Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Įmonių grupių („holdingų“) struktūros: steigimas, apmokestinimas ir mokesčių planavimas

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
     
  • Specialus pasiūlymas!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

APIE SEMINARĄ

Net ir keičiantis mokestinei aplinkai bei iškylant naujiems iššūkiams, kai daugelis valstybių siekia griežtinti kontroliuojančioms (holdingo) bendrovėms taikytinus reikalavimus, įmonių grupių struktūros vis dar išlieka populiarios. Kontroliuojančios bendrovės vis dar naudojamos ne tik verslo rizikų valdymui, bet ir mokestiniam planavimui, suteikdamos tam tikrų lengvatų ir galimybių plėtoti veiklą.

 

Atkreiptinas dėmesys, kad 2023-06-23 įsigalioja Įmonių atskaitomybės įstatymo pakeitimai, įtvirtinantys reikalavimus stambioms įmonių grupėms, rengti pelno mokesčio informacijos ataskaitą, ją teikti JAR tvarkytojui bei skelbti įmonės interneto svetainėje. Nauja pareiga atsiras rengiant ataskaitas nuo 2024 m. birželio 22 d. ir vėliau prasidedančių ataskaitinių laikotarpių.

 

Seminare lektoriai kalbės apie kontroliuojančių bendrovių kaip verslo formos pranašumus mokestiniu atžvilgiu, pateiks teisės aktų komentarus, aptars mokesčių planavimo galimybes tiek Lietuvoje, tiek Europos Sąjungoje, taip pat šių dienų iššūkius įmonių grupių struktūroms.

 

Temos

1 dalis. Lektorė Jūratė Zarankienė (10:00-14:00 val.)

  1. Holdingo bendrovės samprata.
  2. Holdingo bendrovės steigimo tikslai.
  3. Lietuvos holdingo bendrovių teisiniai ir mokestiniai aspektai:
    • Holdingo bendrovių veiklos reglamentavimas;
    • Su holdingo bendrovių veikla susiję pelno mokesčio aspektai:
      • Holdingo bendrovių pajamų apmokestinimas;
      • Valdymo mokesčiai – kainodara, paskirstymas grupės įmonėms;
      • Veiklos sąnaudų pripažinimas;
      • Finansavimo sąnaudų pripažinimas;
      • Kiti susiję klausimai.
    • Holdingo bendrovės išmokų apmokestinimas prie pajamų šaltinio;
    • Su holdingo bendrovių veikla susiję pridėtinės vertės mokesčio aspektai;
    • Perėjimo prie holdinginės struktūros mokestiniai aspektai.
  4. Tarptautinių holdingų steigimas:
    • Esminiai reikalavimai, keliami holdingo steigimo valstybei;
    • Holdingo steigimui patrauklios jurisdikcijos, jų privalumai ir trūkumai;
    • Pozityvių pajamų pripažinimo klausimai;
    • Užsienio holdingo bendrovių pranašumai ir trūkumai, lyginant su Lietuvos holdingo bendrovėmis.
  5. Mokesčių planavimas, panaudojant holdingo bendroves:
    • Mokesčių planavimo galimybės;
    • Mokestinės aplinkos pokyčiai ir kylančios mokestinės rizikos;
    • Poreikis peržiūrėti egzistuojančias struktūras.

2 dalis. Auditorius Artūras Kapitanovas (14:00-15:45)

  1. Akcijų perleidimo operacijų mokestiniai klausimai: pirkimas ir pardavimas, akcijų apsikeitimo problematika.
  2. Veiklos perleidimo mokestinės pasekmės.
  3. Dividendų ir paskirstytojo pelno apmokestinimas.
  4. Palūkanų ir autorinių atlyginimų apmokestinimo probleminiai klausimai.
  5. Iš akcininkų gautų paskolų mokestiniai ypatumai.
  6. Metinė atskaitomybė:
    • Konsoliduotosios atskaitomybės rengimas ir teikimas;
    • Finansinės ataskaitos pateikimo tvarkos pakeitimai, kai įmonės vadovas yra užsienietis.
  7. Dvigubo apmokestinimo išvengimo procedūra.
  8. Holdingų veikimas ofšorinėse zonose.

Specialus pasiūlymas!

Dalyvaujant daugiau nei 1 dalyviui iš tos pačios įmonės, antram ir paskesniam dalyviui seminaro kaina 150 Eur + PVM!

ŽINIOMIS DALINASI

Artūras Kapitanovas

Auditorius, mokesčių konsultantas. Artūras Kapitanovas dirbo Finansų ministerijoje, vėliau – Audito skyriaus viršininku Valstybinėje mokesčių inspekcijoje prie Finansų ministerijos. Šiuo metu lektorius dirba kaip nepriklausomas auditorius ir mokesčių konsultantas. Įmones mokesčių ir apskaitos klausimais audituoja, konsultuoja ir joms atstovauja valstybės institucijose jau daugiau nei 20 metų. Artūro Kapitanovo seminaruose per metus apsilanko daugiau nei 10 000 dalyvių. Kasmet lektorius veda daugiau nei 70 seminarų, kurių net 87 proc. buvo įvertinti 10 balų iš 10.

Jūratė Zarankienė

Finansinės apskaitos ir mokesčių srityje Jūratė dirba jau daugiau nei 15 metų. Šiuo metu Jūratė yra Mazars vadovaujanti partnerė. Mazars teikia mokesčių konsultacijų, apskaitos, audito paslaugas ir sandorių paslaugas. Prieš tapdama Mazars partnere, Jūratė 7 metus vadovavo TaxLink Baltic, daugiau kaip 7 metus vadovavo Ernst & Young Baltic mokesčių grupei, virš 2 metų dirbo vietinėje audito kompanijoje, kurioje, dalyvaudama atliekant finansinius auditus, Jūratė įgijo reikšmingos patirties finansinės apskaitos ir analizės srityse. Jūratė yra aukščiausio lygio ekspertė Lietuvos bendrovių apmokestinimo (mokestinės peržiūros, einamieji mokestiniai klausimai), tarptautinio apmokestinimo (tarptautinis struktūrizavimas, sandorių kainodara, dvigubo apmokestinimo klausimai), o taip pat sandorių apmokestinimo (specialios paskirties mokestiniai patikrinimai (angl. tax due diligence), įsigijimų ir perleidimų struktūrizavimas, pirkimo – pardavimo sutarčių peržiūra) srityse.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

ORGANIZUOKITE ŠIUOS MOKYMUS TIK SAVO ORGANIZACIJAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Seminaro informacija

Programa

10:00-15:45 Seminaro trukmė
9:00-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Pertrauka

Papildoma Informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Jums taip pat gali būti aktualu

nuotoliniai-kursai
Nuotoliniai
kursai
16 ak. val.
180€
Emilis Vasiliauskas
  • 2024-05-21 Nuotoliniai mokymai
  • 2024-05-21 Vilnius
  • Visi dalyviai gaus dovanų!
  • -20%
    Speciali -20% kaina!
nuotoliniai-kursai
Nuotoliniai
kursai
20 ak. val.
220€
J. Lipavičius, D. Liučvaitis, E. Vasiliauskas
  • 2024-06-11 Nuotoliniai mokymai
  • 2024-06-11 Vilnius
  • Visi dalyviai gauna dovanų!
  • Taikoma nuolaida!
  • -20%
    Speciali -20% kaina!
seminaras
Seminaras
10 ak. val.
110€ (+ PVM)
Emilis Vasiliauskas
  • Kiekvienas seminaro dalyvis gauna dovanų!
  • Specialus pasiūlymas!

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.