Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Mažosios bendrijos 2023 m.: valdymas, apmokestinimas ir apskaita

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 5 ak. val.
      Kaina: 120€ (+ PVM)
  • Specialus pasiūlymas!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Investicijos į žinias atsiperka! Dalyvaukite mokymuose su kolegomis ir gaukite nuolaidą:

  • Dalyvaujant 2 dalyviams taikoma 5 % nuolaida
  • Dalyvaujant 3 dalyviams taikoma 10 % nuolaida
  • Dalyvaujant 4 dalyviams taikoma 15 % nuolaida
  • Dalyvaujant 5 dalyviams taikoma 20 % nuolaida

Domina mokymai didesnei dalyvių grupei? Susisiekite ilma.macaitiene@countline.lt arba telefonu +370 5 205 3292

Apie seminarą

Mažoji bendrija kol kas išsilaiko naujai steigiamų juridinių asmenų teisinių formų populiarumo viršūnėje. Bet ar ilgai tai truks? Paskelbus mokesčių reformos projektus ši tendencija gali įgyti atbulinį pagreitį.

Seminare aptarsime  numatomus rimtus pakeitimus PMĮ, GPMĮ, PVMĮ, VSDĮ ir kt. projektuose:

  • Padidinti registravimosi PVM mokėtojais ribą iki 55 000 eurų.
  • Leisti taikyti sumažintą 5 proc. PM tarifą, kai apyvarta neviršija 300 tūkst. eurų,  netaikant 10 darbuotojų ribojimo.
  • Automobilių išlaidas priskirti leidžiamiems atskaitymams, atsižvelgiant į išmetamą CO2 kiekį ir pirkimo kainą.
  • Papildyti ribojamų dydžių leidžiamus atskaitymus grupe, susijusia su lengvųjų automobilių įsigijimo, eksploatavimo, remonto ir nuomos išlaidomis (išskyrus nuomojamus ar keleiviams vežti skirtus automobilius).
  • Leisti nemokėti avansinio pelno mokesčio, jei pajamos neviršytų 500 tūkst. eurų (dabar 300 tūkst. eurų).
  • Nuo 2025-01-01 MB nario asmeniniams poreikiams išimtos lėšos, MB nario, gaunamos pajamos pagal su MB sudarytas civilines (paslaugų) sutartis, socialinio draudimo įmokos (ligos, motinystės, nedarbo, pensijų) būtų mokamos nuo 90 proc. apmokestinamų pajamų. Taip pat siūloma didinti lubas iki 60 VDU (nuo buvusių 43 VDU), nuo kurių nebebus skaičiuojamos VSD ir PSD įmokos.

Atkreiptinas dėmesys, kad VMI 2023 m. veiklos planuose išskirtinis dėmesys skiriamas mažųjų bendrijų subjektų kontrolės veiksmams: darbo santykių įforminimo vengimui, mokant kitas (B klasės) išmokas, sudarant kitokias sutartis bei dėmesys neapskaitytam darbui ir kitų pajamų apmokestinimo vengimui, įforminant piniginių lėšų išdavimą atskaitingiems asmenims.

2024-05-01 turėtų įsigalioti Įmonių atskaitomybės įstatymo pakeitimo projektas, pagal kurį metinių finansinių ataskaitų auditas turėtų būti atliktas mažosiose bendrijose, kurios atitiktų du iš trijų minėtų kriterijų – balanse nurodyto turto vertė – per 1,8 mln. Eur,  pajamos – per 3,5 mln. Eur, vidutinis metinis darbuotojų skaičius – daugiau nei 50.

Veikiančioms MB jau dabar verta pasitikrinti, ar naudojantis šios juridinės formos privalumais viskas atliekama tinkamai, ir susipažinus su galimais pokyčiais iš anksto pasiruošti rezervinius veiklos formos keitimo planus.

Seminaro metu nagrinėsime jau įsigaliojusius teisės aktų pakeitimus, tokius kaip:

Seminaras skirtas ne tik apskaitą tvarkantiems asmenims, bet kartu ir MB nariams, o gal net labiausiai jiems būtinas, kad aiškiai suprasdami galėtų tinkamai planuoti mokestinę naštą. Seminaro metu suprasite, kokiomis lengvatomis, lyginant su UAB, galima naudotis bei, kaip pačiam MB nariui, tinkamai tvarkyti apskaitą.

Temos

  1. Mokesčių reforma – kokie pokyčiai bus aktualūs mažosioms bendrijoms?
  2. Mažųjų bendrijų įstatymo apribojimai. Kaip jie daro įtaką ūkinėms operacijoms?
  3. MB privalumai – neribotas MB narių darbo laikas, patogesnis uždirbto pelno išsiėmimas, galimybė spręsti, kiek mokėti kai kurių mokesčių, paprastesnė finansinių ataskaitų rengimo tvarka.
  4. Kokių rūšių pajamas gali gauti MB narys ir MB vadovas? Skirtumai dėl apmokestinimo.
  5. Finansinė apskaita mažosiose bendrijose. Ypatumai dėl finansinių ataskaitų rinkimo pateikimo Juridinių asmenų registrui. Kokios sankcijos gresia, neįvykdžius šios pareigos?
  6. Turto, įsipareigojimų apskaitos problemos, pajamų pripažinimo ir sąnaudų registravimo alternatyvos. Kaip pasirinkti naudingiausią apskaitos būdą?
  7. Finansinės apskaitos įstatymo pakeitimai. Kaip skaitmenizacija paveiks Jūsų MB veiklą ir apskaitą?
  8. Mokesčių apskaičiavimo ypatumai mažosiose bendrijose.
  9. Mokesčių lengvatos.
  10. Mokesčių deklaracijų pildymas ir atspindėjimas finansinėje apskaitoje.
  11. Finansinės atskaitomybės procesas – pagrindiniai principai ir finansinių ataskaitų teikimas Juridinių asmenų registrui.
  12. Finansinių ataskaitų rinkinio sudarymo kūrybiniai aspektai.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

09:00-13:15 Seminaro trukmė
08:30-09:00 Registracija
10:30-10:45 Pertrauka
12:00-12:15 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.