Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.
Kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus UAB „Biosistema“ 1 valandos nemokamą individualią aplinkosauginę konsultaciją, kurios vertė 99 Eur+PVM. Sutartu laiku į Jūsų įmonę atvyks arba susisieks nuotolinėmis priemonėmis UAB „Biosistema“ aplinkos apsaugos specialistai, kurie suteiks individualizuotą konsultaciją Jūsų verslui.
Nuo 2025 m. sausio 1 d. įsigalios svarbūs pokyčiai, kurie tiesiogiai palies maisto gamybos ir prekybos sektorių. Keisis pakuočių apskaitos, ženklinimo, mokesčių ir gamintojo atsakomybės taisyklės, todėl maisto produktų gamintojams ir pardavėjams būtina iš anksto pasiruošti.
Dar viena svarbi data – 2025 m. gegužės 1 d.. Nuo šios dienos uždraudžiama neatlygintinai dalinti vienkartines plastikines pakuotes, o pažeidėjams bus skiriamos finansinės sankcijos. Šis pokytis ypač aktualus maisto gamintojams, prekybos tinklams, restoranams, kavinėms ir viešojo maitinimo įstaigoms.
✅ Pakuočių apskaita ir nauji reikalavimai:
✔️ Kaip tinkamai diferencijuoti ir deklaruoti įvairių tipų pakuotes?
✔️ Ką būtina žinoti apie daugkartinių ir kombinuotų pakuočių apskaitą?
✔️ Kaip teisingai pildyti pakuočių apskaitos žurnalą ir FR0524 formą?
✔️ Kada įmonei privaloma mokėti mokesčius už pakuotes?
✅ Vienakartinio plastiko direktyvos (ES direktyva 2019/904) įgyvendinimas:
✔️ `Vienkartinio plastiko naudojimo mažinimo reikalavimai maisto sektoriui
✔️ Plastiko gaminių ženklinimo reikalavimai – kokios pakuotės turi būti pažymėtos?
✔️ Daugkartinių pakuočių naudojimo skatinimas – kokie sprendimai galimi?
✔️ Gamintojo atsakomybės išplėtimas.
✅ Baudos ir atsakomybė už pažeidimus:
✔️ Kokia atsakomybė laukia įmonių, jei jos nesilaikys naujų reikalavimų?
✔️ Kaip išvengti sankcijų ir užtikrinti tinkamą atitiktį teisės aktams?
✔️ Kaip tinkamai pasiruošti aplinkosauginiams patikrinimams?
🔍 Pakuočių apskaitos pildymo pavyzdžiai pagal naujus reikalavimus
🔍 Dažniausiai daromos klaidos ir kaip jų išvengti
🔍 Klausimai-atsakymai su ekspertais
Kam skirtas seminaras?
🔹 Maisto gamintojams ir perdirbėjams
🔹 Maisto prekybos įmonėms ir didmenininkams
🔹 Restoranams, kavinėms, greito maisto tinklams
🔹 Viešojo maitinimo įstaigoms ir renginių organizatoriams
🔹 Aplinkosaugos ir apskaitos specialistams
Pakuočių apskaitos pokyčiai neišvengiami – pasiruoškite jiems dabar!
UAB „Biosistema“ aplinkosaugos specialistų grupės vadovė, dirbanti su įvairaus profilio įmonėmis visoje Lietuvoje, turinti daugiametę praktinę aplinkosauginės dokumentacijos rengimo patirtį. Lektorė, vedanti aplinkosauginius seminarus verslo subjektams visoje Lietuvoje. Vilniaus universiteto Gyvybės mokslų centro magistrantė. Dirba įmonėje, kuri nuo 2004 m. teikia nuolatinės aplinkosauginės dokumentacijos rengimo paslaugas šimtams Lietuvos ir užsienio įmonių.
UAB „Biosistema“ aplinkosaugos specialistų grupės vadovė, turinti didelę praktinę darbo su GPAIS patirtį. Savo darbe nuolatos apmoko naujus specialistus darbui su GPAIS bei įmonių atstovavimui valstybinių aplinkosauginių patikrinimų metu. Vilniaus Gedimino technikos universitete įgijusi aplinkos inžinerijos magistro laipsnį.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
09:00-12:15 | Seminaro trukmė | |
08:30-09:00 | Registracija | |
10:30-10:45 | Pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą | |
Konsultacija Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto. |
Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.