Countline Management
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotoliniai kursai.

Profesionali verslo komunikacija anglų kalba

Registruotis
  • 16 ak. val.
     

Laikas ir vieta

Dėmesio!

Kursai vyksta anglų ir lietuvių kalbomis, apima teorinę dalį ir praktines užduotis.

Apie kursus

Kiekvieną kartą, kai prabylate anglų kalba, tiesiogiai ar netiesiogiai reprezentuojate save, organizaciją, kuriai atstovaujate, netgi savo šalį. Konsultuodama žmones dėl anglų kalbos ir komunikacijos anglų kalba, pastebėjau didelę ir vyraujančią problemą, susijusią su susikalbėjimu, gebėjimu užmegzti ryšį per pokalbį ir išreikšti mintis taip, kaip norisi, būti suprastam ir išgirstam, gauti atgalinį ryšį. Turime suprasti, kad, bendraujant anglų kalba, reikia išversti ne tik žodžius, sakinius, bet ir prisitaikyti prie pašnekovų mentaliteto, reaguoti ir pakeisti kai kuriuos bendravimo kultūros niuansus. Turime atrasti būdus, kaip nekalbėti banaliai, provincialiai, šaltai ir be empatijos, turime mokėti daryti įtaką savo auditorijai, kalbėti tvirtai ir užtikrintai.

Gera ir sklandi komunikacija anglų kalba tampa itin aktuali, jei ji mums reikalinga darbe, kai labai svarbu daryti įtaką žmonėms, su kuriais bendraujame ir su kuriais dirbame. Kiekvienas mažas nesusipratimas gali kainuoti daug, todėl būtina žinoti kertinius reikalavimus.

Ar įmanoma greitai išmokti sklandžiai, efektyviai ir profesionaliai bendrauti anglų kalba?

Žinoma, daug kas priklauso nuo praktikos: kuo dažniau tai darysite, tuo geriau ir užtikrinčiau jausitės. Tačiau taip pat be galo svarbu žinoti, kad tai darote teisingai. Per seminarų ciklą nuoširdžiai ir atvirai pasidalysiu su jumis per gerą dešimtmetį atrastomis, išdiskutuotomis ir patikslintomis  tarptautinio bendravimo anglų kalba temomis, kurios neaprašytos jokioje knygoje ar internete, nes šios išvados ir pažangios patirtys (know-how) yra unikalios.

Kiekvienas mokymų dalyvis

  • Susipažins su kertinėmis įtaigios komunikacijos temomis anglų kalba
  • Įgis žinių, praktikos, pasitikėjimo savimi bendraujant profesionalia anglų kalba darbo aplinkoje
  • Gebės spontaniškai, be atskiro pasiruošimo tinkamai reaguoti ir reikšti mintis anglų kalba esant komplikuotai, stresinei situacijai
  • Supras komunikacijos magiją, jos svarbiausius elementus ir kaip jais naudotis

 

About course

Whenever you start speaking English this becomes either direct or indirect representation of yourself, your organization, even your own country. While consulting a variety of people on the English language and communication in English I have come to realize that there is one major issue when we speak about communication in a foreign language. This issue is closely related to your ability to connect to others, to understand each other in a conversation, moreover, express your ideas exactly the way you want them to be expressed and, furthermore, be heard and perceived in the right way so that you get appropriate feedback from your interlocutors. It is highly important to realize that communication in a foreign language is not limited to the translation of words and sentences. Besides, communication is about adjusting yourself to a foreign mentality, your appropriate reaction in conversations and sensitivity of cultural differences. We truly have to find ways how to sound powerful, confident, express empathy in our words and have that right image of an international personality rather than a small-town, shy and intimidated reflection of you.

The right and smooth communication becomes an extremely important matter in cases of professional behavior at work when we have to demonstrate the right attitude, influence people around and move to the right direction career wise. All sorts of minor misunderstandings in communication with others might be fatal if we allow them to occur. Thus, it is important to know main requirements for this kind of professional communication in a foreign language.

Is it possible to learn smooth, effective and professional communication in English in a short period of time?

Certainly, a lot depends on how much you practice. The more you do it, the more confident you become in communication. However, it is equally important to have the knowledge on how to do it in the right and appropriate way. During my seminar series, I will openly share what I have come to realize and know during 10 years of my active work, discussions on international communication with people coming from different backgrounds and fields of profession. This knowledge and know-how is unique as, I promise, you will not be able to find it so clearly and understandably described in any book or on the internet.

Every participant of seminar series

  • Will be introduced to the core topics of convincing and professional communication
  • Will get knowledge, skills and confidence in English communication at work
  • Will be able to react appropriately and express ideas in Eglish spontaneously and without long preparation in stessful and complicated situations
  • Will come to realize the magic of communication, its main elements and the benefits of actively using them in conversations

 

Temos

Anglija

  1. Britų kolonializmas ir jo įtaka šiandien pasaulyje.
  2. Kas yra “angliškumas” komunikacijoje?
    • Aktyvus klausymas ir reakcija pokalbyje
    • Pereinamųjų/papildomų žodelių ir frazių naudojimas skambėjimo natūraliai tikslais
    • Struktūrinis kalbėjimas: paragrafo struktūra
    • Debatų žodynas
    • Įžanginis pokalbis / Small talk
  3. Keli svarbūs anglų kalbos įgūdžiai:
    • Nuomonės, savo minčių ir idėjų raiška
    • Kaip sutikti ir nesutikti su pašnekovu pokalbyje
    • Kritika
    • Nusiskundimai
    • Kas svarbu rašant mandagius ir profesionalius elektroninius laiškus

Italija

  1. Socialinis intelektas:
    • Empatija žodžiuose
    • Socialiniai įgūdžiai
    • Networking
  2. Jūsų požiūrio parodymas komunikacijoje:
    • Skirtingi požiūriai pagal psichologiją
    • Elgesys komunikacijoje
    • Nepatogios situacijos ir kaip priversti save jaustis gerai
  3. Korpotatyvinė aplinka ir komunikacija:
    • Įmonės kultūra
    • Įtrauki bendravimo kultūra
    • Laimingų žmonių darbo vieta

Indija

  1. Asmenybės svarba komunikacijoje:
    • Swasta sąvoka Ajurvedoje, asmenybių suvokimas
    • Asmenybės gebėjimų įvairiapusiškumas
  2. Lyderystė ir asmenybės stiprybė komunikacijoje:
    • Ką jūsų asmenybė įkūnyja?
    • Kūno kalba ir savivertės svarba komunikacijoje
    • Kalbėjimas įtaigiai ir su galia
  3. Prezentacijų komunikaciniai įgūdžiai:
    • Preznetacijos struktūra
    • Prezentacijų esminės frazės
    • Kontakto su auditorija radimas, kokie žodžiai ir frazės yra svarbu

Lietuva

  1. Kas yra “rimtas žmogus” pagal lietuvišką mentalitetą ir ką tai duoda komunikacijoje.
  2. Sovietinė praeitis ir įtaka: kodėl rusai nesišypso.
  3. Empatija komunikacijoje lietuvių kalba.
  4. Eksperimentinės dirbtuvės: “Kitas žmogus yra čia” pagal Mariną Abramovič ir jos performansų meną.

Topics

England

  1. British colonialism and the impact of it.
  2. What does Englishness imply?
  3. Certain English language skills.

Italy

  1. Social intelligence:
  2. Attitude in communication:
  3. Corporate environment and communication:

India

  1. Personality:
  2. Leadership and personality strength:
  3. Presentation skills:

Lithuania

  1. Lithuanian mentality of “rimtas žmogus”.
  2. Lithuanian Soviet past and the impact of it: why Russians don’t smile.
  3. Lithuanian empathy in communication.
  4. Experimental workshop: Another Person is Present inspired by Marina Abramovic and her performance art.

ŽINIOMIS DALINASI

Robertina Nofal

Mokytoja, lektorė, verslo įkūrėja, efektyvaus komandinio darbo propaguotoja, vadovė, tarptautinės verslo komunikacijos ekspertė, turinti tūkstantinę mokymų praktiką tiek su individualiais asmenimis, tiek su mini grupėmis, nuolat dirbanti aplinkoje, kur itin svarbu užmegzti kontaktą, sustiprinti žmonių ryšį ir skatinti motyvaciją.

Nuo 2007 metų Robertina moko profesionalios komunikacijos anglų kalba tarptautinėje aplinkoje. Darbo patirtis versle, verslo valdyme, komandinio darbo efektyvumo užtikrinime natūraliai nukreipė į konsultavimą, koučingą įvairiais klausimais, susijusiais su komunikacija darbo vietoje ir profesionaliu viešu kalbėjimu.

Tiesioginė kursų transliacija

Kursai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš kursą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie kursų.

Papildoma kursų informacija

Užsiėmimai vyks:

Lapkričio 23 d., 26 d., 30 d. po 4 ak. val. per dieną. Kursų pradžia – 13.00 val., pabaiga – 16.15 val.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

Kursų informacija

PROGRAMA

13:00-16:15 Kursų trukmė
14:30-14:45 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas kursų dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas kursų dalyvis gauna kursų medžiagą

Laikas ir vieta