Turi 8 metus darbo patirties akademiniame, verslo ir viešajame sektoriuose. Mokslų daktarė vartotojų neuromokslo srityje (Copenhagen Business School, Center for Decision Neuroscience, Danija), devynis mėnesius praleidusi mokslinėje stažuotėje Pietų Kalifornijos universitete Amerikoje (Brain and Creativity Institute). Dalia yra dirbusi rinkodaros, mokslinių tyrimų ir viešojo sektoriaus inovacijų srityse (Copenhagen Business School, Neurons Inc., MoreNoise, Kurk Lietuvai). Dalia specializuojasi neurorinkodaros, neurodizaino ir neuroekonomikos srityse, dėsto ir konsultuoja elgesio mokslo principų, neurotechnologijų taikymo klausimais. Savo tyrimus pristatė pirmaujančiose akademinėse konferencijose (pvz., The Convention of Association for Psychological Science, USA, NeuroPsychoEconomics, EMAC). Doktorantūros projektas nominuotas vienu iš Neurotalent 2015 konkurso finalistų, eksperimentų rezultatai aprašyti Forbes.