypatumai paslaugų, prekių ir darbų pirkimų atvejais, reguliarūs / nereguliarūs pirkimai ir kt.)?
  3. Dokumentacija, reikalinga mažos vertės pirkimų vykdymui (skelbimai, kvietimai, tiekėjų apklausos pažymos, pirkimų žurnalas ir kt.): kokie dokumentai reikalingi, kada ir kaip užpildyti?
  4. Mažos vertės pirkimų procedūros:
    • Skelbiamos, neskelbiamos procedūros: kada rinktis, kokie skirtumai?
    • Žodinės, rašytinės tiekėjų apklausos ir jų vykdymas;
    • Apklausos vykdytojas (komisija, pirkimo organizatorius).
  5. Mažos vertės pirkimų sutartys: žodinės, rašytinės, privalomos sąlygos.
  6. Darbas su Centrine viešųjų pirkimų informacine sistema (CVP IS):
    • Registracija CVP IS: naudotojo sukūrimas ir organizacijos / įstaigos / įmonės profilio kūrimas ir valdymas;
    • Elektroninio pirkimo sukūrimas ir vykdymas;
    • Pirkimo dokumentų rengimas elektroninėje aplinkoje;
    • Pirkimo skaidymas į pirkimo dalis;
    • Skelbimo pildymas ir pirkimo paskelbimas;
    • Kvietimo dalyvauti apklausoje sukūrimas išsiuntimas tiekėjams;
    • Vokų atplėšimo procedūra – pasiūlymų vertinimas, laimėtojo nustatymas;
    • Dokumentų, susijusių su atliktu pirkimu, viešinimas;
    • Ataskaitos Atn-3 formos pildymas;
    • Pirkėjo profilio CVP IS aplinkoje valdymas: dažniausiai praktikoje kylantys klausimai, kuriuos reikia žinoti.

ŽINIOMIS DALINASI

Justina Ramašauskaitė

Lektorė 2011 m. baigė studijas Vilniaus universiteto Teisės fakultete ir įgijo teisės magistro kvalifikacinį laipsnį. Teisinį darbą Justina Ramašauskaitė dirba nuo 2011 m. sausio. Baigusi studijas Justina pradėjo dirbti teisininke, po metų tapo advokato padėjėja, nuo 2013 m. advokatų profesinės bendrijos “iLAW” vyresnioji teisininkė.

Pagrindinės vyresniosios teisininkės Justinos Ramašauskaitės praktikos sritys yra viešieji pirkimai, sutarčių teisė, įmonių teisė, draudimo teisė, skolų administravimas.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

DOVANA!

Pavyzdinių dokumentų rinkinys vykdantiems mažos vertės pirkimus.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

9:30-16:00 Seminaro trukmė
9:00-9:30 Nuotolinė registracija
11:15-11:30 Pertrauka
13:15-14:15 Pietų pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą.
This block has no preview;

Apie seminarą

Nuo ko pradėti, siekiant tapti viešųjų pirkimų specialistu?

Viešieji pirkimai – daug skirtingų procedūrų ir ypatumų turinti sritis. Todėl nenuostabu, kad pradedančiajam pirkimų specialistui kyla daug klausimų, kuo reikėtų vadovautis ir kokias pirkimų taisykles taikyti.

Neretai or­ga­ni­zuo­jant vie­šuo­sius pir­ki­mus, per­kan­čių­jų or­ga­ni­zacijų spren­di­mai bū­na ne vi­sai pa­ma­tuo­ti. To priežastimi galima laikyti nepakankamą specialistų kompetenciją ar, dažnu atveju, pasenusių taisyklių taikymą.

2020 m. įsigaliojo nauji viešųjų pirkimų įstatymo pakeitimai, ne išimtis – ir mažos vertės pirkimų tvarka, kurioje sulauksime naujovių. Todėl, kviečiame įsigilinti ir nepraleisti svarbiausių viešųjų pirkimų teisinio reguliavimo principų ir naujovių bei išmokti efektyviai vykdyti mažos vertės pirkimus.

Mokymų trukmė – 7 akademinės valandos.

Mokymų programa yra atnaujinta pagal naujausius teisė aktų pakeitimus:

Be to, Vyriausybė pritarė parengtiems Viešųjų pirkimų įstatymo pakeitimams, kuriais perkančiajai organizacijai nustatoma pareiga reikalauti, kad dalyvis savo pasiūlyme nurodytų, kokiai pirkimo sutarties daliai, nurodant ir jos piniginę vertę, ir kokius subtiekėjus, jeigu jie yražinomi, jis ketina pasitelkti, taip pat reikalavimai būtinosioms pirkimo sutarties sąlygoms ir kt.

Temos

 

  1. Mažos vertės pirkimų reglamentavimas: kuo vadovautis, kas taikoma?
  2. Pirkimo vertės skaičiavimas: kada pirkimas laikomas mažos vertės pirkimu (ypatumai paslaugų, prekių ir darbų pirkimų atvejais, reguliarūs / nereguliarūs pirkimai ir kt.)?
  3. Dokumentacija, reikalinga mažos vertės pirkimų vykdymui (skelbimai, kvietimai, tiekėjų apklausos pažymos, pirkimų žurnalas ir kt.): kokie dokumentai reikalingi, kada ir kaip užpildyti?
  4. Mažos vertės pirkimų procedūros:
    • Skelbiamos, neskelbiamos procedūros: kada rinktis, kokie skirtumai?
    • Žodinės, rašytinės tiekėjų apklausos ir jų vykdymas;
    • Apklausos vykdytojas (komisija, pirkimo organizatorius).
  5. Mažos vertės pirkimų sutartys: žodinės, rašytinės, privalomos sąlygos.
  6. Darbas su Centrine viešųjų pirkimų informacine sistema (CVP IS):
    • Registracija CVP IS: naudotojo sukūrimas ir organizacijos / įstaigos / įmonės profilio kūrimas ir valdymas;
    • Elektroninio pirkimo sukūrimas ir vykdymas;
    • Pirkimo dokumentų rengimas elektroninėje aplinkoje;
    • Pirkimo skaidymas į pirkimo dalis;
    • Skelbimo pildymas ir pirkimo paskelbimas;
    • Kvietimo dalyvauti apklausoje sukūrimas išsiuntimas tiekėjams;
    • Vokų atplėšimo procedūra – pasiūlymų vertinimas, laimėtojo nustatymas;
    • Dokumentų, susijusių su atliktu pirkimu, viešinimas;
    • Ataskaitos Atn-3 formos pildymas;
    • Pirkėjo profilio CVP IS aplinkoje valdymas: dažniausiai praktikoje kylantys klausimai, kuriuos reikia žinoti.

ŽINIOMIS DALINASI

Justina Ramašauskaitė

Lektorė 2011 m. baigė studijas Vilniaus universiteto Teisės fakultete ir įgijo teisės magistro kvalifikacinį laipsnį. Teisinį darbą Justina Ramašauskaitė dirba nuo 2011 m. sausio. Baigusi studijas Justina pradėjo dirbti teisininke, po metų tapo advokato padėjėja, nuo 2013 m. advokatų profesinės bendrijos “iLAW” vyresnioji teisininkė.

Pagrindinės vyresniosios teisininkės Justinos Ramašauskaitės praktikos sritys yra viešieji pirkimai, sutarčių teisė, įmonių teisė, draudimo teisė, skolų administravimas.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

DOVANA!

Pavyzdinių dokumentų rinkinys vykdantiems mažos vertės pirkimus.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

9:30-16:00 Seminaro trukmė
9:00-9:30 Nuotolinė registracija
11:15-11:30 Pertrauka
13:15-14:15 Pietų pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą.
This block has no preview;

Tiesioginė seminaro transliacija

Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Apmokėjus sąskaitą, kartu su registracijos patvirtinimu el. paštu atsiųsime nuorodą bei prisijungimo instrukciją.

Apie seminarą

Kiekvieną dieną Lietuvoje paskelbiama daug pirkimų skelbimų, tačiau dėl ribotų CVP IS prenumeratos ir paieškos galimybių ne visus aktualius pirkimus tiekėjams pavyksta rasti operatyviai. Be to tiekėjui susiradus aktualų pirkimo skelbimą ir pirkimo dokumentus, juos analizuoja, ir pagal nustatytus reikalavimus teikia pasiūlymus, tačiau patartina detaliai išnagrinėti pirkimo sąlygas.

 

Temos

 

  1. Viešųjų pirkimų sistema Lietuvoje;
  2. Metinis viešųjų pirkimų planas;
  3. Viešųjų pirkimų skelbimai;
  4. Viešasis pirkimas;
  5. Tiekėjo registracija viešųjų pirkimų sistemoje (CVPIS);
  6. Kvietimo dalyvauti pirkimuose priėmimas. Pasiūlymo pateikimas;
  7. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD);
  8. E-sąskaitos sistema – registracija ir administravimas;
  9. E-pristatymo sistema – registracija ir administravimas.

ŽINIOMIS DALINASI

Justina Ramašauskaitė

Lektorė 2011 m. baigė studijas Vilniaus universiteto Teisės fakultete ir įgijo teisės magistro kvalifikacinį laipsnį. Teisinį darbą Justina Ramašauskaitė dirba nuo 2011 m. sausio. Baigusi studijas Justina pradėjo dirbti teisininke, po metų tapo advokato padėjėja, nuo 2013 m. advokatų profesinės bendrijos “iLAW” vyresnioji teisininkė.

Pagrindinės vyresniosios teisininkės Justinos Ramašauskaitės praktikos sritys yra viešieji pirkimai, sutarčių teisė, įmonių teisė, draudimo teisė, skolų administravimas.

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

9:30-16:00 Seminaro trukmė
9:00-9:30 Nuotolinė registracija
11:15-11:30 Pertrauka
13:15-14:15 Pietų pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą.
This block has no preview;

Apie seminarą

Nuo ko pradėti, siekiant tapti viešųjų pirkimų specialistu?

Viešieji pirkimai – daug skirtingų procedūrų ir ypatumų turinti sritis. Todėl nenuostabu, kad pradedančiajam pirkimų specialistui kyla daug klausimų, kuo reikėtų vadovautis ir kokias pirkimų taisykles taikyti.

Neretai or­ga­ni­zuo­jant vie­šuo­sius pir­ki­mus, per­kan­čių­jų or­ga­ni­zacijų spren­di­mai bū­na ne vi­sai pa­ma­tuo­ti. To priežastimi galima laikyti nepakankamą specialistų kompetenciją ar, dažnu atveju, pasenusių taisyklių taikymą.

2020 m. įsigaliojo nauji viešųjų pirkimų įstatymo pakeitimai, ne išimtis – ir mažos vertės pirkimų tvarka, kurioje sulauksime naujovių. Todėl, kviečiame įsigilinti ir nepraleisti svarbiausių viešųjų pirkimų teisinio reguliavimo principų ir naujovių bei išmokti efektyviai vykdyti mažos vertės pirkimus.

Mokymų trukmė – 7 akademinės valandos.

Mokymų programa yra atnaujinta pagal naujausius teisė aktų pakeitimus:

Be to, Vyriausybė pritarė parengtiems Viešųjų pirkimų įstatymo pakeitimams, kuriais perkančiajai organizacijai nustatoma pareiga reikalauti, kad dalyvis savo pasiūlyme nurodytų, kokiai pirkimo sutarties daliai, nurodant ir jos piniginę vertę, ir kokius subtiekėjus, jeigu jie yražinomi, jis ketina pasitelkti, taip pat reikalavimai būtinosioms pirkimo sutarties sąlygoms ir kt.

Temos

 

  1. Reglamentavimas: kuo vadovautis?
  2. Techninių specifikacijų rengimo būdai:
    • Norimas rezultatas arba pirkimo objekto funkciniai reikalavimai;
    • Standartas, techninis liudijimas ar bendrosios techninės specifikacijos;
    • Tam tikrų pirkimo objekto ypatybių techninės specifikacijos;
    • Kokie kiti taikytini?
  3. Techninė specifikacija perkant:
    • Prekes;
    • Paslaugas;
    • Darbus.
  4. Kaip įvertinti: konkretus modelis, šaltinis, konkretus procesas, prekių ženklas, patentas, tipai, konkreti kilmė ar gamyba?
  5. NB! Reikšmingos teismų praktikoje suformuotos taisyklės.
  6. Praktinės užduotys:

ŽINIOMIS DALINASI

Justina Ramašauskaitė

Lektorė 2011 m. baigė studijas Vilniaus universiteto Teisės fakultete ir įgijo teisės magistro kvalifikacinį laipsnį. Teisinį darbą Justina Ramašauskaitė dirba nuo 2011 m. sausio. Baigusi studijas Justina pradėjo dirbti teisininke, po metų tapo advokato padėjėja, nuo 2013 m. advokatų profesinės bendrijos “iLAW” vyresnioji teisininkė.

Pagrindinės vyresniosios teisininkės Justinos Ramašauskaitės praktikos sritys yra viešieji pirkimai, sutarčių teisė, įmonių teisė, draudimo teisė, skolų administravimas.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

9:30-16:00 Seminaro trukmė
9:00-9:30 Nuotolinė registracija
11:15-11:30 Pertrauka
13:15-14:15 Pietų pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą.
This block has no preview;

Apie seminarą

Nuo ko pradėti, siekiant tapti viešųjų pirkimų specialistu?

Viešieji pirkimai – daug skirtingų procedūrų ir ypatumų turinti sritis. Todėl nenuostabu, kad pradedančiajam pirkimų specialistui kyla daug klausimų, kuo reikėtų vadovautis ir kokias pirkimų taisykles taikyti.

Neretai or­ga­ni­zuo­jant vie­šuo­sius pir­ki­mus, per­kan­čių­jų or­ga­ni­zacijų spren­di­mai bū­na ne vi­sai pa­ma­tuo­ti. To priežastimi galima laikyti nepakankamą specialistų kompetenciją ar, dažnu atveju, pasenusių taisyklių taikymą.

2020 m. įsigaliojo nauji viešųjų pirkimų įstatymo pakeitimai, ne išimtis – ir mažos vertės pirkimų tvarka, kurioje sulauksime naujovių. Todėl, kviečiame įsigilinti ir nepraleisti svarbiausių viešųjų pirkimų teisinio reguliavimo principų ir naujovių bei išmokti efektyviai vykdyti mažos vertės pirkimus.

Mokymų trukmė – 7 akademinės valandos.

Mokymų programa yra atnaujinta pagal naujausius teisė aktų pakeitimus:

Be to, Vyriausybė pritarė parengtiems Viešųjų pirkimų įstatymo pakeitimams, kuriais perkančiajai organizacijai nustatoma pareiga reikalauti, kad dalyvis savo pasiūlyme nurodytų, kokiai pirkimo sutarties daliai, nurodant ir jos piniginę vertę, ir kokius subtiekėjus, jeigu jie yražinomi, jis ketina pasitelkti, taip pat reikalavimai būtinosioms pirkimo sutarties sąlygoms ir kt.

Temos

 

  1. Mažos vertės pirkimų reglamentavimas: kuo vadovautis, kas taikoma?
  2. Pirkimo vertės skaičiavimas: kada pirkimas laikomas mažos vertės pirkimu (ypatumai paslaugų, prekių ir darbų pirkimų atvejais, reguliarūs / nereguliarūs pirkimai ir kt.)?
  3. Dokumentacija, reikalinga mažos vertės pirkimų vykdymui (skelbimai, kvietimai, tiekėjų apklausos pažymos, pirkimų žurnalas ir kt.): kokie dokumentai reikalingi, kada ir kaip užpildyti?
  4. Mažos vertės pirkimų procedūros:
    • Skelbiamos, neskelbiamos procedūros: kada rinktis, kokie skirtumai?
    • Žodinės, rašytinės tiekėjų apklausos ir jų vykdymas;
    • Apklausos vykdytojas (komisija, pirkimo organizatorius).
  5. Mažos vertės pirkimų sutartys: žodinės, rašytinės, privalomos sąlygos.
  6. Darbas su Centrine viešųjų pirkimų informacine sistema (CVP IS):
    • Registracija CVP IS: naudotojo sukūrimas ir organizacijos / įstaigos / įmonės profilio kūrimas ir valdymas;
    • Elektroninio pirkimo sukūrimas ir vykdymas;
    • Pirkimo dokumentų rengimas elektroninėje aplinkoje;
    • Pirkimo skaidymas į pirkimo dalis;
    • Skelbimo pildymas ir pirkimo paskelbimas;
    • Kvietimo dalyvauti apklausoje sukūrimas išsiuntimas tiekėjams;
    • Vokų atplėšimo procedūra – pasiūlymų vertinimas, laimėtojo nustatymas;
    • Dokumentų, susijusių su atliktu pirkimu, viešinimas;
    • Ataskaitos Atn-3 formos pildymas;
    • Pirkėjo profilio CVP IS aplinkoje valdymas: dažniausiai praktikoje kylantys klausimai, kuriuos reikia žinoti.

ŽINIOMIS DALINASI

Justina Ramašauskaitė

Lektorė 2011 m. baigė studijas Vilniaus universiteto Teisės fakultete ir įgijo teisės magistro kvalifikacinį laipsnį. Teisinį darbą Justina Ramašauskaitė dirba nuo 2011 m. sausio. Baigusi studijas Justina pradėjo dirbti teisininke, po metų tapo advokato padėjėja, nuo 2013 m. advokatų profesinės bendrijos “iLAW” vyresnioji teisininkė.

Pagrindinės vyresniosios teisininkės Justinos Ramašauskaitės praktikos sritys yra viešieji pirkimai, sutarčių teisė, įmonių teisė, draudimo teisė, skolų administravimas.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

DOVANA!

Pavyzdinių dokumentų rinkinys vykdantiems mažos vertės pirkimus.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

9:30-16:00 Seminaro trukmė
9:00-9:30 Nuotolinė registracija
11:15-11:30 Pertrauka
13:15-14:15 Pietų pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą.
This block has no preview;

Apie seminarą

Nuo ko pradėti, siekiant tapti viešųjų pirkimų specialistu?

Viešieji pirkimai – daug skirtingų procedūrų ir ypatumų turinti sritis. Todėl nenuostabu, kad pradedančiajam pirkimų specialistui kyla daug klausimų, kuo reikėtų vadovautis ir kokias pirkimų taisykles taikyti.

Neretai or­ga­ni­zuo­jant vie­šuo­sius pir­ki­mus, per­kan­čių­jų or­ga­ni­zacijų spren­di­mai bū­na ne vi­sai pa­ma­tuo­ti. To priežastimi galima laikyti nepakankamą specialistų kompetenciją ar, dažnu atveju, pasenusių taisyklių taikymą.

2020 m. įsigaliojo nauji viešųjų pirkimų įstatymo pakeitimai, ne išimtis – ir mažos vertės pirkimų tvarka, kurioje sulauksime naujovių. Todėl, kviečiame įsigilinti ir nepraleisti svarbiausių viešųjų pirkimų teisinio reguliavimo principų ir naujovių bei išmokti efektyviai vykdyti mažos vertės pirkimus.

Mokymų trukmė – 7 akademinės valandos.

Mokymų programa yra atnaujinta pagal naujausius teisė aktų pakeitimus:

Be to, Vyriausybė pritarė parengtiems Viešųjų pirkimų įstatymo pakeitimams, kuriais perkančiajai organizacijai nustatoma pareiga reikalauti, kad dalyvis savo pasiūlyme nurodytų, kokiai pirkimo sutarties daliai, nurodant ir jos piniginę vertę, ir kokius subtiekėjus, jeigu jie yražinomi, jis ketina pasitelkti, taip pat reikalavimai būtinosioms pirkimo sutarties sąlygoms ir kt.

Temos

 

  1. Mažos vertės pirkimų reglamentavimas: kuo vadovautis, kas taikoma?
  2. Pirkimo vertės skaičiavimas: kada pirkimas laikomas mažos vertės pirkimu (ypatumai paslaugų, prekių ir darbų pirkimų atvejais, reguliarūs / nereguliarūs pirkimai ir kt.)?
  3. Dokumentacija, reikalinga mažos vertės pirkimų vykdymui (skelbimai, kvietimai, tiekėjų apklausos pažymos, pirkimų žurnalas ir kt.): kokie dokumentai reikalingi, kada ir kaip užpildyti?
  4. Mažos vertės pirkimų procedūros:
    • Skelbiamos, neskelbiamos procedūros: kada rinktis, kokie skirtumai?
    • Žodinės, rašytinės tiekėjų apklausos ir jų vykdymas;
    • Apklausos vykdytojas (komisija, pirkimo organizatorius);
  5. Mažos vertės pirkimų sutartys: žodinės, rašytinės, privalomos sąlygos.
  6. Darbas su Centrine viešųjų pirkimų informacine sistema (CVP IS) kompiuterizuotose darbo vietose:
    • Registracija CVP IS: naudotojo sukūrimas ir organizacijos / įstaigos / įmonės profilio kūrimas ir valdymas;
    • Elektroninio pirkimo sukūrimas ir vykdymas;
    • Pirkimo dokumentų rengimas elektroninėje aplinkoje;
    • Pirkimo skaidymas į pirkimo dalis;
    • Skelbimo pildymas ir pirkimo paskelbimas;
    • Kvietimo dalyvauti apklausoje sukūrimas išsiuntimas tiekėjams;
    • Vokų atplėšimo procedūra – pasiūlymų vertinimas, laimėtojo nustatymas;
    • Dokumentų, susijusių su atliktu pirkimu, viešinimas;
    • Ataskaitos Atn-3 formos pildymas;
    • Pirkėjo profilio CVP IS aplinkoje valdymas: dažniausiai praktikoje kylantys klausimai, kuriuos reikia žinoti.

ŽINIOMIS DALINASI

Justina Ramašauskaitė

Lektorė 2011 m. baigė studijas Vilniaus universiteto Teisės fakultete ir įgijo teisės magistro kvalifikacinį laipsnį. Teisinį darbą Justina Ramašauskaitė dirba nuo 2011 m. sausio. Baigusi studijas Justina pradėjo dirbti teisininke, po metų tapo advokato padėjėja, nuo 2013 m. advokatų profesinės bendrijos “iLAW” vyresnioji teisininkė.

Pagrindinės vyresniosios teisininkės Justinos Ramašauskaitės praktikos sritys yra viešieji pirkimai, sutarčių teisė, įmonių teisė, draudimo teisė, skolų administravimas.

Dovana

Pavyzdinių dokumentų rinkinys vykdantiems mažos vertės pirkimus.

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

9:30-16:00 Seminaro trukmė
9:00-9:30 Nuotolinė registracija
11:15-11:30 Pertrauka
13:15-14:15 Pietų pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti