Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Net ir keičiantis mokestinei aplinkai bei iškylant naujiems iššūkiams, kai daugelis valstybių siekia griežtinti kontroliuojančioms (holdingo) bendrovėms taikytinus reikalavimus, įmonių grupių struktūros vis dar išlieka populiarios. Kontroliuojančios bendrovės vis dar naudojamos ne tik verslo rizikų valdymui, bet ir mokestiniam planavimui, suteikdamos tam tikrų lengvatų ir galimybių plėtoti veiklą.
Atkreiptinas dėmesys, kad 2023-06-23 įsigalioja Įmonių atskaitomybės įstatymo pakeitimai, įtvirtinantys reikalavimus stambioms įmonių grupėms, rengti pelno mokesčio informacijos ataskaitą, ją teikti JAR tvarkytojui bei skelbti įmonės interneto svetainėje. Nauja pareiga atsiras rengiant ataskaitas nuo 2024 m. birželio 22 d. ir vėliau prasidedančių ataskaitinių laikotarpių.
Seminare lektoriai kalbės apie kontroliuojančių bendrovių kaip verslo formos pranašumus mokestiniu atžvilgiu, pateiks teisės aktų komentarus, aptars mokesčių planavimo galimybes tiek Lietuvoje, tiek Europos Sąjungoje, taip pat šių dienų iššūkius įmonių grupių struktūroms.
1 dalis. Lektorė Jūratė Zarankienė (10:00-14:00 val.)
2 dalis. Auditorius Artūras Kapitanovas (14:00-15:45)
Dalyvaujant daugiau nei 1 dalyviui iš tos pačios įmonės, antram ir paskesniam dalyviui seminaro kaina 150 Eur + PVM!
Auditorius, mokesčių konsultantas. Artūras Kapitanovas dirbo Finansų ministerijoje, vėliau – Audito skyriaus viršininku Valstybinėje mokesčių inspekcijoje prie Finansų ministerijos. Šiuo metu lektorius dirba kaip nepriklausomas auditorius ir mokesčių konsultantas. Įmones mokesčių ir apskaitos klausimais audituoja, konsultuoja ir joms atstovauja valstybės institucijose jau daugiau nei 20 metų. Artūro Kapitanovo seminaruose per metus apsilanko daugiau nei 10 000 dalyvių. Kasmet lektorius veda daugiau nei 70 seminarų, kurių net 87 proc. buvo įvertinti 10 balų iš 10.
Finansinės apskaitos ir mokesčių srityje Jūratė dirba jau daugiau nei 15 metų. Šiuo metu Jūratė yra Mazars vadovaujanti partnerė. Mazars teikia mokesčių konsultacijų, apskaitos, audito paslaugas ir sandorių paslaugas. Prieš tapdama Mazars partnere, Jūratė 7 metus vadovavo TaxLink Baltic, daugiau kaip 7 metus vadovavo Ernst & Young Baltic mokesčių grupei, virš 2 metų dirbo vietinėje audito kompanijoje, kurioje, dalyvaudama atliekant finansinius auditus, Jūratė įgijo reikšmingos patirties finansinės apskaitos ir analizės srityse. Jūratė yra aukščiausio lygio ekspertė Lietuvos bendrovių apmokestinimo (mokestinės peržiūros, einamieji mokestiniai klausimai), tarptautinio apmokestinimo (tarptautinis struktūrizavimas, sandorių kainodara, dvigubo apmokestinimo klausimai), o taip pat sandorių apmokestinimo (specialios paskirties mokestiniai patikrinimai (angl. tax due diligence), įsigijimų ir perleidimų struktūrizavimas, pirkimo – pardavimo sutarčių peržiūra) srityse.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
10:00-15:45 | Seminaro trukmė | |
9:00-10:00 | Registracija | |
12:00-13:00 | Pietų pertrauka | |
14:30-14:45 | Pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.