Verslas elektroninėje erdvėje. E. komercija ir intelektinė nuosavybė. Nesąžininga konkurencija ir informacijos apsauga

Praktika rodo, kad versle konkurencinį pranašumą labiausiai kuria žmonės, nematerialus turtas ir komunikacija. Šiandien vis labiau jaučiamas didėjantis verslo poreikis orientuotis į intelektinės nuosavybės kūrimą ir apsaugą bei savo prekių ir paslaugų pristatymą elektroninėje erdvėje. Būtent šios temos bus nagrinėjamos mūsų organizuojamame konsultaciniame seminare. Bus analizuojami dažniausiai iškylantys probleminiai klausimai, susiję su:
• tiesiogine rinkodara bei reklama internete;
• prekių ženklų ir įmonių pavadinimų panašumu bei domeno vardų registravimu;
• nesąžininga konkurencija;
• informacijos apsauga elektroninėje erdvėje;
• programinės įrangos licencijavimu.
 
Temos:
 
Elektroninė komercija ir intelektinės nuosavybės  apsauga elektroninėje erdvėje:
 
 Nesąžininga konkurencija:
 
Pasinaudojimas įmonės gera reputacija siekiant nesąžiningai gauti naudos