Elektroninės prekybos apskaita, apmokestinimas ir teisiniai aspektai

Mokymų trukmė
7 ak. val.
Organizacijos tipas
Privatus
Lektorius (-iai)
Aprašymas

- KONSULTACINIS SEMINARAS -

Elektroninė prekyba tampa vis dažnesne mažmeninės prekybos forma. Taip įmonės sutaupo lėšų parduotuvių įsigijimui, nuomai, išlaikymui, pardavėjų darbo užmokesčiui. Sutaupytos lėšos virsta įmonių pelnu, tačiau dėl elektroninės prekybos yra tam tikrų apskaitos ir mokesčių grėsmių. Dažniausiai kylantys klausimai:

  • Kaip tvarkyti elektroninės prekybos apskaitą – išrašyti PVM sąskaitas faktūras, registruoti mokėjimus, apskaityti komisinius mokesčius;
  • Ar reikia registruotis PVM mokėtoju užsienio valstybėje, kurioje prasideda prekių gabenimas pirkėjams;
  • Ar užsienyje dirbantys darbuotojai turi ten registruotis mokesčių mokėtojais.

„Amazon“ platforma – bene didžiausia elektroninė parduotuvė:

  • Kokius iššūkius tenka įveikti įmonėms, prekiaujančioms per „Amazon“ platformą.

Registravimasis PVM mokėtoju užsienyje, PVM deklaracijų užpildymas ir teikimas – „Amazon“ paslaugų paketas ir kitos elektroninės prekybos aktualijos.

APIE LEKTORIUS. Seminarą veda:

Jurgita Navikienė auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė.

Giedrė Rimkūnaitė-Manke vadovauja GLIMSTEDT intelektinės nuosavybės, technologijų, žiniasklaidos ir komunikacijų teisės bei duomenų apsaugos praktikoms.

Žydrūnas Stankevičius nuo 2014 m. profesionaliai plėtoja pardavimus platformoje „Amazon“ keliasdešimt unikalių produktų, 14 skirtingų „Amazon” pagrindinių kategorijų. „Amazon US“, „Amazon UK“ ir „Amazon DE“ parduota produktų už 5 mln. eurų.

Temos:

1 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (10.00-13.15)

Elektroninės prekybos masto didėjimas: kaip įmonei prisitaikyti?
Elektroninės prekybos vykdymo vieta. Rizika dėl nuolatinės buveinės apmokestinimo užsienyje.
Elektroninės prekybos dokumentavimas: užsakymų pateikimas ir priėmimas, prekių pardavimas, gabenimas. Atsiskaitymų valdymas ir apskaita.
Koks personalo poreikis, aptarnaujant elektroninės prekybos procesus? Darbuotojai rezidavimo šalyje ir užsienyje. Kada reikia apmokestinti darbo santykių pajamas užsienyje?
Finansinė apskaita elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse pagal VAS.
Apskaitos politikos pasirinkimo galimybės.
Turto, įsipareigojimų apskaitos problemos, pajamų pripažinimo ir sąnaudų registravimo alternatyvos.
Veiklos finansavimo alternatyvos. Pelno paskirstymas.
Prievolių dėl iMAS sistemos vykdymas.
Mokesčių apskaičiavimo ypatumai elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse:

  • Pelno mokestis;
  • Pridėtinės vertės mokestis. Ypatumai dėl apmokestinimo objekto vietos;
  • Gyventojų pajamų mokestis. Kitų išmokų gyventojams apmokestinimo ypatumai;
  • Kiti mokesčiai, GPAIS reikalavimai.

Mokesčių lengvatos elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse.
Mokesčių deklaracijų pildymas ir atspindėjimas finansinėje apskaitoje.
Finansinės atskaitomybės procesas: pagrindiniai principai ir finansinių ataskaitų teikimas Juridinių asmenų registrui.
Finansinės apskaitos ir ataskaitų sudarymo kūrybiniai aspektai.

2 dalis. Advokatė Giedrė Rimkūnaitė-Manke. (14.15-15.45)
Pranešimas: „Intelektinė nuosavybė elektroninėje prekyboje: kaip apsaugoti savo teises ir nepažeisti kito?“ 

3 dalis. Dr. Žydrūnas Stankevičius (15.45-16.30) 
Pranešimas apie 
Amazon veiklos galimybes ir apskaitos niuansus:

  • Amazon platformos apžvalga ir tendencijos.
  • Geriausia galimybė e. komercijoje šiandien.
  • Mokestinė Amazon aplinka ES ir JAV.
  • Kokius Amazon duomenis turi gauti buhalteris?
  • Žinokite savo skaičius.

Papildoma informacija:

Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą ir el. seminaro dalyvio pažymėjimą.

Seminaro trukmė: 10.00–16.30 val. Registracija 9.00–10.00 val. Pertraukos: 11.30–11.45 val. (kava, arbata, saldumynai), 13.15–14.15 val. (pietų pertrauka).

Mokymų forma
Seminarai
Mokymų data ir vieta
Data: 2019-10-22 Miestas: Vilnius Vieta: Viešbutis „Best Western Vilnius“, Į kalendorių 2019-10-22 10:002019-10-22 16:30Europe/VilniusCountline Seminarai: Elektroninės prekybos apskaita, apmokestinimas ir teisiniai aspektaiUAB „Mokesčių srautas“ laukia Jūsų seminare: Elektroninės prekybos apskaita, apmokestinimas ir teisiniai aspektai Seminaro data: 2019-10-22 Seminaro vieta: Viešbutis „Best Western Vilnius“, Vilnius , Kursų laikas: 10:00 - 16:30 val. Seminaro trukmė: 10.00–16.30 val. Registracija 9.00–10.00 val. Pertraukos: 11.30–11.45 val. (kava, arbata, saldumynai), 13.15–14.15 val. (pietų pertraukas). Iki susitikimo! UAB „Mokesčių srautas“ info@countline.lt Tel. 8 5 263 9922 Viešbutis „Best Western Vilnius“, Vilnius , UAB „Mokesčių srautas“info@countline.lt

Registracija į renginį „Elektroninės prekybos apskaita, apmokestinimas ir teisiniai aspektai"

Renginio vieta

Dalyvių kiekis
su pietumis 120.00 Eur + PVM
be pietų 110.00 Eur + PVM
DĖMESIO! Toliau nurodyta informacija bus naudojama išrašant sąskaitą faktūrą, todėl prašome patikrinti:
  • ar tikslus įmonės adresas (kuriuo ji užregistruota, arba tas adresas kurį Jūs norėsite matyti sąskaitoje faktūroje).
Fizinio asmens registracija
Informacija apie dalyvius Vardai ir pavardės reikalingi pažymėjimams
 
Pridėti dalyvį

Sutinku gauti informaciją apie UAB „Mokesčių srautas“ organizuojamus renginius ir darbo palengvinimo priemones elektroniniu paštu.
Sutinku gauti informaciją apie UAB „Mokesčių srautas“ organizuojamus renginius ir darbo palengvinimo priemones SMS žinute.



* Visi laukai pažymėti žvaigždute yra privalomi.
Tiesioginė nuoroda: https://www.countline.lt/events/elektronines-prekybos-apskaita-apmokestinimas-ir-teisiniai-aspektai/