Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.

Turizmo įmonių finansinė apskaita ir mokesčiai 2020 m.

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 130€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Turizmo įmonių apskaita – viena iš sudėtingesnių. Mokesčių specifika – reikalaujanti ypač aukštos kvalifikacijos. Todėl pasirenkant apskaitos politiką tenka „nemažai pasukti galvą“. Šiuos klausimus aptarsime seminare – kaip sukurti turizmo įmonės apskaitos politiką ir ją koreguoti. Taip pat jos pagrindu gilinsimės į mokesčių ypatumus – pelno, pridėtinės vertės, nekilnojamojo turto ir kitų. Būtina prisiminti mokesčių lengvatas – juk sutaupyti visada verta.

Darbo santykių ypatumai turizmo įmonėse – taip pat ne visai įprasti. Nes darbuotojams tenka dažnai vykti į užsienio komandiruotės. Naujienų nuo 2020 metų šiuo klausimu taip pat yra – keitėsi komandiruočių apskaitos ir apmokestinimo tvarka.

2019 metų naujiena – nepatikimi mokesčių mokėtojai. Taigi, kada kyla grėsmė būti įtrauktiems į „gėdos sąrašą“ – nepatikimus mokesčių mokėtojus?

Tai tik dalis klausimų, kuriuose nagrinėsime seminaro metu O seminare – apie viską iš eilės ir išsamiai.

 

Temos

  1. Apskaitos politikos pasirinkimas ir monitoringas turizmo įmonėse. Pajamų pripažinimo ir sąnaudų registravimo alternatyvos.
  2. Finansinės apskaitos kūrybiniai aspektai. 2019 metų finansinės atskaitomybės ypatumai – dažniausiai daromos klaidos. Kūrybinė apskaita;
  3. Mokesčių administravimo įstatymo pakeitimų įtaka turizmo įmonėse. Į ką reikėtų atkreipti ypatingą dėmesį?
  4. Pelno mokesčio aktualijos ir jų taikymas turizmo įmonėse. Naujausi Pelno mokesčio įstatymo pakeitimai, galiojantys nuo 2020 m.. Kaip netapti nepatikimu mokesčių mokėtoju?
  5. Dividendų, apmokestinimo tvarka;
  6. PVM ypatumai turizmo įmonėse;
  7. Gyventojų pajamų mokesčio pasikeitimai nuo 2020-01-01: tarifai, NPD, neapmokestinamosios pajamos, pajamos natūra. Deklaravimas;
  8. i.MAS įtaka turizmo įmonių veiklai;
  9. Darbo apmokėjimo sistemos pokyčiai nuo 2020-01-01. Kaip prievolę paversti nauda? Kitos būtinos ir reikalingos tvarkos – dėl darbo laiko apskaitos žiniaraščio pildymo, suminės darbo laiko apskaitos, komandiruočių ir kt.;
  10. Pakeistos pavydinės darbo sutarties užpildymo pavyzdys, aptariant dažniausiai daromas klaidas ir trūkumus;
  11. Darbo laiko tinkamiausios alternatyvos pasirinkimas. Darbo laiko režimas. Suminė darbo laiko apskaita;
  12. Komandiruočių apskaita ir apmokestinimas;
  13. Darbo užmokesčio skaičiavimas: įprastas darbo laikas, darbas naktį, poilsio ar švenčių dieną, viršvalandžiai;
  14. Vidutinio darbo užmokesčio apskaičiavimo tvarkos ypatumai turizmo įmonėse;
  15. Išskaitos iš darbo užmokesčio.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
9:00-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.