Countline Management
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Pozityvus ir įtraukiantis klientų aptarnavimas: transformuojant paslaugą į emociją

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 120€ (+ PVM)
  • Specialus pasiūlymas!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Organizacijos bilietas!

Dalyvaukite mokymuose 4, o mokėkite tik už 3!

Apie seminarą

Kliento aptarnavimas – pojūtis (geras ar blogas), kurį žmogui suteikia su klientu dirbantis žmogus. Pozityvus, profesionalus ir efektyvus bendravimas su klientais yra ypač svarbi organizacijos sėkmės dalis. Pozityvus, įtraukiantis bendravimas veikia žmogiškus ryšius įmonės viduje ir su klientais. Efektyvus bendravimas padidina darbuotojų įsitraukimą, atsakomybės jausmą, savigarbą ir bendrą komandos efektyvumą.

„Gartner“ tyrimai rodo, kad 70 proc. verslo problemų kyla dėl prastos komunikacijos. Būtent todėl ši mokymų programa skirta bendravimo su klientais įgūdžiams lavinti, gerinant įmonės darbuotojų klientų aptarnavimo kultūrą, pasitelkiant pozityvumą bei savo reakcijų į kitus valdymą, kad augtų klientų pasitikėjimas specialistais bei įmone per jų pozityvią patirtį.

Kiekvienas mokymų dalyvis

  • įsigilins į konstruktyviai pozityvaus ir įtraukiančio bendravimo su klientais svarbą bei įtaką įmonės įvaizdžiui ir sėkmei bei savo paties savijautai ir rezultatams;
  • supras atsakomybės, asmeninio požiūrio ir savikontrolės įtaką darbe su klientais;
  • įgis bendravimo bei darbo su skirtingų tipų klientais įgūdžių;
  • gebės dirbti ir bendrauti su „sudėtingais“ klientais.

Temos

  1. Pozityvaus, konstruktyvaus bendravimo su klientais svarba įmonės įvaizdžiui ir sėkmei.
  2. Pagal ką klientai susidaro nuomonę apie įmonę?
    • Praktinė užduotis: Jūsų asmeninė patirtis.
  3. Ko klientai tikisi? Kaip suvaldyti lūkesčius?
    • Praktinė užduotis: Pagrindiniai Jūsų klientų lūkesčiai.
  4. Neefektyvaus bendravimo su klientais kaina.
  5. Kiekvieno darbuotojo įtaka efektyviam klientų aptarnavimui, jų pozityviai patirčiai bei pasitenkinimui.
    • Praktinė užduotis: Mūsų pasirinkimai.
  6. Pozityvaus, įtraukiančio ir profesionalaus bendravimo su klientais principai.
    • Praktinė užduotis: Jau darau ir galiu padaryti geriau.
  7. Atsakomybė už susikalbėjimą.
  8. Konfliktinių situacijų įveikimas ir valdymas.
  9. Kaip elgtis ir dirbti su „sudėtingais“ klientais išlaikant konstruktyvų pozityvumą bei įtraukiant klientą į sprendimų paiešką.
  10. Efektyvaus klausymo ir reagavimo įgūdžiai.
  11. Asmeninio požiūrio, savo emocijų suvokimo svarba darbui su klientais ir efektyviam bendravimui.
    • Praktinė užduotis: Asmeninis veiksmų planas kuriant pozityvią ir įtraukiančią atmosferą dirbant su klientais.

ŽINIOMIS DALINASI

Giedrė Skupienė

Psichologė, bendradarbiaujančio konsultavimo ir emocinės brandos ugdymo praktikė, lektorė, HR srities profesionalė.

Kurdama savo sąmoningą gyvenimą, mokydamasi, investuodama laiką į žmogaus pažinimą, sukaupiau daug žinių bei patirties ir visu tuo dosniai dalinuosi.

Konsultacijos klientams aktualia tema padeda pažvelgti į save ir situaciją kitomis akimis. Profesinių klausimų aptarimas bei mokymai suteikia žinių, aiškumą, veda prie atsakymų į karjeros klausimus, padeda pamatyti sprendimų galimybes ir suteikia postūmį atradimus taikyti gyvenme.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden