Countline Finance
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Komandiruotės, stažuotės, kilnojamo pobūdžio darbas, asmeninių poreikių tenkinimas: apskaita ir apmokestinimas 2021 m.

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 4 ak. val.
      Kaina: 0€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

APIE SEMINARĄ

Žinome, jog darbuotojo komandiruotė yra jo darbo pareigų atlikimas kitoje, negu yra nuolatinė darbo vieta, vietoje. Žinome, jog komandiruotės metu paliekamas darbuotojo darbo užmokestis. Žinome ir tai, jog jei darbuotojo komandiruotė trunka ilgiau negu darbo diena (pamaina) arba darbuotojas komandiruojamas į užsienį, darbuotojui privalo būti mokami dienpinigiai. Deja, žinių pritrūksta, kai reikia tinkamai įforminti darbuotojo siuntimą į komandiruotę, pagrįsti komandiruotės metu patirtas išlaidas, apskaityti, apskaičiuoti dienpinigius, registruoti komandiruotės išlaidas buhalterinėje apskaitoje ir t.t. Taip pat VMI atnaujino dėl komandiruočių sąnaudų ir komandiruočių kompensacijų dydžių, kurie neapmokestinami gyventojų pajamų mokesčiu. Be to, šiame seminare analizuosime ir praktinius komandiruočių išlaidų apmokėjimo pavyzdžius.

Temos

  1. Naujausi teisės aktai, reglamentuojantys komandiruotes bei jų apskaitą 2021 m.
  2. MMA įtaka neapmokestinamų GPM dienpinigių į užsienį dydžiams 2021 m.
  3. Pavyzdžiai dėl darbo užmokesčio ir dienpinigių apmokestinimo Lietuvoje ir užsienyje.
  4. Sąvokos: asmeninių poreikių tenkinimas, komandiruotė, stažuotė, kilnojamojo pobūdžio darbas.
  5. Asmeninių poreikių tenkinimas ar komandiruotė?
    • Apribojimai vadovams;
    • Individualių įmonių savininkų, ūkinių bendrijų tikrųjų narių, mažųjų bendrijų narių išvykimas į užsienį;
    • VMI požiūris.
  6. Darbuotojo stažuotė:
    • Dokumentacija;
    • Apmokėjimas;
    • Darbo laiko apskaita.
  7. Komandiruotė ar kilnojamo pobūdžio darbas?
    • Kada kurį pasirinkti;
    • Dokumentacija;
    • Apskaita;
    • Apmokestinimas;
    • Kilnojamojo pobūdžio darbo įforminimas, apmokėjimas ir dėl jo atsirandančios papildomos išlaidos ir kompensuojamų išmokų dydžiai;
    • Apribojimai;
    • VMI požiūris.
  8. Komandiruotės:
    • Įsakymai dėl komandiruotės: siuntimas, keitimas, nutraukimas ir pratęsimas. Garantijos darbuotojams;
    • Darbo laiko apskaita komandiruotės metu. Darbo grafiko keitimas. Darbas savaitgaliais komandiruotėje. Kai darbuotojas dirba ne visą darbo laiką;
    • Įmonės vadovo darbo laiko apskaita komandiruotės metu;
    • Kelionės laiko sąsaja su darbo laiku;
    • Kelios komandiruotės tuo pačiu laikotarpiu: vieno darbdavio, kelių susijusių darbdavių, kelių nesusijusių darbdavių;
    • Viena komandiruotė į kelias valstybes;
    • Vienos dienos komandiruotė;
    • Kai planuojama komandiruotė daugiau 30 dienų;
    • Kai darbuotojas komandiruotėje susirgo arba buvo sulaikytas;
    • Komandiruotės nukėlimas ir bilietų keitimas;
    • Išvykimas į komandiruotę iš kitos valstybės;
    • Komandiruotė, kai darbuotojas naudoja savo automobilį;
    • Grįžimas iš komandiruotės;
    • Dienpinigių apskaita ir mokėjimas. Dienpinigių apmokestinimas;
    • Kai kitas subjektas komandiruotus darbuotojus išlaiko ir maitina;
    • Kitos komandiruočių išlaidos:
      • Kelionės išlaidos;
      • Gyvenamojo ploto išlaidos;
      • Išvykimo dokumentų tvarkymo, draudimo išlaidos;
      • Ryšio palaikymo išlaidos;
      • Valiutos keitimo išlaidos;
      • Kitos komandiruočių metu patirtos išlaidos.
  9. Dokumentai, pagrindžiantys komandiruočių išlaidas. Avansinės apyskaitos parengimas. Pirminių dokumentų pateikimas į buhalterinę apskaitą. Valiutų kursų pasikeitimo įtaka buhalterinei apskaitai. Valiutos pirkimas ir pardavimas. Atsiskaitymai mokėjimo kortele.
  10. Ilgalaikės komandiruotės.
  11. Komandiruočių išlaidų registravimas buhalterinėje apskaitoje.
  12. Komandiruočių išlaidų apmokėjimo tvarkos parengimas.
  13. Kilnojamojo pobūdžio darbo išlaidų apmokėjimo tvarkos parengimas.

Dėmesio!

Šiam seminarui įsigyti galite pasinaudoti ES parama pagal priemonę „Kompetencijų vaučeris“.
Norėdami pasinaudoti šia priemone mokymams, prašome apie tai informuoti registruojantis į mokymus el. paštu kompetencijuvauceriai@countline.lt

ŽINIOMIS DALINASI

Natalja Kobzevienė

Natalja Kobzevienė – lektorė praktikė, ekonomikos ir viešojo administravimo mokslų magistrė. Nuo 2008 m. veda mokymus ir seminarus apskaitos ir mokesčių temomis. Mokymų metu temos pristatomos remiantis ne teoriniais, o praktiniais pavyzdžiais, todėl sulaukia palankaus dalyvių įvertinimo. Lektorė rengia įmonių apskaitos politikas ir teikia praktines konsultacijas verslo, apskaitos ir mokesčių klausimais.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

Programa

10:00-13:15 Seminaro trukmė
9:30-10:00 Registracija
11:30-11:45 Kavos pertrauka

Papildoma informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro medžiagą

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.