Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Apskaitos įmonių veiklos ypatumai, prievolės ir darbo specifika 2022 m. Kas pasikeitė po FAĮ įsigaliojimo?

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
     

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Apskaitos paslaugų teikimas klientų dažnai suprantamas kaip visapusiškas veiklos organizavimas, nors apskaitos paslaugos yra tikrai siauresnės apimties. Todėl būtina turėti pakankamai teorinių ir praktinių žinių tiek apie skirtingas verslo formas, tiek ir daug išmanyti nuo pirminių apskaitos dokumentų registravimo iki apskaitos politikos bei vidaus kontrolės tvarkos sukūrimo.

2022-05-01 įsigaliojo naujos redakcijos Finansinės apskaitos įstatymas, kuriuo įtvirtinta pareiga apskaitos funkcijas atliekančiam arba paslaugas teikiančiam asmeniui nusistatyti apskaitos paslaugų teikimo organizavimo bei kontrolės tvarką ir jos laikytis.

AVNT patvirtino ir paskelbė ne vieną rekomendaciją:

Atkreiptinas dėmesys, kad 2022-08-01 įsigaliojo Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo pakeitimai, pagal kuriuos įstatyme įpareigoti asmenys atsižvelgia ar informacija yra pateikta į posistemį JANGIS bei pateiktos informacijos tikrumą. Nepateikus naudos gavėjų duomenų, gali būti taikomos ne tik finansinės, bet ir veiklos apribojimo sankcijos.

2022-05-01 įsigaliojo ir administracinių nusižengimų ir baudžiamojo kodekso pakeitimai, susiję su aplaidžiu ir apgaulingu finansinės apskaitos tvarkymu ir organizavimu.

Apskaitos paslaugas teikiančiai įmonei nebeliko prievolės apdrausti savo civilinę atsakomybę bendrosios civilinės atsakomybės draudimu.

2022-08-01 VMI atvėrė visoms Lietuvos įmonėms individualius jų profilius. Jie leidžia įmonės vadovui susipažinti su rizikomis, kurias įmonės veikloje įžvelgia mokesčių administratorius ir kurios gali tapti stebėsenos, kontrolės procedūrų inicijavimo priežastimi. Kokios spalvos Jūsų klientų VMI individualūs profiliai? Kokias galias įgauna klientai derybose dėl apskaitos paslaugų teikimo? Kokia atsakomybė tenka kiekvienai sutarties šaliai? 

Seminaro metu lektorės supažindins, su pasikeitusiomis teisės aktų nuostatomis bei atsakys į Jums rūpimus klausimus.

Temos

1 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (10:00-14:00 val.)

  1. Naujos redakcijos Finansinės apskaitos įstatymas – prievolės, rizikos, atsakomybės.
  2. Apskaitos paslaugų teikimo sutarties sudarymo ypatumai. Pakeitimai nuo 2022-05-01.
  3. Apskaitos paslaugų kainos nustatymo kriterijai.
  4. Kliento atstovavimo ribų nustatymas. Atsakomybės pasidalijimas tarp apskaitos paslaugų įmonės ir kliento.
  5. Apskaitos paslaugų įmonės struktūros modelio pasirinkimas – atskirų apskaitos sričių paskirstymas darbuotojams ar apskaita „nuo pirminių dokumentų iki balanso“ tam pačiam darbuotojui?
  6. Apskaitos paslaugų kokybės kontrolės sistemos sukūrimas. Vidaus kontrolė.
  7. Ypatumai, teikiant apskaitos paslaugas audituojamoms įmonėms – prievolės pagal Tarptautinius audito standartus.
  8. Klientų buhalterinių likučių ir kitų dokumentų perėmimo procedūros. Dokumentavimas.
  9. Kokius darbus apima sąvoka „apskaitos paslaugos“?
  10. Bendravimo su klientu alternatyvos – nuo dokumentų gavimo paštu iki reguliarių susitikimų, aptariant mėnesio veiklos finansinius rodiklius. Elektroninio pašto svarba.
  11. „Problemiški“ klientai: kada verta pašalinti nesusipratimus ir tęsti bendradarbiavimą, o kada – kuo greičiau nutraukti sutartį?
  12. Nesutarimų su klientais dokumentavimas.
  13. VMI individualūs klientų profiliai – ką pasako apie Jūsų darbo kokybę?

2 dalis. Lektorė Lorena Paškūnaitė-Lickan (14:00-15:45 val.)

  1. Prievolės dėl kliento tapatybės nustatymo ir kliento veiklos stebėsena pagal LR pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymą, naujovės po 2022-08-01 d. 
  2. Apskaitos paslaugų teikimo sutarties teisiniai aspektai įsigaliojus FAĮ.
  3. Apskaitos įmonių vadovų ir buhalterių atsakomybė: naujausia teismų praktika.
  4. VMI individualūs klientų profiliai – kokia atsakomybė tenka klientui, kokia apskaitos įmonės vadovui?

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje bei didžiuosiuose šalies žiniasklaidos portaluose. Jurgita Navikienė nuolat ir pati kelia kvalifikaciją. Pastaraisiais metais dalyvavo mokymuose Austrijoje Antikorupcijos akademijoje ir Baltijos šalyse gilinosi į valdybų gerąją praktiką.
J. Navikienė prisideda prie verslumo Lietuvoje skatinimo – aktyviai dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose, yra Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė ir padeda jauniems verslininkams suteikdama jėgų judėti pirmyn. Kaip Jurgita teigia, „mentoriaus vaidmuo pradedančiojo verslininko kelyje yra daugialypis – tai ne vien dalijimasis profesine patirtimi, dalykinėmis žiniomis, bet ir mokinio asmeninių savybių vertinimas bei pasiūlymas jam lygiagrečiai tobulinti tam tikras mažiau išreikštas asmenines kompetencijas“.

Lorena Paškūnaitė-Lickan

Lorena Paškūnaitė – Lickan yra UAB „LEXIN auditas”, teikiančios audito, teisės ir verslo konsultavimo paslaugas, teisininkė. Vilniaus universitete yra įgijusi teisės magistro laipsnį bei ekonomikos magistro laipsnį Šiaulių universitete. Lektorė turi daugiau nei 9 metų teisinio darbo patirtį įmonių steigimo, pertvarkymo, reorganizavimo, statybų rangos, įmonių bankroto, darbo teisinių santykių, įvairių sutarčių rengimo bei teisminio atstovavimo srityse. Nuo 2015 m. yra įgijusi bankroto administratorės kvalifikaciją.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Nuotolinė registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.