Countline Finance
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Darbo apmokėjimo aktualijos COVID-19 kontekste. Patarimai ir klausimų-atsakymų sesija

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 4 ak. val.
      Kaina: 50€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Tiesioginė seminaro transliacija

Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Apmokėjus sąskaitą, kartu su registracijos patvirtinimu el. paštu atsiųsime nuorodą bei prisijungimo instrukciją.

Apie seminarą

Balandžio 7 d. Seimas priėmė Užimtumo įstatymo pataisas, kuriomis buvo pakoreguotos įstatymo nuostatos, reglamentuojančios subsidijas darbo užmokesčiui paskelbus prastovas. Taip pat nustatyti reikalavimai darbdaviams dėl darbo vietų išlaikymo.

Taip pat įsigaliojo Darbo kodekso 41 str. pakeitimas, kuriuo darbdaviai yra įpareigoti per 1 darbo dieną pranešti Valstybinei darbo inspekcijai apie prastovas darbuotojams, o subsidijas negaunančių subjektų ratas susiaurintas iki biudžetinių įstaigų.

2020-04-15 buvo pakeistas Aktyvios darbo rinkos politikos priemonių taikymo darbdaviams tvarkos aprašas, kuris reglamentuoja paraiškų dėl subsidijos darbo užmokesčiui teikimo tvarką.

Seminaro metu lektorė išsamiai atsakys į klausimus:

  • Kaip tinkamai įforminti darbuotojų prastovas ir pasinaudoti valstybės garantuojama susidija darbo užmokesčiui?
  • Kokius dokumentus reikia pateikti Užimtumo tarnybai dėl subsidijos darbo užmokesčiui ir kaip juos teisingai užpildyti?
  • Kokiu būdu informuoti Valtybinę darbo inspekciją apie įmonėje paskelbtas prastovas?
  • Kaip teisingai pateikti sodrai pranešimus NP-SD, 12-SD,  NP-SD2.

 

Kviečiame prisijungti prie tiesioginės seminaro-konsultacijos transliacijos ir kartu su lektore Jurgita Navikiene išsiaiškinti Jums šiuo metu aktualius darbo užmokesčio klausimus. Seminaro-konsultacijos metu bus galima pateikti visus iškilusius klausimus, į kuriuos atsakymus gausite žodžiu, o po kelių dienų visų klausimų–atsakymų paketą – raštu. Klausimus galima užduoti ir iš anksto, tačiau atsakymus į juos gaus dalyviai, kurie bus užsiregistravę ir apmokėję išankstines seminaro-konsultacijos sąskaitas.

Temos

  1. Darbo santykiai ir ekstremali padėtis. Įforminimas.


  2. Darbo organizavimas karantino metu.


  3. Nuotolinis darbas – įforminimas.


  4. Nedarbingumas – dėl darbuotojo ligos ar vaiko slaugos.


  5. Kasmetinių ar nemokamų atostogų suteikimas – darbdavio teisės ir apribojimai karantino metu. Naujausia VDI nuomonė dėl nepanaudotų atostogų suteikimo nuo liepos 1 dienos.


  6. Prastova ir dalinė prastova. Paskelbimas ir apmokėjimas. Gautas subsidijas gali tekti grąžinti – kaip to išvengti?


  7. Atleidimas iš darbo.
  8. Valstybės pagalba ekonomikai ir konkrečiai įmonei. Nesumokėtų mokesčių našta – ekonominė ir reputacijos. Ar VMI atlaidžiai vertins nesumokėjusius privalomų mokesčių subjektus?

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Mokymai jūsų organizacijoje

COUNTLINE mokymai organizacijoje – tai puikus būdas gauti žinias atitinkančias būtent Jūsų įmonės/įstaigos poreikius Jums patogiu metu ir vietoje. Mokymų programa ir dėstymo trukmė yra koreguojama pagal Jūsų pageidavimus.

Dėl seminarų organizavimo Jūsų įmonėje prašome kreiptis tel. +370 5 263 9922 arba el. paštu mokymai@countline.lt

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-13:00 Seminaro trukmė
9:00-10:00 Nuotolinė registracija
11:30-11:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Klausimų pateikimo forma Jurgitai Navikienei 04-17

  • Klausimus užduokite iš anksto, tačiau atsakymus į juos gaus dalyviai, kurie bus užsiregistravę ir apmokėję išankstines seminaro-konsultacijos sąskaitas.

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.