Countline Management
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Apskaitos įmonių rinkodara: nuo kliento pažinimo iki komunikacijos

Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 105 – 115€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

2020-10-21, Vilnius
Countline mokymų klasė
115€
Apskaitos įmonių rinkodara: nuo kliento pažinimo iki komunikacijos 2020-10-21
su pietumis
115 (+ PVM)
2020-10-21, Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
105€
Apskaitos įmonių rinkodara: nuo kliento pažinimo iki komunikacijos 2020-10-21
105 (+ PVM)

Apie seminarą

Buhalterinių paslaugų rinka Lietuvoje – konkurencinga ir dinamiška. Technologijos leidžia vis labiau automatizuoti apskaitos procesus. Įmonėms, norinčioms efektyviai bendrauti su klientais reikia išsiskirti iš kitų. Todėl būtina turėti atitinkamą rinkodaros strategiją.

Seminare, skirtame buhalterinių paslaugų įmonių vadovams, rinkodaros strategijos konsultantai, atsižvelgdami į sektoriaus tendencijas, dalinsis praktiniais rinkodaros patarimais ir komunikacijos pavyzdžiais.

Temos

  1. Kaip suprasti savo klientą: vartotojų neuromokslų ir psichologijos perspektyva.

    DAUGIAU:
    lektorė dalinsis įžvalgomis apie vartotojo elgseną, vartotojo sprendimų priėmimo kelią, informacijos suvokimo modelius bei reakcijas vartotoją supančioje aplinkoje žvelgiant į vartotoją iš psichologijos ir neuromokslų perspektyvos. Taip pat bus aptartos įpročių bei elgesio pokyčių tendencijos, susijusios su Covid-19 situacija.
  2. Ženklodara ir pozicionavimas: ką privalo turėti kiekvienas prekės ženklas ir kaip identifikuoti savo esamą vietą rinkoje bei siekti norimos pozicijos?

    DAUGIAU: lektorė dalinsis praktinėmis rekomendacijomis, kokie prekės ženklai laimi lyderiaujančias pozicijas (kas aktualu ir svarbu vartotojams). Kalbėsime apie pozicionavimo modelius ir žinutes bei sužinosite, kaip formuoti norimas prekės ženklo asociacijas.

  3. Vertės pasiūlymas ir ryšiai su klientais: kaip išryškinti naudą klientui ir išlaikyti esamus klientus?

    DAUGIAU: lektorė dalinsis bendromis įžvalgomis apie vertės pasiūlymą ir ryšius su klientais. Numatomos bendros dirbtuvės norint išgryninti esamą ir norimą vertės pasiūlymo paketą vartotojams.

  4. Skaitmeninė erdvė: kaip kurti ryšius su potencialiais klientais ir juos pritraukti?

    DAUGIAU: lektorė dalintis realiais komunikacijos pavyzdžiais bei gerosiomis (ir ne tik) praktikomis; atsakys į klausimus, kokius kanalus pasirinkti; kaip reikėtų komunikuoti (į ką atkreipti dėmesį).
  5. Darbdavio įvaizdis: komunikacija klientams ir darbuotojams susilieja į vieną visumą.

    DAUGIAU: lektorė dalinsis praktiniais patarimais ir dizaino aspektais apie darbdavio įvaizdį, kuriamą socialiniuose tinkluose (Facebook, Linkedin, Instagram…).

ŽINIOMIS DALINASI

Dalia Bagdžiūnaitė

Turi 8 metus darbo patirties akademiniame, verslo ir viešajame sektoriuose. Mokslų daktarė vartotojų neuromokslo srityje (Copenhagen Business School, Center for Decision Neuroscience, Danija), devynis mėnesius praleidusi mokslinėje stažuotėje Pietų Kalifornijos universitete Amerikoje (Brain and Creativity Institute). Dalia yra dirbusi rinkodaros, mokslinių tyrimų ir viešojo sektoriaus inovacijų srityse (Copenhagen Business School, Neurons Inc., MoreNoise, Kurk Lietuvai). Dalia specializuojasi neurorinkodaros, neurodizaino ir neuroekonomikos srityse, dėsto ir konsultuoja elgesio mokslo principų, neurotechnologijų taikymo klausimais.

Indrė Razbadauskaitė-Venskė

Turi daugiau kaip 10 metų patirties rinkodaros srityje. LCC tarptautinio universiteto, ISM bei LTVK dėstytoja, „LiMA“ Klaipėdos skyriaus valdybos pirmininkė, „Nepaleisk svajonės“ (renginių planavimas, koordinavimas ir dekoras) įkūrėja bei „Global key“ (rinkodaros konsultacijos ir neurorinkodaros tyrimai) bendraturtė, hakatonų / startuolių mentorė, visuomenininkė, Klaipėdos 2019 metų jaunoji verslininkė.

Inesa Budginė

Reklamos agentūros „Stand Up“ vadovė ir įkūrėja, reklamos srityje dirba 12 metų, profesinės patirties bagažas – per 1 000 reklamos projektų, tarp kurių bendradarbiavimas su tokiais prekės ženklais kaip SAMSUNG, DFDS Seaways ir kt. Nereikalingų prekių ar paslaugų nebūna – būna tik nuobodžios ir neveiksmingos jų reklamos. Įtraukiantis, įdomus, naudingas turinys – naujosios kartos kasdienybė. Kaip sukurti paveikią reklamą? „Ką daryti?“ – dažnai klausia reklamos užsakovai. Visi atsakymai – seminare.

Tiesioginė seminaro transliacija

Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Apmokėjus sąskaitą, kartu su registracijos patvirtinimu el. paštu atsiųsime nuorodą bei prisijungimo instrukciją.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

Seminaro informacija

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
9:30-10:00 Registracija
11:30-11:45 Kavos pertrauka
13:15-14:15 Pietų pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą

Laikas ir vieta

2020-10-21, Vilnius
Countline mokymų klasė
115€
Apskaitos įmonių rinkodara: nuo kliento pažinimo iki komunikacijos 2020-10-21
su pietumis
115 (+ PVM)
2020-10-21, Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
105€
Apskaitos įmonių rinkodara: nuo kliento pažinimo iki komunikacijos 2020-10-21
105 (+ PVM)