Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Labdaros ir paramos fondų finansinė atskaitomybė, deklaravimas ir naujovės 2024 m.

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 5 ak. val.
      Kaina: 115€
  • Kiekvienas dalyvis gauna dovanų!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Labdaros ir paramos fondai – viena iš pelno nesiekiančių juridinių vienetų rūšių. Visi pelno nesiekiantys vienetai svarbiausia apskaitos ir mokesčių sritimi turėtų laikyti gautos paramos ir labdaros panaudojimą bei tinkamą paskirstymą. Labai svarbu pradėti nuo pirminių apskaitos dokumentų įforminimo iki finansinių ataskaitų sudarymo. Nes už 2022 metus pelno nesiekiančių vienetų finansinės ataskaitos buvo peržiūrimos Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybos. Kokie pažeidimai ar trūkumai buvo nustatyti?

Pabrėžtina, jog metinės veiklos ataskaitos šioms organizacijoms yra viena iš atsiskaitymo už darbus, projektus ar suteiktą paramą, formų. Supažindinant piliečius su ataskaitomis didinamas skaidrumas ir kuriama tarpusavio pasitikėjimu grįsta visuomenė. Ataskaitos nepateikus ar to nepadarius laiku rizikuojama netekti paramos gavėjo statuso.

Seminaro metu aptarsite šiuos ir kitus aktualiausius pokyčius labdaros ir paramos fondų veiklos kontekste:

Dovanos!

  1. Kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus 30% vertės nuolaidų kodą, su kuriuo galės įsigyti:
    • Įmonės vidaus tvarkos – atsakomybių ir procesų optimizavimo įrankis. Paruoštos tvarkos orientuotos į įmonėje vykstančius pagrindinius procesus, todėl vietoj keliasdešimties neretai besidubliuojančių tvarkų, kuriose prarandamas laikas ir fokusas esminiams dalykams ieškant atsakingų asmenų ar teisingos bei vadovo patvirtintos procedūros, galėsite turėti koncentruotas ir visą procesą apimančias tvarkas. Efektyvumas slypi paprastume!
    • Apskaitos politika PLIUS, kuri atitinka naujajame FAĮ nustatytą ūkinių operacijų registravimo ir vertinimo tvarką, kurią privalo turėti kiekviena įmonė. Tai naudingas įrankis įmonei, palengvinantis apskaitos tvarkymą, nes joje iš anksto nustatomi apskaitos tvarkymo principai, registravimo, vertinimo, klasifikavimo procedūros, finansinių ataskaitų teikimo susitarimai, taisyklės ir praktika, siekiant apibendrinti informaciją apie įmonės ūkinę veiklą.
  2. Kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus interaktyvią pagalbinę darbo priemonę, parengtą vadovaujantis Pelno mokesčio įstatymu ir jo komentaru. Pateikiama susisteminta informacija su schemomis ir pavyzdžiais apie leidžiamus, neleidžiamus bei ribojamų dydžių leidžiamus atskaitymus (vertė – 30 Eur).

*kodas ir priemonė bus atsiųsti po seminaro į Jūsų nurodytą el. pašto adresą.

Temos

  1. Apskaitos tvarkymo ypatumai:
    • Pirminiai apskaitos dokumentai – tinkamai įforminti ir su trūkumais.
    • Paramos ir labdaros gavimo ir teikimo dokumentai.
  2. Finansinė atskaitomybė:
    • Finansinių ataskaitų kokybė – tik laikantis nustatytų reikalavimų. Labai svarbu pateikti visą privalomą informaciją aiškinamajame rašte.
    • Nepateikus finansinių ataskaitų – galima netekti ir paramos gavėjo statuso.
  3. Pelno mokestis:
    • Pelno mokesčio objekto nustatymas pelno nesiekiantiems vienetams.
    • Leidžiamų ir neleidžiamų atskaitymų nustatymo problematika.
  4. Darbuotojai ir savanoriai:
    • Savanorių darbas – kada jis galio būti traktuojamas nelegaliu darbu?
  5. Finansavimo ir gautos paramos gavimas ir panaudojimas:
    • Paramos teikimo metinės ataskaitos FR0477 formos, paramos gavimo ir panaudojimo metinės ataskaitos FR0478 formos užpildymo rekomendacijos.
    • Parama, tampanti pelno mokesčio objektu.
    • Metinės paramos deklaracijos.
  6. Nepatikimi mokesčių mokėtojai. Kaip tai apriboja pelno nesiekiančių įmonių veiklą?
    • Grėsmė įmonėms – nepatikimo mokesčių mokėtojo statusą gali lemti ir naujai į darbą priimtas vadovas, jeigu turi galiojantį nusižengimą.
    • Kaip ištaisyti susidariusią padėtį?

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-14:30 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-12:45 Pietų pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.