Countline Management
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Nuotolinių pardavimų efektyvinimas ir derybų ypatumai (B2B)

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 8 ak. val.
      Kaina: 148€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Mokymų tikslas – susisteminti bei praktinėmis rekomendacijomis pagilinti dalyvių žinias apie pardavimo procesą bei patobulinti pardavimo įgūdžius.

Mokymai vyksta nedidelėse grupėse, dalyvius kviesime dalyvauti diskusijose bei aptarti dalyvių pardavimo situacijas. Mokymo metu akcentuosime situacijos valdymo svarbą pardavimo metu, mokysimės pardavimus efektyvinančių technikų, nuotolinio bendravimo efektyvinimo, bendravimo specifikos ir kt.

Temos

  1. ĮŽANGINĖ DALIS:
    • Pardavėjo asmenybė ir motyvacija: pasitikėjimas savimi ir tikėjimas produktu. Efektyvi pradžia: pirmo įspūdžio sudarymas.
    • Pardavimo klimato kūrimas ir pozityvaus santykio formavimas. Pirmo įspūdžio efektas ir kas „užmuša“ įvaizdį?
  2. NUOTOLINIS BENDRAVIMAS:

    Pardavimo telefonu ypatumai:

    • Bendravimo telefonu ypatumai, pokalbio pradžia, pirmas įspūdis; Kaip kalbėti, kad patiktumėte klientui? Klaidos kontakto pradžioje;
    • Balso svarba;
    • Pasiruošimas pokalbiui, informacijos rinkimas;
    • Kokiomis frazėmis užmegzti pašnekesį? Kliento sudominimas;
    • Poreikių išsiaiškinimas. Kaip formuluoti klausimus? Klausimų uždavimo klaidos;
    • Aktyvus klausymasis: ką tai reiškia?
    • Pasipriešinimas kontaktui: administratorių / sekretorių barjero įveikimas;
    • Sudominimas produktu;
    • Pokalbio užbaigimas;
    • Kalbos kultūra, „parazitiniai“ žodžiai;
    • Ką daryti, jei sprendimo priėmimas užsitęsė?
    • Pakartotiniai skambučiai;
    • Kai kurios bendravimo telefonu gudrybės ir dažniausios kalbėjimo telefonu klaidos.

    Bendravimas video ryšiu (nuotoliniu būdu): Pasiruošimas pokalbiui, kūno kalba video kontakto metu; Skaidrių, vizualinės informacijos naudojimas; Rekomendacijos.

    Susirašinėjimas elektroniniu paštu:

    • Struktūra, turinys, informacijos teikimas, stilius;
    • Pasiūlymų teikimas; Kiek variantų siūlyti?
    • Tolimesnis susirašinėjimas;
    • Ką mums sako elektroniniai laiškai?
    • Dažniausios klaidos, praktiniai patarimai, psichologinės rekomendacijos;
    • Atvejų analizė.
  3. PARDAVIMO PROCESO ETAPAI:

    Pirkėjo perpratimas: poreikių išsiaiškinimas – pasiruošimas sėkmingam pardavimui.

    Efektyvaus pasiūlymo teikimas. Kaip pasiekti tikslą?

    • Kuo skiriasi prekės savybės ir naudos?
    • Kiek produktų variantų siūlyti?
    • Kaip kalbėti su skirtingais pirkėjų tipais?

    Pirkėjo prieštaravimų įveikimas, derybų vedimas:

    • Derybos dėl kainų. Kaip kalbėti apie kainas? Metodai;
    • Nuolaidų teikimas. Dažniausios klaidos.

    Sėkmingas pardavimo užbaigimas:

    • Kaip elgtis, kai pirkėjas sako ,,turiu pagalvoti“;
    • Gerai veikiantys užbaigimo metodai;
    • Pardavimai ,,kekėmis“ (pardavimų didinimas).

ŽINIOMIS DALINASI

Dr. R. Lekavičienė

socialinių (psichologijos) mokslų daktarė, daugiau nei 16 metų konsultuoja organizacijas ir veda seminarus Lietuvos ir užsienio kapitalo įmonėms asmeninio pardavimo efektyvinimo, klientų aptarnavimo, konfliktų valdymo, derybų vedimo, prezentacijų vedimo, emocinio intelekto, vadovavimo psichologijos, lyderystės, komandos efektyvinimo, motyvavimo ir kitomis temomis.

Lektorė vedusi daugiau nei 28 000 valandų mokymų, dalyvavusi stažuotėse bei tarptautinėse konferencijose Vokietijoje, Austrijoje ir kitose užsienio šalyse, yra populiarių knygų „Bendravimo psichologija šiuolaikiškai“, „Psichologija šiandien“, „Žmonių santykiai organizacijose“ bendraautorė, vykdžiusi emocinio intelekto tyrimus Lietuvoje,  metodikų kūrimo ir adaptavimo bendraautorė, dažnas svečias televizijos ir radijo reportažuose.

Dr. Rosita Lekavičienė tarptautiniame norvegų Ekonomikos ir vadybos universitete ISM buvo pripažinta viena iš populiariausių lektorių.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

09:00-16:15 Seminaro trukmė
08:30-09:00 Registracija
10:30-10:45 Pertrauka
12:15-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden