Countline Management Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Atlygio ir papildomų naudų sistemų kūrimas, keitimas ir atnaujinimas

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 7 ak. val.
     
  • Visi dalyviai gauna dovanų!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Keičiantis aplinkybėms darbdaviai ir toliau sparčiai koreguoja įprastus darbo organizavimo metodus ir darbuotojų motyvavimo būdus.  Palankiu  metu motyvavimo būdų įvairovė ir dydis plečiamas,  o susidarius nepalankioms aplinkybėms – koreguojamos esamos. Kasmet kylant minimaliam ir pareiginiam darbo užmokesčiui, ne išimtis ir 2023 m., nepakitusios kitos materialinės motyvavimo priemonės gali tapti neveiksmingomis. Ką ir kaip keisti, kad darbuotojai jaustųsi motyvuoti bei taikant motyvavimo priemones nepritraukti bereikalingo kontroliuojančių institucijų dėmesio ir kad motyvavimo priemonės atitiktų DK pakeitimus nuo 2022-11-01?

Seminaro metu nagrinėsime šiuos ir kitus Jums rūpimus klausimus:

  • Ar organizacijoje galiojanti darbo apmokėjimo sistema atitinka darbo sutartyse nustatytus atlyginimus ir papildomas motyvavimo priemones?
  • Naujausius DK pakeitimus nuo 2022-11-01?
  • Kaip motyvuojant darbuotojus atitikti lygių galimybių politiką, pasikeitus LGĮ nuo 2022-08-01?
  • Kurios darbuotojų motyvavimo priemonės yra apmokestinamos, kurios ne?
  • Kaip tinkamai jas apskaityti ir deklaruoti?
  • Kurios darbuotojų motyvavimo priemonės priskiriamos leidžiamiems, o kurios neleidžiamiems atskaitymams?
  • Kiek kainuoja darbdaviui darbuotojų materialinės ir nematerialinės motyvavimo priemonės?

Temos

Auditorė – Jurgita Navikienė

  1. Darbo apmokėjimo sistema pagal Darbo kodeksą privaloma įmonėms, turinčioms 20 ir daugiau darbuotojų. Darbuotojų grupavimas darbo apmokėjimo sistemoje. Galimybės.
  2. Kas privaloma joje? Kaip įmonę riboja naudojama buhalterinė apskaitos programa?
  3. Mėnesinė alga, valandinis darbo užmokestis ar vienetinė darbo užmokesčio sistema. Ką geriausia pasirinkti?
  4. Priedas ar premija? Kada galima neskirti ar sumažinti premiją?
  5. Pagrindiniai mėnesio algų skaičiavimo principai. Kuo skiriasi vidutinio darbo užmokesčio skaičiavimas?
  6. Kaip darbo apmokėjimo sistemos prievolę paversti nauda įmonei? Papildomos naudos. Apmokestinimas (skaičiuoklės pavyzdžiu) – gyventojų pajamų mokestis, valstybinio socialinio draudimo įmokos, pelno mokestis.
  7. Motyvacinių priemonių įvairovė ir apmokestinimas. Pagrindiniai principai. Kokie mokesčiai taikomi motyvacinėms priemonėms – GPM, „Sodros“ įmokos, ar priskiriama leidžiamiems atskaitymams apskaičiuojant pelno mokestį? Kada galima neskaičiuoti mokesčių? VMI ir VDI požiūris.
  8. Darbo krūvio paskirstymo principai. Techninio darbo efektyvinimas. Atsakomybės ribų nustatymas ir pasidalijimas. Galimybė konkuruoti su kitomis įmonėmis. Kvalifikacijos kėlimo galimybės ir skatinimas. Inovacijos.
  9. Aptartų ir taikomų priemonių įgyvendinimas ir aprašymas įmonėje – darbo apmokėjimo sistemoje. Buhalterinės apskaitos programos konfigūravimas keičiant apmokėjimo sistemą ir diegiant naujas motyvacines priemones.

Lektorė – Aistė Mažeikienė. Nepiniginė motyvacija ir naudos žmonėms – ką verta žinoti?

  1. Kokiais atvejais atlygis nepakankamai motyvuoja?
  2. Kokia yra piniginių priedų skyrimo rizika?
  3. Kodėl kalbėjimas apie atlyginimą turėtų būti TABU sąraše?
  4. Naudos, kurios nekainuoja pinigų, bet reikalauja kūrybiškumo, laiko ir energijos. Kaip sužinoti, ką vertina mūsų darbuotojai?
  5. Motyvuojančių klausimų kolekcija: ką vertini iš to, ką turi ir kiti.
  6. Įkvepiantys kitų organizacijų pavyzdžiai. Ką galime taikyti?
  7. „Dirbti – smagu?“ („Žuvies“ filosofijos principai ir kiti organizacijų pavyzdžiai)
  8. Kiek kainuoja empatija?
  9. Ką galime padaryti, kad padidintume savo ir kolegų motyvaciją patys, šalia apčiuopiamų naudų? Veiksmų planas: ką atliksime po seminaro savo organizacijoje / padalinyje?

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje bei didžiuosiuose šalies žiniasklaidos portaluose. Jurgita Navikienė nuolat ir pati kelia kvalifikaciją. Pastaraisiais metais dalyvavo mokymuose Austrijoje Antikorupcijos akademijoje ir Baltijos šalyse gilinosi į valdybų gerąją praktiką.

Aistė Mažeikienė

Organizacijų psichologė, konsultantė, turinti 24 metų mokymų ir konsultavimo patirtį, 9 metų patirtį atrankose ir „galvų medžioklėse“, nuolat dirba su žmonėmis, kurie turi maksimaliai valdyti svarbias, kartais ir ekstremalias situacijas: nuo statutinių organizacijų vadovų, pagalbos tarnybų operatorių iki verslo įmonių atstovų. Taip pat Kazimiero Simonavičiaus universitete lektorė dėsto „Bendravimo psichologijos“, „Teisės psichologijos“, „Privačios detektyvinės veiklos“, „Juridinės retorikos“ ir „Vadovavimo bei lyderystės psichologijos“ dalykus.

Dovana!

Kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus papildomų naudų darbuotojui apskaičiavimo ir apmokestinimo skaičiuoklę. Su šia skaičiuokle galėsite apskaičiuoti naudos darbuotojui dydį ir išlaidas darbdaviui, pasirinkę iš 26 galimų naudų variantų!

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-16:30 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:45-15:00 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.