Sėkminga adaptacija – darbuotojų kaitos prevencijai

Mokymų trukmė
8 ak. val.
Organizacijos tipas
Privatus
Viešas
Lektorius (-iai)
Aprašymas

- KONSULTACINIS SEMINARAS -

Aistė Mažeikienė – Lektorė yra verslo praktikė, konsultuoja organizacijas nuo 1999 metų. Aistė atlieka kompetencijų įvertinimą, darbuotojų motyvacijos, lojalumo, „slapto kliento“ tyrimus, įdiegia darbuotojų vertinimo sistemą įmonėse. Ji taip pat nustato atrankos ir mokymosi poreikius, sudaro tęstinius mokymosi planus, dalyvauja mokymo efektyvumo vertinime. 92 Aistės straipsniai organizacijų psichologijos tematika publikuoti verslo, mokslo ir populiariuosiuose leidiniuose (1999–2011 m.). Ji turi 9 metų patirtį specialistų ir vadovų atrankos bei „galvų medžioklės“, kompetencijų vertinimo srityje. Be to, ji dėsto „Retoriką“, „Vadovavimo psichologiją“ ir „Žmogiškųjų išteklių valdymą“ dviejose aukštosiose mokyklose. Kaip lektorė turi 13 metų patirtį organizuojant ir vedant verslo, viešųjų bei valstybinių organizacijų darbuotojų mokymus.

Veiksmingas naujokų adaptavimas net iki 30 proc. padidina darbo efektyvumą ir 25 proc. sumažina darbuotojų kaitą. 80 proc. darbuotojų, palikusių darbovietę per pirmuosius darbo metus, sprendimą išeiti priima per pirmąsias dvi darbo savaites. Mokymuose – apie tai, koks mūsų elgesys leis ilgai ieškotiems naujokams jaustis saugiai? Kokią informaciją pateikti naujokui, „nepagražinant“, bet ir atskleidžiant organizacijos vertybes ir darbo tikslus? Adaptacijos klaidų ateityje padės išvengti pateikta vaizdinė medžiaga.

Temos:

  • Adaptacijos ir socializacijos samprata. Ką svarbu žinoti mums?
  • Asmeninė patirtis: kaip aš buvau įvestas?
  • Socializacijos procesas. Kokie žingsniai iš darbuotojo, o kokie veiksmai – iš vadovo pusės užtikrina veiksmingą socializaciją?

Kaip pasirengti naujo darbuotojo priėmimui:

  1. KLAIDA „Manęs nelaukė“. Kaip pasiruošti?
  2. KLAIDA „Mane ignoruoja“.
  3. Su kokiais sunkumais susiduria studentas / naujokas? Kaip išvengti tokių situacijų?
  4. KLAIDA „Per daug informacijos“. Kaip galima efektyviai pateikti didelius studentui / naujam darbuotojui reikalingos informacijos kiekius? Kas padėtų geriau įsiminti? Kaip organizuoti informavimo procesą?
  5. KLAIDA „O kaip yra iš tiesų?“
  6. Kokią informaciją Jūs suteikiate studentui / naujokui, kai jis / ji ateina dirbti?
  7. Veiksmai, kurių reikėtų imtis, kad studentus / naujus darbuotojus pasiektų vienoda informacija.
  8. KLAIDA „Aš – balta varna?“
  9. Kokią informaciją Jūs suteikiate studentui / naujokui, kai jis / ji ateina dirbti, apie vidinius organizacijos ypatumus (santykius, tarpusavio bendravimo normas ir pan.)?
  10. Ar, Jūsų manymu, to pakanka? Ko galėtų trūkti? Kas tokią informaciją galėtų suteikti?
  11. KLAIDA „Kur mano globėjas?“
  12. Koks galėtų būti globėjo vaidmuo? Kokias naudas / grėsmes įžvelgiate naujokui? Globėjui?
  13. Ar Jūsų organizacijoje yra reikalinga globėjų sistema?
  14. KLAIDA „Kam aš pavaldus?“
  15. Kokios šioje situacijoje yra pagrindinės vadovo klaidos? Kokios yra tokio kolegų elgesio priežastys? Kokios yra tokios situacijos trumpalaikės ir ilgalaikės pasekmės?
  16. Kaip elgsis naujokas? Kaip naujokas turėtų elgtis?
  17. KLAIDA „Kokios mano pareigos?“
  18. Kokie veiksmai leistų išvengti panašių nesusipratimų? Į ką turi atkreipti dėmesį naujo darbuotojo vadovas, kad pasiekti rezultatai tenkintų jo lūkesčius?
  19. KLAIDA „Patyręs specialistas – irgi naujokas“. Kokią įtaką „žvaigždės“ atėjimas daro kitiems darbuotojams? Kaip galima tinkamai pasirengti „žvaigždės“ atėjimui?
  20. KLAIDA „Kai nėra sistemos“. Ką toks vadovo požiūris sako darbuotojams? Kas yra atsakingas dėl tokios situacijos? Kaip galima šią situaciją ištaisyti?

Adaptacijos knyga. Planas.

Adaptacinis interviu.

Naujoko mokymas.

Idėjos Jūsų organizacijai. Praktiniai klausimai ir atsakymai.

Papildoma informacija:

Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą ir el. seminaro dalyvio pažymėjimą.

Seminaro trukmė: 9.00–16.30 val. Registracija 8.30–9.00 val.
Pertraukos: 10.30–10.45 val. (kava, arbata, saldumynai), 12.15–13.15 val. (pietūs), 14.45–15.00 (kava, arbata, saldumynai)

Jums ir Jūsų kolegoms taip pat gali būti aktualu:

Mokymų forma
Seminarai
Mokymų data ir vieta
Data: 2019-10-09 Miestas: Vilnius Vieta: Viešbutis „Corner Hotel“, Į kalendorių kalendorius2019-10-09 9:002019-10-09 16:30Europe/VilniusCountline Seminarai: Sėkminga adaptacija – darbuotojų kaitos prevencijaiUAB „Mokesčių srautas“ laukia Jūsų seminare: Sėkminga adaptacija – darbuotojų kaitos prevencijai Seminaro data: 2019-10-09 Seminaro vieta: Viešbutis „Corner Hotel“, Vilnius , Kursų laikas: 9:00 - 16:30 val. Seminaro trukmė: 9.00–16.30 val. Registracija 8.30–9.00 val. Pertraukos: 10.30–10.45 val. (kava, arbata, saldumynai), 12.15–13.15 val. (pietūs), 14.45–15.00 (kava, arbata, saldumynai) Iki susitikimo! UAB „Mokesčių srautas“ info@countline.lt Tel. 8 5 263 9922 Viešbutis „Corner Hotel“, Vilnius , UAB „Mokesčių srautas“info@countline.lt

Registracija į renginį „Sėkminga adaptacija – darbuotojų kaitos prevencijai"

Renginio vieta

Dalyvių kiekis
su pietumis 120.00 Eur + PVM
DĖMESIO! Toliau nurodyta informacija bus naudojama išrašant sąskaitą faktūrą, todėl prašome patikrinti:
  • ar tikslus įmonės adresas (kuriuo ji užregistruota, arba tas adresas kurį Jūs norėsite matyti sąskaitoje faktūroje).
Fizinio asmens registracija
Informacija apie dalyvius Vardai ir pavardės reikalingi pažymėjimams
 
Pridėti dalyvį

Sutinku gauti informaciją apie UAB „Mokesčių srautas“ organizuojamus renginius ir darbo palengvinimo priemones elektroniniu paštu.
Sutinku gauti informaciją apie UAB „Mokesčių srautas“ organizuojamus renginius ir darbo palengvinimo priemones SMS žinute.



* Visi laukai pažymėti žvaigždute yra privalomi.
Tiesioginė nuoroda: https://www.countline.lt/events/sekminga-adaptacija-darbuotoju-kaitos-prevencijai/