Informacija
Pardavimų ir pokyčio strategas, keliautojas, rašytojas Tomas Kriščiūnas yra „pardavėjas nuo durų iki durų“. Jau ne vienerius metus, dirbdamas amerikiečių, britų bei norvegų firmų pardavimų strategu visai Vakarų ir Rytų Europai, Vidurinei Azijai, Artimiesiems Rytams ir žinoma – Baltijos šalims pardavinėja bei virtualiai užkalbina žmones smalltalk ir kuria verslo pažinčių ratą.
Jo sukurtos verslo, pardavimų ir marketingo strategijos leido akcininkams sėkmingai sukurti įmonių vertes ir tapti rinkos lyderiais arba sėkmingai jas parduoti. Lektorius 2019 m. išleido knygą „500 dienų su Saudo Arabijos princu: #smūgiai #smalltalk #network“.
Tomo darbo patirtis:
- AB „Stumbras“ komercijos direktoriaus pavaduotojas;
- „DHL International Lietuva“ pardavimų direktorius;
- UAB „Primulator Vilnius“ direktorius ir pardavimų vadovas (barų, restoranų, viešbučių sektorius);
- UAB „Terra florida“ savininkas ir pardavimų vadovas – Segafredo Zanetti kava;
- „Fabbri 1905“ valgomųjų ledų ingredientų platintojas Lietuvoje ir Latvijoje;
- „Jura“ kavos aparatų ir kitos restoranų įrangos platintojas Lietuvoje;
- AB „Archyvų sistemos“ (dokumentų saugojimas ir valdymas) generalinis direktorius ir pardavimų vadovas;
- AB „Arhiivikeskus“, Estija;
- AB „Arhīvu serviss”, Latvija;
- AB „Iron Mountain Baltics“ generalinis direktorius ir pardavimų direktorius; Lietuva, Latvija, Estija;
- „Tejoury Bahrain Ltd“ direktorius ir pardavimų vadovas; Saudo Arabija; Bahreino Karalystė;
- UAB „Pardavimų pajėgos“ įkūrėjas ir vadovas;
- O’Neil Software pardavimų teritorijos Europai ir Azijai verslo vystymo vadovas, USA;
- PIQL Norvegija atstovas Baltijos ir Arabijos pusiasalio šalyse.