Countline Management Technologijos ir DI
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Dirbtinis intelektas.
Stovykla.

Dirbtinio intelekto stovykla Birštone: klientų aptarnavimui, rinkodarai ir pardavimams

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 10 ak. val.
      Kaina: 490 – 520€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

2024-08-08 – 2024-08-09,  Birštonas
Viešbutis „Vytautas Mineral SPA“

Parkavimo informacija: ? Prie viešbučio esanti nemokama automobilių stovėjimo aikštelė viešbučio klientams

490 – 520€
DI stovykla Birštone: rinkodarai, pardavimams ir klientų aptarnavimui (vienvietis kambarys)
Su pusryčiais, pietumis, vakariene, bei kitais viešbučio privalumais
520 (+ PVM)
DI stovykla Birštone: rinkodarai, pardavimams ir klientų aptarnavimui (dvivietis kambarys)
Su pusryčiais, pietumis, vakariene, bei kitais viešbučio privalumais
490 (+ PVM)

– 2 dienų stovykla –

Dalyvaukite mūsų įkvepiančioje ir interaktyvioje stovykloje, kurioje Jus išmoksite naudoti dirbtinio intelekto įrankius klientų aptarnavime, rinkos tyrimuose ir rinkodaroje. Kartu su DI entuziastu ir kelių skaitmeninių verslų įkūrėju – Tomu Labašausku, pasinersite į realaus verslo atvejį, analizuodami tikrus duomenis. Šie mokymai sukurti, kad klientų aptarnavimo, pardavimų, ir rinkodaros specialistai galėtų išmokti, kaip efektyviai taikyti DI technologijas, siekiant pagerinti klientų patirtį, pagreitinti ir patobulinti kasdienius procesus, išmokti kurti individualius pasiūlymus ir dar daugiau. Mokymų metu dalyviai kurs kliento profilį, analizuos rinką ir konkurentus, kurs rinkodaros planus ir strategijas,  pasitelkdami pažangiausius įrankius, tokie kaip ChatGPT, Gemini ir Perplexity.

Norėdami dalyvauti stovykloje, būtina išmanyti ChatGPT naudojimo pagrindus

Programos nauda organizacijai:

  • Naudojant dirbtinį intelektą, organizacijos gali greičiau ir tiksliau nustatyti pardavimo galimybes. Optimizuoti pardavimai įgyvendinami analizuojant duomenis apie klientų elgseną ir pardavimų tendencijas, leidžiančias taikyti proaktyvias pardavimo strategijas ir didinti pardavimų efektyvumą.
  • DI įrankiai leidžia automatizuoti klientų užklausų tvarkymą ir pagerinti bendrą klientų patirtį. Efektyvesnis klientų aptarnavimas pasiekiamas naudojant DI analizę atsiliepimų įvertinimui ir greitesniam atsakymų teikimui, mažinant klientų laukimo laiką.
  • DI įrankių naudojimas rinkos analizei suteikia vertingų įžvalgų apie konkurentų veiklas ir rinkos pokyčius. Išsamios rinkos ir konkurentų analizės įgyvendinimas leidžia organizacijoms greičiau reaguoti į rinkos tendencijas ir efektyviau planuoti savo veiklos strategijas.
  • Investuojant į DI mokymus, organizacija gali drastiškai pagerinti savo rinkodaros strategijas. Pagerintas rinkodaros veiksmingumas pasiekiamas dėl galimybės tiksliai segmentuoti auditoriją ir personalizuoti turinį, kas padeda didinti klientų įsitraukimą ir konversijų skaičių.

Ugdomos kompetencijos:

  • Segmentavimo ir personalizavimo technikos: Mokėjimas taikyti pažangias personalizavimo ir segmentavimo strategijas, kurios didina klientų įsitraukimą ir pasitenkinimą.
  • Strateginis planavimas: Gebėjimas naudoti gautas rinkos įžvalgas, formuojant efektyvias verslo strategijas.
  • Kokybiško turinio kūrimas: Gebėjimas generuoti turinį, kuris ne tik atitinka SEO standartus, bet ir įtraukia tikslinę auditoriją.
  • Procesų automatizavimo taikymas: Įgūdžiai kurti ir taikyti automatizuotas klientų aptarnavimo sistemas, kurios optimizuoja klientų aptarnavimo procesus.

 

Visada Aktualus Mokymai Dimokymai Naujausi Atnaujinimai Dirbtinis Intelektas Dabar

 

Dirbtinio Intelekto Asoc Nuotrauka
Dirbtinio Intelekto Asoc Nuotrauka 1

MOKYMŲ TURINYS

  1. Ar ChatGPT tikrai gali pakeisti jūsų rinkodaros specialistą?
    • Kaip DI gali generuoti turinį, analizuoti duomenis ir optimizuoti kampanijas.
  2. Kliento profilio kūrimas su ChatGPT ir kitais įrankiais:
    • Klientų segmentavimas ir jų profilių kūrimas
    • Kaip DI gali analizuoti didelius duomenų kiekius ir identifikuoti vartotojų elgseną.
  3. Rinkos / konkurentų analizė naudojant Gemini, Perplexity ir kitus įrankius:
    • Rinkos dinamikos supratimas ir konkurentų veiklos analizė su Gemini, Perplexity ir kitais įrankiais.
  4. Minčių lietus kuriant rinkodaros kampanijas su ChatGPT:
    • ChatGPT kaip įrankis kūrybiniams minčių lietui.
    • Naujų idėjų generavimas, koncepcijų plėtojimas.
  5. Automatizuokite el. laiškų ir informacinių šablonų kūrimą:
    • El. pašto šablonų kūrimas ir informacinių pranešimų generavimas.
  6. Kaip ChatGPT gali padėti jums sukurti suasmenintus pasiūlymus?
    • Klientų duomenų analizavimas ir poreikių gryninimas, kad sukurti labiau pritaikytus ir asmeniškus pasiūlymus.
  7. SEO optimizavimas naudojant ChatGPT:
  8. Pasiūlymai dėl biudžeto paskirstymo ir reklamos kanalų:
  9. Naudingos išvados iš klientų atsiliepimų: analizė su ChatGPT
  10. Standartinių atsakymų į dažniausiai užduodamus klientų klausimus automatizavimas:
  11. Statinių ir video reklamų kūrimas socialiniams tinklams naudojant dirbtinį intelekta
  12. Papildomų DI įrankių sąrašas rinkodarai, pardavimams ir klientų aptarnavimui

ŽINIOMIS DALINASI

Tomas Labašauskas

Dirbtinio intelekto entuziastas, kelių skaitmeninių verslų įkūrėjas bei inovacijų vystytojas. Tomas baigęs Tarptautinį verslą Vilniaus Universitete įgavo kelis metus rinkodaros ir globalių skaitmeninių produktų kūrimo patirties dirbdamas Tesonet bei Avia Solutions Group. Pastarojoje įmonėje jam teko auginti produktus, kuriais šiuo metu naudojasi beveik 4 milijonai žmonių kiekvieną mėnesį. Nuo 2023 m. vidurio Tomas dedikuoja visą savo laiką asmeninių verslų vystymui bei įmonių konsultavimui inovacijų ir skaitmenizacijos klausimais.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Stovyklos informacija

I DIENA

10:00-15:30 Mokymų trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Kavos pertrauka
15:30-17:00 Registracija į kambarius
18:30-20:00 Vakarienė

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas stovyklos dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
El. medžiaga
Kiekvienas stovyklos dalyvis gauna el. mokymų medžiagą
ChatGPT 4
Kiekvienas stovyklos dalyvis gauna ChatGPT 4 prisijungimus mėnesiui

II DIENA

10:00-12:30 Mokymų trukmė
08:00-10:00 Pusryčiai

Laikas ir vieta

2024-08-08 – 2024-08-09,  Birštonas
Viešbutis „Vytautas Mineral SPA“

Parkavimo informacija: ? Prie viešbučio esanti nemokama automobilių stovėjimo aikštelė viešbučio klientams

490 – 520€
DI stovykla Birštone: rinkodarai, pardavimams ir klientų aptarnavimui (vienvietis kambarys)
Su pusryčiais, pietumis, vakariene, bei kitais viešbučio privalumais
520 (+ PVM)
DI stovykla Birštone: rinkodarai, pardavimams ir klientų aptarnavimui (dvivietis kambarys)
Su pusryčiais, pietumis, vakariene, bei kitais viešbučio privalumais
490 (+ PVM)

Tęsti mokymų paiešką: