Dalyvaukite mokymuose 4, o mokėkite tik už 3!
Kliento aptarnavimas – pojūtis (geras ar blogas), kurį žmogui suteikia su klientu dirbantis žmogus. Pozityvus, profesionalus ir efektyvus bendravimas su klientais yra ypač svarbi organizacijos sėkmės dalis. Pozityvus, įtraukiantis bendravimas veikia žmogiškus ryšius įmonės viduje ir su klientais. Efektyvus bendravimas padidina darbuotojų įsitraukimą, atsakomybės jausmą, savigarbą ir bendrą komandos efektyvumą.
„Gartner“ tyrimai rodo, kad 70 proc. verslo problemų kyla dėl prastos komunikacijos. Būtent todėl ši mokymų programa skirta bendravimo su klientais įgūdžiams lavinti, gerinant įmonės darbuotojų klientų aptarnavimo kultūrą, pasitelkiant pozityvumą bei savo reakcijų į kitus valdymą, kad augtų klientų pasitikėjimas specialistais bei įmone per jų pozityvią patirtį.
Psichologė, bendradarbiaujančio konsultavimo ir emocinės brandos ugdymo praktikė, lektorė, HR srities profesionalė.
Kurdama savo sąmoningą gyvenimą, mokydamasi, investuodama laiką į žmogaus pažinimą, sukaupiau daug žinių bei patirties ir visu tuo dosniai dalinuosi.
Konsultacijos klientams aktualia tema padeda pažvelgti į save ir situaciją kitomis akimis. Profesinių klausimų aptarimas bei mokymai suteikia žinių, aiškumą, veda prie atsakymų į karjeros klausimus, padeda pamatyti sprendimų galimybes ir suteikia postūmį atradimus taikyti gyvenme.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.
10:00-15:45 | Seminaro trukmė | |
09:30-10:00 | Registracija | |
12:00-13:00 | Pietų pertrauka | |
14:30-14:45 | Kavos pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą. |