Informuojame, kad dėl koronaviruso Lietuvoje reaguojame atsakingai, todėl visi mokymai vyksta nuotoliniu būdu. Daugiau informacijos rasite čia.

Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui, Viešajam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Dovanų, renginių, prizų, reklamos ir reprezentacinių išlaidų apmokestinimas

Registruotis
  • 4 ak. val.
      Kaina: 90€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Tiesioginė seminaro transliacija

Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Apmokėjus sąskaitą, kartu su registracijos patvirtinimu el. paštu atsiųsime nuorodą bei prisijungimo instrukciją.

Apie seminarą

Reklaminiai ir reprezentaciniai renginiai suaktyvina įmonių pardavimus, leidžia pritraukti ir išlaikyti pirkėjus. Taip pat jų metu pristatomos naujos prekės rinkai. Nepaisant galimybių, čia slypi nemažai grėsmių – pirmiausia atskirti reklaminius renginius nuo reprezentacinių. Be to, reikia tinkamai pritaikyti mokesčių įstatymuose surašytas taisykles.

Artėjant šventėms, darbdaviai ir verslo partneriai rūpinasi dovanomis. Kaip rasti geriausią derinį – išrinkti patraukliausią dovaną ir dar turėti mažiausiai mokestinių prievolių? Toks derinys egzistuoja – tik reikia žinoti „žaidimo taisykles“. Apie tai ir dar daugiau – konsultaciniame seminare.

Taip pat, vis dar tęsiantis karantino režimui įmonės, kurios nustatė savo darbuotojams prastovas arba dalines prastovas, galėjo kreiptis dėl valstybės subsidijos tokių darbuotojų darbo užmokesčiui. Valstybės parama padeda išlaikyti darbuotojus, neužsidaryti ir nebankrutuoti. Tačiau yra ir “šalutinis” tokios pagalbos poveikis. Tai – didesnis valstybės institucijų dėmesys. Nuo laiškų, gautų iš “Sodros”, iki FNTT vizitų į įmones. Gali būti apklausiamas bet kuris įmonės darbuotojas ir tekti raštu duoti parodymus.

 

Temos

  1. Reklama ≠ Reprezentacija. Kaip atskirti šiuos renginius? Kokia nauda ir grėsmė? Dokumentavimas;
  2. Reklaminių renginių apibūdinimas. Reklaminio pavyzdžio sąvoka ir vertė. Reglamentavimas pagal mokesčių įstatymus – pelno, pridėtinės vertės ir gyventojų pajamų;
  3. Reprezentacinis renginys: kokiam tikslui, kada, kaip dažnai? Ribojimai ir galimybės;
  4. Reprezentacinių dovanų ribojimas;
  5. Dovanos ir prizai iš darbdavio: vertė, rūšys, apmokestinimo prievolės: PVM, pelno ir darbo santykių mokesčių taisyklės. Deklaravimas;
  6. Prizai, nesusiję su darbo santykiais. Ribojimas;
  7. Dovanų, renginių, prizų, reklamos ir reprezentacinių išlaidų apmokestinimas.
  8. Valstybės paramos “šalutinis poveikis” – operatyvūs patikrinimai. Kam būti pasiruošus?

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

Seminaro informacija

PROGRAMA

9:00-12:15 Seminaro trukmė
8:30-9:00 Nuotolinė registracija
10:30-10:45 Kavos Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta