Countline Management Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Elektroninės prekybos vykdymo galimybės, mokesčiai ir apskaita

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 5 ak. val.
      Kaina: 80€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Tiesioginė seminaro transliacija

Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Apmokėjus sąskaitą, kartu su registracijos patvirtinimu el. paštu atsiųsime nuorodą bei prisijungimo instrukciją.

Apie seminarą

Pasaulinės statistikos bazės „Statista“ naujausiais duomenimis, šiuo metu pasaulyje egzistuoja apie 1,92 mlrd. elektroninių pirkėjų. Elektroninei prekybai augant taip sparčiai, spėjama, kad po trejų metų pardavimai internete išaugs beveik 10 proc. Taip pat, daugelyje šalių karantino metu uždraudus prekybą nemaisto produktais fizinėse parduotuvėse, el. prekyba yra bene vienintelis prekybos būdas.

Tokiu būdu įmonės sutaupo lėšų parduotuvių įsigijimui, nuomai, išlaikymui. O šiuo metu daugeliui mažmeninės prekybos įmonių tai vienintelis savo prekių pardavimo būdas.

Kaip ir bet kokia kita prekybos forma, elektroninė prekyba turi savitą specifiką, tam tikrus principus, apskaitos ir mokesčių grėsmes. Siekdami jų išvengti ir sėkmingai tvarkyti elektroninį verslą, mažmenine prekyba užsiimantys verslininkai turėtų ypač atkreipti dėmesį į šiuos pasikeitimus:

  • 2020 m. sausio 1 d. įsigaliojo PVM įstatymo pakeitimai, taip pat susiję su elektronine prekyba.
  • Visi gamintojai ir importuotojai turi registruotis GPAIS esančiame Gamintojų ir importuotojų sąvade, nes mažmeninė prekyba patenka į G1 kategorijos veiklų sąrašą, kurios turi pildyti pirminės atliekų apskaitos žurnalą.

Seminare bus gilinamasi į registravimąsi PVM mokėtoju užsienyje, PVM deklaracijų užpildymą ir teikimą, el. prekybos vykdymo galimybes ir būdus ir kitas elektroninės prekybos aktualijas, taip pat bus pateikiami atsakymai į svarbiausius ir dažniausiai kylančius klausimus:

  • Kaip sėkmingai vykdyti prekybą elektroninėje erdvėje ir pasiekti potencialų klientą?
  • Kaip tvarkyti elektroninės prekybos apskaitą – išrašyti PVM sąskaitas faktūras, registruoti mokėjimus, apskaityti komisinius mokesčius?
  • Ar reikia registruotis PVM mokėtoju užsienio valstybėje, kurioje prasideda prekių gabenimas pirkėjams?
  • Ar užsienyje dirbantys darbuotojai turi ten registruotis mokesčių mokėtojais?

Temos

  • 1 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (10.00-12.15)

  1. Elektroninės prekybos masto didėjimas: kaip įmonei prisitaikyti?
  2. Elektroninės prekybos vykdymo vieta. Rizika dėl nuolatinės buveinės apmokestinimo užsienyje.
  3. Elektroninės prekybos dokumentavimas: užsakymų pateikimas ir priėmimas, prekių pardavimas, gabenimas. Atsiskaitymų valdymas ir apskaita.
  4. Finansinė apskaita elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse pagal VAS.
  5. Apskaitos politikos pasirinkimo galimybės.
  6. Turto, įsipareigojimų apskaitos problemos, pajamų pripažinimo ir sąnaudų registravimo alternatyvos.
  7. Veiklos finansavimo alternatyvos. Pelno paskirstymas.
  8. Prievolių dėl iMAS sistemos vykdymas.
  9. Mokesčių apskaičiavimo ypatumai elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse:
    • Pelno mokestis;
    • Pridėtinės vertės mokestis. Ypatumai dėl apmokestinimo objekto vietos. 2020 metų reikšmingi pasikeitimai – gal pavyks išvengti registravimosi PVM mokėtoju užsienyje?;
    • Gyventojų pajamų mokestis. Kitų išmokų gyventojams apmokestinimo ypatumai;
    • Kiti mokesčiai, GPAIS reikalavimai.
  10. Mokesčių lengvatos elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse.
  11. Mokesčių deklaracijų pildymas ir atspindėjimas finansinėje apskaitoje.
  12. Finansinės atskaitomybės procesas: pagrindiniai principai ir finansinių ataskaitų teikimas Juridinių asmenų registrui.
  13. Finansinės apskaitos ir ataskaitų sudarymo kūrybiniai aspektai.
  • 2 dalis. Lektorius Vitalijus Dubietis (12.45-14.15)

  1. Sėkminga el. prekybos pradžia:
    • Nuo ko pradėti?
    • Potencialių klientų pritraukimo galimybės ir būdai;
    • Apmokėjimo už prekes ir pristatymo organizavimo patarimai;
    • Klausimų-atsakymų sesija.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė 

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

J. Navikienė prisideda prie verslumo Lietuvoje skatinimo – aktyviai dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose, yra Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė ir padeda jauniems verslininkams suteikdama jėgų judėti pirmyn.

Vitalijus Dubietis

Projekto verskis.lt vadovas. Projektas skirtas elektroninių parduotuvių įsigijimui nuomos arba nuosavybės pagrindais. Lektorius turi 15 m. sėkmingą patirtį kuriant ir plėtojant įvairius komercinius projektus.  Pagrindinės lektoriaus kompetencijos sritys – el. komercija, projektų vystymas ir priežiūra.

 

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Seminaro informacija

PROGRAMA

10:00-14:15 Seminaro trukmė
9:00-10:00 Nuotolinė registracija
12:15-12:45 Pietų pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. seminaro medžiagą

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.