Countline Law Countline Finance
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Valdybos narių statusas bei atsakomybė

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 130€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Bendrovėje sudarius kolegialų valdymo organą – valdybą, tiek patiems jos nariams, tiek bendrovės apskaitą ir finansus tvarkantiems specialistams atsiranda pareiga ir, atitinkamai, poreikis gebėti tinkamai kvalifikuoti valdybos nariams mokamą atlygį, su valdybos veikla patiriamas sąnaudas apmokestinimo bei susijusiais tikslais. Ir iš tiesų įvairūs aspektai, pavyzdžiui, susiję su valdybos narių atlygio formos pasirinkimu, lemia tam tikras sąnaudų pripažinimo, apmokestinimo, deklaravimo bei apskaitos tvarkymo subtilybes.

Valdybos kompetencija, specialus vaidmuo bendrovės struktūroje, santykiai su kitais bendrovės valdymo, priežiūros organais, be kita ko, lemia ir valdybos narių atsakomybės ypatumus. Žinios apie svarbiausius šių asmenų civilinės, administracinės bei baudžiamosios atsakomybės aspektus, neabejotinai yra naudingos valdybų nariams priimant sprendimus. Šios žinios ne ką mažiau svarbios identifikuojant bei vertinant bendrovės veikos rizikas tikslu užkardyti ar minimizuoti galimas žalas bei, pavyzdžiui, įvertinti atsakomybės draudimo poreikį. Supratimas apie civilinę atsakomybę aktualus ir sprendžiant klausimus dėl padarytos ar patirtos žalos atlyginimo, jos dydžio bei atsakingų asmenų.

 

Temos

  1. Lektorius Donatas Kapitanovas:
    • Valdybos narių atlygio forma ir apmokestinimo skirtumai / ypatumai.
    • Valdybos narių patiriamų išlaidų mokestinė apskaita.
    • Susipynusios valdybos nario ir įmonės vadovo funkcijos: kuo pavojinga mokestiniu požiūriu?
  2. Advokatė Džiuginta Balčiūnė:
    • Civilinės atsakomybės subjektai:
      • Bendrovės vadovas (de jure ir faktinis);
      • Stebėtojų taryba;
      • Valdyba (valdybos ir vadovo civilinės atsakomybės atribojimas);
      • Akcininkas (akcininko ir vadovo atsakomybė, atskyrimas);
      • Bendrovių organų struktūrų modeliai.
    • Fiduciarinės bendrovės valdymo organų pareigos:
      • Rūpestingumo pareiga (bonus pater familias, rūpestingumo sudėtis);
      • Lojalumo pareiga.
    • Verslo sprendimų priėmimo taisyklė:
      • Sprendimas;
      • Verslas;
      • Verslo sprendimas;
      • Kada verslo sprendimas pripažįstamas neteisėtu?
    • Valdybos narių atsakomybė:
      • Administracinė atsakomybė;
      • Baudžiamoji atsakomybė;
      • Civilinė atsakomybė.
    • Civilinė atsakomybė ir jos sąlygos:
      • Deliktinė ar sutartinė civilinė atsakomybė;
      • Neteisėti veiksmai;
      • Priežastinis ryšys;
      • Kaltė;
      • Žala.
    • Atleidimas nuo civilinės atsakomybės:
      • Nenugalima jėga;
      • Valstybės veiksmai;
      • Trečiojo asmens veiksmai;
      • Nukentėjusio asmens veiksmai;
      • Būtinasis reikalingumas;
      • Būtinoji gintis;
      • Savigyna.
    • Solidarioji ir dalinė skirtingų bendrovės organų atsakomybė.
    • Civilinę atsakomybę ribojanti sutartis.
    • Civilinės atsakomybės draudimas.
  3. Lektorius, rizikos draudimo ekspertas Rokas Kalendra:
    • Trumpas priminimas apie „Vadovo“ (plačiąja prasme- valdybos narys, direktorius, kiti vadovai) atsakomybę teisine prasme.
    • Praktiniai „Vadovo“ atsakomybės rizikų pavyzdžiai
    • Vadovų draudimo produkto esmė.
    • Klausimai/ atsakymai.

ŽINIOMIS DALINASI

Donatas Kapitanovas

Asocijuotas partneris tarptautinėje audito bendrovėje EY, taip pat ir licencijuotas auditorius. Donatas specializuojasi tarptautinio apmokestinimo srityje, konsultuoja klientus sandorių kainodaros, dvigubo apmokestinimo išvengimo sutarčių taikymo, sandorių struktūrizavimo, mokesčių kaštų mažinimo ir kitais klausimais. Per 14 darbo metų EY ir iš viso 21 metus mokesčių srityje jis sukaupė patirtį dirbant su didžiausiomis Lietuvoje ir pasaulyje veikiančiomis bendrovėmis.

Džiuginta Balčiūnė

turi sukaupusi daugiau nei 10 metų patirtį konsultuojant klientus įmonių susijungimo ir įsigijimų klausimais. Prieš prisijungdama prie ILAW, ji teikė teisines paslaugas aviacijos, žemės ūkio, nekilnojamojo turto bei statybų sektoriuose veikiančioms įmonių grupėms pastarųjų restruktūrizavimo, įsigijimų ir susijungimų, bankų ir finansų, ginčų sprendimo, konkurencijos teisės srityse. Advokatė konsultavo emitentus, išleidžiant naujas akcijų emisijas prekybai biržose ir vertybinių popierių perleidimo sandoriuose, atstovavo akcininkų ir bendrovių interesus reguliuojamos rinkos priežiūros institucijose bei užėmė stebėtojų tarybos narės pareigas įvairiose akcinėse bendrovėse. Džiuginta taip pat yra dirbusi „PwC Legal“, „Raidla, Lejins & Norcous“ bei „Bernotas & Dominas Glimstedt“ advokatų kontorose, o taip pat Berlyne, Europos Komisijos atstovybėje.

Rokas Kalendra

UADBB „Rizikos cesija“ Verslo klientų skyriaus vadovas. Ilgametis specifinių atsakomybės rizikų draudimo ekspertas, turintis virš 10 metų patirties vadovų atsakomybės draudimo ir žalų sureguliavimo srityje. Roko nestandartiniais išieškotais sprendimais pasitiki virš 500 stambių ir vidutinių verslo klientų.

Dėmesio! vietų skaičius auditorijoje ribotas

 

Informacija dalyvaujantiems mokymuose auditorijoje

Laikydamiesi Sveikatos apsaugos ministerijos ir kitų institucijų rekomendacijų, užtikriname dalyvių saugumą ir imamės būtinų saugumo priemonių, todėl:

  1. Į mokymus bus įleidžiami tik dalyviai, atlikę išankstinę registraciją.
  2. Į mokymus nebus įleidžiami dalyviai, kurie karščiuos ar turės kitų matomų peršalimo simptomų. Todėl jeigu sergate, jaučiatės blogai, labai prašome dėl savo ir kitų saugumo rinktis nuotolinius mokymus, tai puiki alternatyva.
  3. Dalyvius, atvykusius į mokymus, primygtinai prašysime prieš patenkant į patalpą dezinfekuoti rankas, o renginio metu laikytis čiaudėjimo ir kosėjimo etiketo bei rankų higienos.
  4. Dalyviai į mokymų erdvę bus įleidžiami ne anksčiau negu 30 min. iki renginio pradžios.
  5. Mokymų metu privaloma dėvėti medicinines kaukes ar respiratorius.
  6. Mokymų metu draudžiama vartoti maistą ir gėrimus.
  7. Užtikrinsime, kad aptarnaujantis personalas būtų sveikas ir visada pasiruošęs Jums padėti.
  8. Dalyvius, kuriems per 14 dienų po mokymų buvo nustatyta COVID-19, prašome apie tai informuoti mokymų organizatorių info@countline.lt arba telefonu 8659 22 169
  9. Gavę informaciją apie dalyviui nustatytą COVID-19, apie tai informuosime Nacionalinį visuomenės sveikatos centrą.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti

SEMINARO INFORMACIJA

Programa

10:00-15:45 Seminaro trukmė
9:00-10:00 Nuotolinė registracija
11:30-11:45 Pertrauka
13:15-14:15 Pietų pertrauka

Papildoma informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.