Countline Management
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Pozityvus ir įtraukiantis klientų aptarnavimas: transformuojant paslaugą į emociją

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 120€ (+ PVM)
  • Specialus pasiūlymas!

Laikas ir vieta

2024-12-04,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
120€
Pozityvus ir įtraukiantis klientų aptarnavimas: transformuojant paslaugą į emociją
120 (+ PVM)
2024-12-04,  Vilnius
Countline mokymų auditorija

Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.

120€
Pozityvus ir įtraukiantis klientų aptarnavimas: transformuojant paslaugą į emociją
120 (+ PVM)

Organizacijos bilietas!

Dalyvaukite mokymuose 4, o mokėkite tik už 3!

Apie seminarą

Šiuolaikiniame verslo pasaulyje klientų aptarnavimas išgyvena fundamentalią transformaciją. Vietoj paprastų transakcijų, įmonės vis labiau orientuojasi į išskirtinių klientų patirčių kūrimą. Šis seminaras skirtas padėti dalyviams suprasti šios transformacijos esmę ir įgyti įgūdžių, reikalingų kurti nepamirštamas klientų patirtis kiekviename sąlyčio taške. 

Perėjimas nuo transakcinio prie patirtimi grįsto klientų aptarnavimo ne tik didina klientų pasitenkinimą, bet ir kuria stiprų emocinį ryšį tarp kliento ir prekės ženklo. Kai darbuotojai įsisavina patirčių kūrimo metodus, jie geba paversti įprastus aptarnavimo momentus į įsimintinas akimirkas, kurios skatina klientų lojalumą ir pozityvias rekomendacijas. Ši transformacija padeda įmonėms išsiskirti konkurencingoje rinkoje, didina klientų išlaikymo rodiklius ir prisideda prie ilgalaikės verslo sėkmės. 

Kiekvienas mokymų dalyvis

  • supras fundamentalius skirtumus tarp transakcinio ir patirtimi grįsto klientų aptarnavimo; 
  • išmoks identifikuoti ir išnaudoti galimybes kurti išskirtines klientų patirtis; 
  • įgis įgūdžių personalizuoti klientų aptarnavimą, atsižvelgiant į individualius poreikius; 
  • sustiprins gebėjimą kurti emocinius ryšius su klientais; 
  • išmoks naudoti technologijas ir inovacijas klientų patirčių gerinimui. 

Temos

  1. Klientų aptarnavimo transformacijos svarba įmonės įvaizdžiui ir sėkmei.
  2. Kaip klientai vertina patirtis vietoj paprastų transakcijų?
    • Praktinė užduotis: Jūsų asmeninė patirtis. 
  3. Šiuolaikinių klientų lūkesčiai: nuo aptarnavimo iki patirties.
    • Praktinė užduotis: Pagrindiniai Jūsų klientų lūkesčiai.
  4. Neefektyvaus patirčių kūrimo pasekmės verslui.
  5. Kiekvieno darbuotojo vaidmuo kuriant išskirtines klientų patirtis.
    • Praktinė užduotis: Mūsų pasirinkimai.
  6. Patirtimi grįsto klientų aptarnavimo principai ir metodai.
    • Praktinė užduotis: Jau darau ir galiu padaryti geriau.
  7. Atsakomybė už holistinį klientų patirties valdymą.
  8. Iššūkių ir neigiamų patirčių transformavimas į teigiamas.
  9. Sudėtingų klientų situacijų pavertimas išskirtinėmis patirtimis.
  10. Empatijos ir emocinio intelekto vaidmuo kuriant patirtis.
  11. Asmeninio indėlio svarba kuriant transformuojančias klientų patirtis.
    • Praktinė užduotis: Asmeninis veiksmų planas kuriant pozityvią ir įtraukiančią atmosferą dirbant su klientais. 
  12. Technologijų panaudojimas patirčių kūrime ir gerinime.
  13. Klientų kelionės žemėlapio kūrimas ir analizė.
  14. Patirčių matavimas ir nuolatinis tobulinimas.

ŽINIOMIS DALINASI

Giedrė Skupienė

Psichologė, bendradarbiaujančio konsultavimo ir emocinės brandos ugdymo praktikė, lektorė, HR srities profesionalė.

Kurdama savo sąmoningą gyvenimą, mokydamasi, investuodama laiką į žmogaus pažinimą, sukaupiau daug žinių bei patirties ir visu tuo dosniai dalinuosi.

Konsultacijos klientams aktualia tema padeda pažvelgti į save ir situaciją kitomis akimis. Profesinių klausimų aptarimas bei mokymai suteikia žinių, aiškumą, veda prie atsakymų į karjeros klausimus, padeda pamatyti sprendimų galimybes ir suteikia postūmį atradimus taikyti gyvenme.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.
Mokymų įrašas
Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu.
Maitinimas
Viso seminaro metu, dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis.

Laikas ir vieta

2024-12-04,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
120€
Pozityvus ir įtraukiantis klientų aptarnavimas: transformuojant paslaugą į emociją
120 (+ PVM)
2024-12-04,  Vilnius
Countline mokymų auditorija

Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.

120€
Pozityvus ir įtraukiantis klientų aptarnavimas: transformuojant paslaugą į emociją
120 (+ PVM)

Tęsti mokymų paiešką: