Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Individualių įmonių finansinė atskaitomybė, deklaravimas ir naujovės 2024 m.

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 5 ak. val.
      Kaina: 115€ (+ PVM)
  • Kiekvienas dalyvis gauna dovanų!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

IĮ rengdamos finansinę atskaitomybę susiduria su įvairiais apskaitos ir mokestiniais klausimais:

  • Kokios sąnaudos priskiriamos individualių įmonių leidžiamiems ir neleidžiamiems atskaitymams?
  • Kokios sumos, sumokėtos už IĮ savininką, priskiriamos leidžiamiems atskaitymams?
  • Kaip apmokestinamos individualios įmonės savininko iš įmonės išimtos lėšos?
  • Kaip pildomos mokesčių deklaracijos ir rengiama finansinė atskaitomybė?
  • Kokiais atvejais IĮ privalo rengti ir pateikti finansines ataskaitas registro tvarkytojui?
  • Kokiu atveju IĮ gali taikyti pajamų ir sąnaudų kaupimo principą?
  • Kaip įforminamas IĮ veikloje naudojamas savininko ir jo šeimos narių turtas?

Taip pat seminaro metu bus išnagrinėti naujausi mokesčių ir apskaitos teisės aktų pakeitimai ar jų projektai, darantys įtaką IĮ mokesčiams ir apskaitai.

Teisės aktų pakeitimai, projektai ir aktualūs VMI komentarai 2023-2024 m.:

  • Nuo 2024-01-01 padidėję MMA ir MVA, turės įtakos neapmokestinamų GPM dienpinigių, vykstant į užsienį, dydžiams, taip pat PSD įmokoms.
  • Nuo 2024-01-01 pagal GPMĮ pakeitimą pasikeitė metinės ir mėnesinės NPD formulės, taip pat neįgaliesiems bei riboto darbingumo asmenims taikytinas fiksuotas NPD.
  • Nuo 2024-01-01 pagal Valstybės socialinių fondų biudžetų 2024 metų rodiklių patvirtinimo įstatymą padidintas VDU iki 1902,70 Eur, kuris turės įtakos GPM tarifui, taip pat Sodros įmokų luboms. Taip pat pakeistas II grupės draudėjų Sodros įmokos tarifas.
  • VMI atnaujino ir papildė PVMĮ 71 str. 7 d. komentarą, dėl susijusių asmenų registravimosi PVM mokėtojais ir akcentavo, jog susijusiems asmenims, kurie galės įrodyti, kad faktiškai nevykdo to paties pobūdžio veiklos ir neveikia vienas kito naudai, registruotis PVM mokėtojais prievolės nebus ir kiekvienas atvejis bus vertinamas individualiai.
  • VMI papildė PMĮ1 17 str. 1 d. komentarą, dėl išlaidų, susijusių su nuotoliniu darbu, priskyrimo leidžiamiems atskaitymams.
  • 2023-05-01 įsigaliojo MAĮ pakeitimai, kuriais įtvirtinta, kad sunkinančiomis aplinkybėmis laikytini ir tie atvejai, kai į finansinę apskaitą įtraukti juridinę galią turintys apskaitos dokumentai, kuriuose užfiksuotos operacijos įvyko kitomis, negu nurodyta, sąlygomis, pvz., pažeidimas padarytas asmeniui siekiant gauti mokestinę naudą ir kt.
  • 2023-12-21 VMI pateikė PMĮ 21 str. 1 ir 3 d. atnaujintą komentarą dėl komandiruočių sąnaudų atskaitymo iš pajamų, kad „darbostogas” nėra laikoma komandiruote, kada nereikia skaičiuoti dienpinigių dėl jungiamųjų skrydžių ir kt.

Sužinokite atsakymus į šiuos ir kitus Jums rūpimus klausimus seminaro metu.

Dovanos!

  1. Kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus 30% vertės nuolaidų kodą, su kuriuo galės įsigyti:
    • Įmonės vidaus tvarkos – atsakomybių ir procesų optimizavimo įrankis. Paruoštos tvarkos orientuotos į įmonėje vykstančius pagrindinius procesus, todėl vietoj keliasdešimties neretai besidubliuojančių tvarkų, kuriose prarandamas laikas ir fokusas esminiams dalykams ieškant atsakingų asmenų ar teisingos bei vadovo patvirtintos procedūros, galėsite turėti koncentruotas ir visą procesą apimančias tvarkas. Efektyvumas slypi paprastume!
    • Apskaitos politika PLIUS, kuri atitinka naujajame FAĮ nustatytą ūkinių operacijų registravimo ir vertinimo tvarką, kurią privalo turėti kiekviena įmonė. Tai naudingas įrankis įmonei, palengvinantis apskaitos tvarkymą, nes joje iš anksto nustatomi apskaitos tvarkymo principai, registravimo, vertinimo, klasifikavimo procedūros, finansinių ataskaitų teikimo susitarimai, taisyklės ir praktika, siekiant apibendrinti informaciją apie įmonės ūkinę veiklą.
  2. Kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus interaktyvią pagalbinę darbo priemonę, parengtą vadovaujantis Pelno mokesčio įstatymu ir jo komentaru. Pateikiama susisteminta informacija su schemomis ir pavyzdžiais apie leidžiamus, neleidžiamus bei ribojamų dydžių leidžiamus atskaitymus (vertė – 30 Eur).

*kodas ir priemonė bus atsiųsti po seminaro į Jūsų nurodytą el. pašto adresą.

Temos

  1. Finansinės apskaitos efektyvumas individualiose įmonėse: skaitmeniniai dokumentai, sąskaitų plano keitimas, sąskaitų likučių kritinis įvertinimas.
  2. Finansinė atskaitomybė – kada būtina ją rengti?
  3. Apskaitos politika. Sąskaitų planas. Apskaitos dokumentai.
  4. Savininko įnašo ir naudojamo ilgalaikio turto apskaita.
  5. Savininkui priklausančių patalpų naudojimas įmonės veikloje.
  6. Savininko iš įmonės gaunamų pajamų apskaita ir apmokestinimas.
  7. Savininko savarankiškas pensijos kaupimas.
  8. Samdomų darbuotojų išlaikymas, jiems išmokamų lėšų apmokestinimas:
    • Darbo užmokesčio.
    • Komandiruotpinigių.
    • Draudimo.
    • Asmeninio turto naudojimo kompensacijos.
  9. Darbo užmokesčio pakeitimai nuo 2024-01-01. MMA ir MVA įtaka DU skaičiavimui.
  10. Darbo laiko apskaita: įmonių prievolės dėl darbo laiko apskaitos žiniaraščio formos ir pildymo tvarkos.
  11. Kokiu tarifu apmokėti darbą švenčių, poilsio dienomis, viršvalandžius, naktinį darbą ir budėjimą? Kaip šiuos nukrypimus derinti tarpusavyje?
  12. Pajamų apskaita.
  13. Sąnaudų apskaita.
  14. Dotacijų, subsidijų apskaita.
  15. PVM ir pelno mokesčio apskaita.
  16. Nekilnojamojo turto mokestis.
  17. Atsargų apskaita.
  18. Savininko pajamų apmokestinimas likviduojant įmonę.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti

SEMINARO INFORMACIJA

Programa

10:00-14:30 Seminaro trukmė
9:30-10:00 Nuotolinė registracija
12:00-12:45 Pietų pertrauka

Papildoma informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.